-
Forex trading aik great online business he es min har waqat trading ki ja sakti he pora hafta hi market open rehti he aur es min har waqat hi harkat jari rehti he baqi hum es business min week k end min chutti kar leite hin trading se es ki wajah hoti he k international business market bhi weekly 2 din market close rehti he us min hum rest karte hin aur apne indicators waghira ki weekly kar kardagi check karte hin.
-
Well brother jab main trading kar k free hota hon to main weekend pe apne friends k sat enjoye karta hon ham sab friend mel kar ak program set karty han aur main apne forex ki earning ka kuch hisa weekend k leye rakh leta hon aur enjoye karta hon.
-
outing pe chala jata hun aksar friends ya fgfamily k sath agr wo log busy hotey hai kahi tou postings kar k bonus earn kar leta hun jo bhi karun mazey mein tou definitely rehta hun. ;) agr friends ya family k sath outing us ka alag maza posting kar k bonus earn karna us ka alag maza cuz bonus zaida ho ga tou profit earn karney k zaida chances hongey ;)
-
Dear forex trading ke elawa mein aek student bhi hoon so weekends pe mein zyada time apni studies ko deta hoon aur is ke elawa mein forum pe posting kerta hoon taa,ke next month acha bonus amount mile aur trading bhi achi ho ...
-
On weekend I relax and do some other important things that need to be done, we are always busy trading 5 days in a week if we have good fund in our trading account, so on weekend we should learn to relax.
-
Weekend ko main enjoy krta hon aor aik moment k liay Forex ko bhol jata hon .Day main kisi park main tafrehi k liay nikul jata hon aor night main tv dekhta hon.
-
At weekends i rest, spend time with family and go for outing with friends. Some time i participate in this forum share my knowledge and experience and get the bonus for trading and after trading withdraw the profit from my trading account.
-
Weekend par forex trader ko rest karna chahiye aur agar phir bhi free time milata hai to wo pure week ke trading performance ki analysis karani chahiye taki humen ye pata chale ki hum kitani achchi trading karte hai aur humen kya kya improve karne ki jarurat hai.
-
I just spent these days in enjoying. Moreover, I'm not a full time trader in the market, so it is not a hurdle for me. I'm a part time trader in the FX and taken Forex trading as my side business. Forex trading can be taken as part time or full time business and its very best business.
-
mai to bhae log bhut jyada hi sona pasan karuga jisse ki mere dimag bhut jyad hi relex mahsuus karta h aur mujhe bhut jyada hi acha lagata h hme esa hi karana chAHIye jisse ki hmko bhut jyada hi aram mil sake hm ko bhut jyada ache song bhi sunan chaiye jisse ki fyada ho sake