PDA

View Full Version : Does forex is helpful for students??

Pages : [1] 2 3

lover143
2013-12-09, 12:52 AM
i want to know about forex is helpful for students???/ such as commerce students?? or ecnomic students?? :doubt:

abubakar6376
2013-12-09, 04:56 AM
i think forex helps commerce students because it provides complete knowledge about trade which helps to make a successfull manual trade.

sojan
2013-12-12, 09:07 AM
Yes, Forex is helpful for students. But they should not do hurry to earn from Forex. They should practice in demo account more and more. If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

sadhinmama
2013-12-13, 03:25 PM
I think that Forex trading is supported by students because it gives full recognition, buying and selling of a thriving production directory-participation and support.

davy2
2013-12-15, 12:23 AM
Forex trading is one of the biggerst things that you can do because for one you have to be you have to make sure that the trading that you do is in such way that you balance between trading in forex and studies

alhasan
2014-01-25, 07:10 PM
I think that Forex allows the exchange of students, since it offers a full and complete knowledge of the trade, can make a successful exchange.

tayyebatoor
2014-01-25, 07:15 PM
Forex definitely students ki help krta hai.Forex students k liya aik best business hai.Students apne free time main ghar beth k isko asani say kr skte hain or is say money earn kr skte hain or apni study k expenses afford kr skte hain.

samadislam
2014-01-25, 07:39 PM
I think that the Exchange will allow the exchange of students understanding full agreement, they can often be created manually.

mkopi
2014-04-24, 12:48 PM
Forex trading is helpful to me because when i dont have the money that i can cerstain myself with i can always trade and make money from forex trading this ie one of the bigggest help that i have ever gotten from forex

Learner4xx
2014-04-24, 12:53 PM
Haa jee bilkul forex trading student ki liye bahut hi achhe hai , ham jante hai ki kafi student money problem ki karon apne higher study ko pura nahi kar pate hai , or kici stusent ko to apne study ki sath sath family ki dekhbahal bhi karna parte hai , forex un sare student ki liye best hai , wo log apne study karne ki middle me bhi ye kam kar sekte hai or money earn kar sekte hai jisese unko apne sare jarur pure ho jati hai or kici ke bhi help lene ki jarurt nahi hoti hai .

maleedsctn143
2014-04-24, 08:08 PM
i am a student and i am also making money from this business.only those students who are passionate about making money can make money from this business.by giving some time to this business they can do trading and can make money..

atifrana
2014-04-24, 08:26 PM
Yes Forex bohat helpful hai students k liye q k Forex ko sub join ker sakte hain or is me kam kerne ki koi limitations nai apni marzi se jitna or jab working karo or students Forex trading ko as a part time le ker Forex learning or phir earning ker sakte hain or Forex se earning ker k apne expenses ko utha sakte hain study or daily life k.

payar
2014-04-25, 11:00 AM
gee forex student ka liye bhot achi gob hein student be forex mein tarde karn ka pise kamn sakt hein or apny phern ka sathy sathy forex pher kunch time kam karn proft earn karn sakt hein student forex ko part time be goin karn sakt hein.

zohaib1
2014-04-25, 11:06 AM
G Han forex trading bhut hi helpful hai student kay leya kyun kay student forex trading ko easily part time bhi kar saktay hain our aapni pocket money main izafa kar saktay hain our maray khyal say to forex trading bhut hi helpful hai student kay leya,,

akksh01
2014-04-25, 04:37 PM
They should not do hurry to earn from Forex they should practice in demo account more and more Forex allows the exchange of students since it offers a full and complete knowledge of the trade can make a successful exchange.

