dear hamen agar forex market mein hum high risk leny ka shauq rakhty hen to phar hamen forex market mein hamen short term trading karni chaye warna hamen long term trading karni chaye
Printable View
dear hamen agar forex market mein hum high risk leny ka shauq rakhty hen to phar hamen forex market mein hamen short term trading karni chaye warna hamen long term trading karni chaye
forex trader ke paas ess business me pehle experience hona chahiye aur uske baad esme trader ke paas jaisa trading system hota hai usko waise he kaam karna chahiye,esme bahut he kamm trader market me long term kaam karte hai..
yes in the forex trading first you gain the knowledge and experience in the forex trading than you can earning the money in the forex trading watching market trading short term i think is the best trading for earning the money i work only short term trading this is the best trading watching the market and earning money in the short time ,
my experience is that the short terms trading is very good for the trading because long terms trading is not good for the trading because in long terms trading business our trade comes in loss and we have to wail for profit for long time .
In short, foreign merchants can be classified into two separate groups, short-term businessmen and long-term traders. Trading has always had advantages and disadvantages. There is also a short-term / long-term trade facilitated. It's actually dependent on the trader.
bhi jaan min to is job min abi new user hun moje trading ki bare min acha elm nh hi abi min is job min work krnge tub hi moje trading ki bare min pata chle ga min to yhi khogi ke trading min jo bhi ho trading min profit huna chye ham logo ko trading min profit se best koch nh hi ham sub earning ki lye hin es job min
agar ap new ho forex ke trading main tu ap ko forex ke trading main hard work krna ho ga success krni hai tu es job main hard work ke bina ap log trading main success nh kr skte hain or main tu forex ke trading main short term ke trading ko he like krta hon kun ke hum log short term main trading main se best earning kr skte hain es liye short term ke trading he best trading hai
The dollar received an additional boost from fresh hopes for U.S. tax reform after the Trump administration outlined plans for a sweeping overhaul of the U.S. tax code last Wednesday.
Trading volumes were expected to remain thin with Australian markets closed on Monday for the Labor Day holiday.
NZD/USD declined 0.47% to trade at 0.7195
---------- Post added at 04:58 PM ---------- Previous post was at 04:36 PM ----------
EURUSD loss nearly 0.3% in early Monday trading, as the markets watched the referendum in Catalonia – early suggestions are that 90% of the “unofficial” vote have called for independence from Spain. Currently, EURUSD is trading around 1.1765.
short terms trading is good for the traders because because the long terms trading is not good because we have to wait for the profit for the long time we should use stop loss than if the market go against our trade it should be close with small loss .
wise to min is work min ni hi hun laeken min yhi khon gi ki trading whi best hi jis min profit hu wo short term ki hu yah phir long term ki trading min profit hi important hi min demo per hun or demo ki trading buht hi best trading hi min is min short term ki trading si best earning kr rhi hun is lye min to short term ki trading ko hi like kronge