+ Reply to Thread
Page 51 of 503 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 101 151 ... LastLast

Thread: What do you do when you loss?

Member zaffarfx is an unknown quantity at this point zaffarfx's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    jab mujhe nuqsan ho ga to phele main sochon ga k ye kis terha howa hai phir main mehnat kron ga or koshesh kphir mujhe nuqsan na hophir berpur mahnat k bad mujhe umeed hai phir nuqsan ni ho ga mian to ye kron ga

Senior Member amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem has much to be proud of amjadwaseem's Avatar
    Thanks
    Thanked 1,388 Times in 978 Posts
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Yes dear agr kabhi mujhy loss ho tu tu main apny loss ki waja ko janchta hon k loss mujhy q hoa hai air phir aainda k liye main wesi mistake we ahtiar krta hon yehi mera aik tareeqa hai his kibwaja she main achi trading krta hon

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

Senior Member anjlina is on a distinguished road anjlina's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Aksar mah jab loss me jate haii to usko sahi karne ke liye ham jayda trade karna start kar dete hai ki usko menten kar sake magar asa nhi karna chahiye agar aap loss me jaa rhe hai too pahle aap dekhe ki kis jagha aapko loss hua hai or phir aap us par kam kare or achhe se usko dekhe phir lagaye tab aap aache se profit earn kar sakte haii

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

Senior Member ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500 has a reputation beyond repute ghaffar500's Avatar
    Thanks
    Thanked 13,046 Times in 1,525 Posts
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Kerna kia jes den hamain loss hota hay hum us den trade hi nahain kerty dobara aur hum apnay emotion pay controle kerty hain chahaiy hamain loss ho ya profit ho es say koi sorokar nahain hum jetain ya harain hum sabar kerty hain

Member joheb55 is an unknown quantity at this point joheb55's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    forex trading bahut type ke loss hote jaise ke forex me naye , s/l nai lagaye tho, sahi se ap trading nai kiye tho..iske liye forex me emotion aur peceint zaruri hai . forex me koyi be kithana be expert ho kabi kabi usko loss hota hai ..iske liye kabi be apko forex me loss huwa tho ap first emotional cantrol karke aur forex me achche se hard work kigiye iske baad phir se forex trading kigiye ,,.

Senior Member forexbusiness will become famous soon enough forexbusiness's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    We are all known that the forex market has the profit and loss. in my hinking that you are work the market with the strategy base thanyou are face the loss bujt recover able. if you are work the market with out strategy than you can not earn the profit and you are loss the money.

Trusted Member garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu has much to be proud of garrysidhu's Avatar
    Thanks
    Thanked 1,394 Times in 615 Posts
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by vforexs View Post
    Agar ap forex trading me loss ho Gaya he to ap ise band nahi kare aur again invest kare aur low risk ke saath wapas suru kare aur agar ap ke pass me inevst karane ke liye money nahi he to ap indian forex forum join kare aur yaha apna knowledge badaye aur trading bonus bhi earn kare
    agar aap lsoe krege to shaid isme apko asha experince hasil krne ka chance milta he lose ko recover krne ke sath hi hmm isme successful ho skte hein je bat ekdum shai he me alwayse forex me success hona like karta hun

Member vforexs is on a distinguished road vforexs's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Agar ap forex trading me loss ho Gaya he to ap ise band nahi kare aur again invest kare aur low risk ke saath wapas suru kare aur agar ap ke pass me inevst karane ke liye money nahi he to ap indian forex forum join kare aur yaha apna knowledge badaye aur trading bonus bhi earn kare

Member am441987 is an unknown quantity at this point am441987's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Sir forex trading main loss us waqat hota hay jab trader ka analysis theek na ho, so first loss say buchnay kay liay first complete analysis karna chhayie. but agar loss ho raha ho to big loss buchna chahyie and trade ko close kar kay again analysis karna chhayie.

Member Mr Law is just really nice Mr Law is just really nice Mr Law is just really nice Mr Law is just really nice Mr Law is just really nice Mr Law's Avatar
    Thanks
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Loss and profit are the part of the Forex trading market and you have to face loss and profit according to your expertise and skills. I face loss with patience and i know that loss is also the part of Forex trading. I should learn from my loss because losses are for learning not for losing. Take your loss as your advice, you will never fear to loss.

+ Reply to Thread
Page 51 of 503 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 101 151 ... LastLast

Subscribe to this Thread (8)