2014-04-25, 05:05 PM
Forex is helpful for students,I think so,no matter they are commerce students or ecnomic students or others.But first they must have a strong interest in forex,who must be wise minds, have experience of skilled.Generally , all kinds of students,they are very young, to learn is a simple thing for them.to learn more will benefit for life.

mkopi
2014-04-25, 05:43 PM
When you trading as a student you have to make sure that first look for the one that you dont affect your trading that way you can make sure that the one money that you have made has gone your school fee and expence

atvgs
2014-04-25, 06:08 PM
I think that Forex offers a complete knowledge and experience of the trade .forex is best for economic student because they learn and earn same time. forex helps to make a better trader.

aliahmad00
2014-04-25, 06:19 PM
bai jan ma aik student hon or alhamdolilah buht hy acha trader ban raha hon bai jan jo is ko seekhay ga wohy kamyab ho ga baui jan ma is ko 9 month say kar raha hon or part time kar raha hon or ma aik student hon ma is ko buht hy ziad like karta hon.

archenemy
2014-04-25, 06:26 PM
yes forex is really helpful for students such as commerce students and for economic students because forex like a big commerce economic market you can learn lott of things in this market can hell you

Abdul Mussawer Atta
2014-04-25, 06:28 PM
yes bahi forex bahut hi zyda help ful hai students k liye woistrha k is amin students money earn akr k apni pocket money ban skty ahin aram k sath aur is ay apna futur bhi ban skty hain forex abhut hia cha ahi

Maruf88
2014-04-26, 12:35 AM
Yes, forex is very helpful for student because forex is foreign exchange market, it is good online business, any student can do this business beside their study and earn lot of money, improve their skills, and ability, forex can change students life style easily. So forex also helpful for student.

khalid2
2014-04-26, 06:46 AM
students keiliey to forex trading bohot vhee khaas hey kiun keh students ko ko part time job dhondney kee zarurat hee naheen hey jab keh un keh pass part time keiliey forex trading hey aur udher posts sey bonus bhee mil rha hey hey jis sey invesment kee bhee zarurat naheen partee hey .

chawli
2014-04-26, 07:58 AM
Why not, For ex trading is an on-line businessmen that give chances to every person in the world of any age and any sex from anywhere in the world and with the help of skills and experience can earned unlimited.

monitor2
2014-04-26, 08:11 AM
Of course. Student can Forex trade from any where and any free time. Student can do this business by any deposit and can earn huge money. Also student can do Forex by forum bonus. :good:

nakashali
2014-04-26, 08:16 AM
je ha forex trading business student ki bohat help krta hai forex trading main ap ko chaye y ap es main bohat exprience hasil kry than he ap ko es main bohat earning hoti hai forex trading main ap ko chaye ky ap es main bohat learning kry or forex trading ky bary main sari information hasil kry

lyrics35
2014-05-14, 03:51 PM
yar koi b is kam ko kr skta ha or sb ke liye help ful ha bas forex ke bare me knowldge ho us ko to woh is kam ko ache se kr skta ha or profit b earn kr skta ha forex se

bilal55
2014-05-14, 10:40 PM
students ko forex tradings ey barea fiada hota hey kiun keh udher sey students study bhee kar rhey hotey hyen idher un kee forex trading market men trading bhee aur earning bhee ho rahee hotee hey forex trading men to students easily aik professional trader bhee ban skata hye .

newsfx
2014-05-14, 10:48 PM
Forex trading is supported by students because it gives full recognition, buying and selling of a thriving production directory you do is in such way that you balance between trading in Forex and studies it offers a full and complete knowledge of the trade can make a successful exchange.

sohailawan
2014-05-14, 11:05 PM
yes forex is helpful for students and for all the members who joined the forex and who working with forex, this is especially for the students because they can do it part time and can fulfill their education level requirement and can make good money as well learn the forex, and after getting education they can enter into this field of business.

khalid2
2014-05-15, 06:39 AM
forex trading ko jin studenst ney join kia huwa hey un kee to double moujein lagee hoee hen woh study bhee kartey hen aur forex trading martket men earning bhee kartey hen . is tarha students ko earn kar leney kee waja sey study men bhee bohot asanee peda ho jatee hey .

souravdgx
2014-05-15, 09:22 AM
yes it can be.if any students learn forex in their free time and able to do good performance then they can earn money doing forex trade on a part time basis and manage expense.

me.trader007
2014-05-15, 09:42 AM
I am a student and for me Forex is my very first source of income which helped me a lot in increasing my monthly income. I have seen a number of students who are living in a place where there is little number of jobs available for them.They are working online on trading market and making real money everyday.

juml
2014-05-15, 09:50 AM
I think it is very helpful because forex is not tied to time while the student didn't have time so this would be very meaningful and all need processes and peace would be so mean and all need readiness.:yahoo:and all will be good to be able to focus and all needed process.

naseebforex
2014-05-15, 09:58 AM
ge ha ya business student ka liy boht h acha ha sab ka liy ha forexak onlinebusiness ha sab ko is mabopht pisa kamn ha to is ka bar ma jan ho ga sab ko is ma boht pisa milta ha sab ka liy ha forex ak acha busines ha

panhwer110
2014-05-15, 09:59 AM
ji haan main bhai aap theek bol rha ho ke Forex trading students ke liye bhut acha business hai es ki madad se students apne expenses khud afford ker skte hain

M.Babar
2014-05-15, 10:01 AM
Yes forex trading students k leye bhot helpful hy students forex trading ko part time join kr k apny study expenses ko pura kr skty hin orr apni study k all expense bhe apni responsibility k sath pury kr skty hin wo students jo k poor hin un students k leye forex trading kici bhe achi part time job sy kam nhi hy.

Asiffx
2014-05-15, 03:25 PM
G haan forex trading aik aisa business hai jis ko app part time our full time use kr saktey hain mere khayal mein ager app ka experience ziayda hai forex trading mein tou app apney future ko secure bana saktey hain forex kafi interesting business hai

Abdul Mussawer Atta
2014-05-15, 08:43 PM
gee han forex students k liye prfitable busnes shai mager students k pas itny money aur time nai huta ahi kay wo is o dy sky is lioye students is say door hi rahy to behter hai q k is amin loss bahut zyda hai prft ki bajye is liye students is ko pura nai kar sky gay

dildrya
2014-05-15, 08:46 PM
g han forex students k leay boht he helpful hay agr students es ko join karny ka shok rakhty hain to wo es business say itna pasa earn kr sakty hain jis say wo apni study k akhrajat khud pury kr sakty hain mera tumam collage k students ko mashwara hay k es business ko join kro lazmi or pasy earn kro free time main

rafalense
2014-05-15, 08:52 PM
I think forex is very helpful for students to earn good extra money for themselves for their studies and their lives too, . and when they free from their studies then they can earn extra money which help them in their studies, . .

tiger32
2014-05-25, 07:50 AM
yes forex ko seekhny kay liye student kay pas bohat acha moqa hai is se wo apna karacha bhi utha sakty hain or unko 100% forex ka kaam acha lagy ga to mere khyal mai jo student forex ma intrsting hai usko chahye forex ko learn kare or earn kare.

2014-05-25, 08:52 AM
forex student ke liyen bhot helpful hein student yhe se apny phern ka karche forex tarding se nakiln sankte hein forex pher wo part time kam karn sankte hein or apny zarore ko forex tarding se pour karn sankte hein.

sh.hhussain
2014-05-25, 04:47 PM
yes it very helpfull business for the student who have to earn their own study expenses becouse it do not take much time and give good earning ,therefore it is very good for student because they can do their trading in their convinience time

cute93
2014-05-27, 04:04 AM
student k liaye forex ka kam behtar hai keun k student kisi kam k liay apni study to chor sakta ni lakin is business ma student apni study b kar sakta or ye kam b theak tareqay sa kar sakta hai

shoaib007
2014-05-27, 06:29 AM
kafee students aisey hen jo low level key hotey hen aur govt. colleges men to woh apney spents poorey kar letey hen mager university aur private colleges kee fees aur saath saath apney spends ko ppoora naheen kar skatey hen is liey forex trading market sey kafee support miltee hey un ko .

msajjad70007
2014-05-31, 02:55 AM
Main bhi aik student ho aur jab main forex mein nahi tha tu main bhut ziada upset tha kyun k mara pas study karna ko money nahi thi aur jab se main forex mein aya ho tu main bhut ziada happy ho kyun k forex ki waja se muj ko bhut ziada benefits mila hain. aaj forex na hota tu pata nahi mara kia hota .

npgit
2014-05-31, 05:23 PM
Yes the forex is very very helpful for students. Because it gives us the profit and huge amount is also helpful for studnets for full filling their requirements. Further the forex give us the education, experience, and learning and also chance to improve the education of students.

Asiffx
2014-05-31, 06:34 PM
G haan forex trading her admi k liye help full hai wo chahiye aik student ho ya aik acha business man kyun na ho forex trading mein ager tou experience hai tou ye app ka future secure kr daiti hai eis liye eis ko achey knowledge sey he start krna chahiye

rupushi80
2014-05-31, 06:40 PM
Yes forex is very helpful for the students and forex is the best way for earnings of the students . But students should not crazy to earn money from the forex market . They should learn about forex more and more and gian knowledge about forex before starting their business .

2014-05-31, 06:46 PM
i think Forex helps commerce students because it provides complete knowledge about trade which helps to make a successful manual trade. If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

kinwadak
2014-05-31, 06:46 PM
I find that Forex trading is supported by students because it gives fully of the recognition, buying and selling of a thriving production directory you do is in such way that you balance between trading in Forex markets as and studies it offers a full and complete knowledge of the trade can make a successful exchanges !!

fahad1990
2014-05-31, 06:49 PM
Yes, Forex is helpful for students. But they should not do hurry to earn from Forex. They should practice in demo account more and more. If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

islambouhatem
2014-07-11, 06:54 PM
yes ithink so ... forex is helpful for every one ho don't have enough time it's seams as a second work ... you can make from forex many to help your self in your study

---------- Post added at 01:24 PM ---------- Previous post was at 01:22 PM ----------

i want to know about forex is helpful for students???/ such as commerce students?? or ecnomic students?? :doubt:
yes ithink so ... forex is helpful for every one ho don't have enough time it's seams as a second work ... you can make from forex many to help your self in your study

---------- Post added at 01:24 PM ---------- Previous post was at 01:24 PM ----------

---------- Post added at 01:24 PM ---------- Previous post was at 01:22 PM ----------

shofikguru
2014-07-11, 08:36 PM
I believe that, forex is helpful for student. student can be development her career by forex trade, I think forex is a suitable for student. So forex is a must be helpful for student.

waheedsain5
2014-07-11, 09:05 PM
yes ofcourse forex trading is very helpful for students.students can do forex trading as their part time business and they can earn very much amount.with this earning they can bear all their study expences and try can support their parents as well.students should do this business with lot of interest.

nazmul2
2014-07-11, 09:22 PM
Is forex is helpful for students any student can join here and use their free time in working here.

Pardeep7651
2014-07-12, 01:23 PM
Students ko waise to apna sara dheyan apni sirf study par lgana chehiye lekin agar wo apna playing ka time forex trading par lgaye to wo bhi achi earning kar sakte hain.

shofikguru
2014-07-13, 01:23 AM
Forex is more helpful for student, a student can be forex trade for her economic problem and student also can be for future business. if student mind it, Forex can be change her future life then he can be as like her professional job or business.

mohamed abdelhadi
2014-07-17, 08:26 PM
yes of course . for me I am a student and work in forex and make money. forex is very useful for us, as it take some for the day time and make us to buy what we want in our study by the money which we earn from it.

tonlak
2014-07-23, 04:07 PM
Yes, forex is very helpful for student because forex is foreign exchange market, it is good online business, any student can do this business beside their study and earn lot of money, improve their skills, and ability, forex can change students life style easily. So forex also helpful for student.

fxghost
2014-07-29, 11:08 AM
bhaiya ji forex market to student ke liye ek dum badiya hain yaha par student hi aaj kal main jayda dekh raha hu kyunki wo pocket money ke liye online business ki talash karte rahte hain jo wo yaha aakar kama pate hain

waqasmanzor
2014-08-26, 03:19 PM
yes student ka laye forex trade bohat help full hain student forex trade sa bohat acha earn ker sakte hain student forex ko kar ka apni life ko set ker sakte hain mere kayal sa student ko forex zaroor karna chayea wo forex kar ka success ho sakte hain

fxghost
2014-08-27, 11:30 AM
yes student ka laye forex trade bohat help full hain student forex trade sa bohat acha earn ker sakte hain student forex ko kar ka apni life ko set ker sakte hain mere kayal sa student ko forex zaroor karna chayea wo forex kar ka success ho sakte hain

ji yaha se student kafi acha paisa kama sakte hain waise bhi student apni padai ke sath sath wo aisa online work bhi chahte the jisse wo acha paisa kama sake aur wo forex hi hain bhaiya ji yaha har ek tarah ka banda kar sakta hain

daniya1432
2014-08-27, 12:29 PM
forex bhot achi buness hein stuent ke liyen student be part time mein forex tarding karn senkte hein or pise kamn senkte hein student ke liyen forex bhot achi palt fourm hein gess se student gb cheny kam karn senkte hein.

hassaantariq
2014-08-27, 02:22 PM
Haan jee bilkul forex trading student ki liye bahut hi achhe hai , ham jante hai ki kafi student money problem ki karon apne higher study ko pura nahi kar sakte is liye ye aik buhot acha bussiness hai is lie jo students parhai nahi kar sakte wo ye kam kar sakte han aur ache khasa profit earn kar sakte han

saipraveen32
2014-08-28, 02:13 AM
ofcouse why not it will be very helpful to students . even i am also a student now i am learning about Forex and i am also trading and airing money for my personal needs and it is helping me to study further and more

M. Azhar Rouf
2014-09-04, 09:55 AM
forex is very helpful for student because forex is foreign exchange market, it is good online business, any student can do this business beside their study and earn lot of money, improve their skills, and ability, forex can change students life style easily. So forex also helpful for student. at the same time they learn forex economic gain is best for the student .forex provides a complete knowledge and business experience that. Forex helps to create a better trader.

kureja
2014-09-04, 10:44 AM
Forex is not only helpful for students but also it is helpful for all who work hard in Forex. Forex demands time for learning and analysing the market. it takes much time to understand the market and when trader gets experience, then forex is helpful.

sajid1240
2014-09-04, 11:03 AM
i think forex helps commerce students because it provides complete knowledge about trade which helps to make a successfull manual trade. They should practice in demo account more and more. If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

fxghost
2014-09-04, 11:28 AM
Forex is not only helpful for students but also it is helpful for all who work hard in Forex. Forex demands time for learning and analysing the market. it takes much time to understand the market and when trader gets experience, then forex is helpful.

theek kaha sirf student hi nahi jo bhi ismein mehnat karta hain un sabhi logo ko forex bahut madad karta hain lekin student ke liye part time income ke liye kafi best ban gaya hain forex market yaha sahi income nikala ja sakta hain

ubaidali
2014-09-04, 06:04 PM
Yes of course forex is helpful for students. students apni studies ke sath sath forex business ko easily start kar sakte hain or apne expenses khud pore kar sakte hain because forex business ko karne ke liye na to proper time ki zarorat hoti ha na hi proper kis special place ki students ic business ko kahib bhi ho online kar ke money earn kar sakte hain.

John202
2014-09-04, 10:16 PM
i think it help just the students who have speciality in commerce

amitshanifx14
2014-09-05, 12:04 AM
nahi mujhe lagta hai ki koi bhi is market mein tabhi trade kar sakta hai jab us k pas invest karne k liye accha income ho aur agar aap ko economically problem hai to aap ko kabhi bhi trade mein nahi jana chahiye kyoun ki aap is market mein wahi invest karo jise aap loss kane ka himmat rakhtein hai aur mein janta hoon ki student ki financial status ko.

ateftrader
2014-09-05, 10:29 PM
Surely forex trading can be helpful for student but they must learn before entangling themselves in this market.Another important thing is that they should not invest from their own money and they can make some useful posts in this forum.

fxghost
2014-09-11, 11:28 AM
bhaiya ji forex mein student ko bahut hi jayda madad mil rahi hain main to manta hu acha hain yaha student log apne liye kuch extra income le sakte hain ghar se paisa mangne ki bhi jarurat nahi padegi bhaiya ji

balwan
2014-09-11, 12:52 PM
Yes Forex is very good options for students because Forex has no time restriction and students can trade here in their spare time. Also as Forex is online opportunity which is obvious a time saving job, so students can easily give it less time. So their precious and study time will not be affected and they will earn some money.But Forex not make any problem. Because do possible Forex any time place. I like Forex very much.

naziakhan
2014-09-12, 12:40 PM
ya business students k liyay buhat zaida helpful hay lakin students ko ek time table k sath es business ko karna ho ga , un ko forex ko time dainay k sath sath apni studies ko bi time daina hota hay .:)

fxearner
2014-09-13, 02:49 PM
ya business students k liyay buhat zaida helpful hay lakin students ko ek time table k sath es business ko karna ho ga , un ko forex ko time dainay k sath sath apni studies ko bi time daina hota hay .:)

hanji students ko agar ess business ko karna hai to unko time to management karke he chalna hoga kyunki unhe studies par bhi dhyaan dena hoga,kyunki ye bhi life me bahut jaroori hai aur agar trader ess time me forex ko bhi sikhta rehta hai to aage future me wo ess business se achha earn kar sakenga..

noumanr
2014-09-13, 11:49 PM
g haan forex har us student ki help karti hai jo mehnat katna janta ho aur apne study ke expenses khud se bare karna chahta ho wo student forex start kar sakta hai.

kamrun7142
2014-09-14, 12:05 AM
Forex is very helpful for students.It is not necessary to give huge time in everyday.If they will some in everyday,they can build as a professional trader.

bdmasudmamun
2014-09-14, 12:52 AM
i think forex trading is perfect for students. maximum students need a part time job for remove there educational expense. forex market is 24 hours open so they can do it as a part time job and can earn more money from this market so it.s batter for students.

romkayo123
2014-09-14, 12:10 PM
I believe so,no matter they're commerce students or ecnomic students or others.But 1st they need to have a robust interest in forex,who should be wise minds, have expertise of accomplished.Generally , every kind of students,they ar terribly young, to find out may be a straightforward issue for them.to learn additional can profit forever.

fxghost
2014-09-25, 12:20 PM
hanji students ko agar ess business ko karna hai to unko time to management karke he chalna hoga kyunki unhe studies par bhi dhyaan dena hoga,kyunki ye bhi life me bahut jaroori hai aur agar trader ess time me forex ko bhi sikhta rehta hai to aage future me wo ess business se achha earn kar sakenga..

Student ke liye kafi acha business hain yaha par usko management ke sath mein kaam to karna hoga lekin apni real study par bhi usko time dena hoga student ke baad jab samay bache to fir wo usko kar sakta hain bhaiya ji

vishadevbhakta
2014-09-25, 10:44 PM
guys mujhay lag ta hey forex student ko bohoti help kar sakte hey , ku forex student ki life scoured kar sakte hey , is liya student ko forex trading kar na chahiea, or commerce student or economic student is se koie farc nehie par ta hey , thank u guys is bare me discuss kar ne k liya.

fxghost
2014-09-28, 09:16 AM
guys mujhay lag ta hey forex student ko bohoti help kar sakte hey , ku forex student ki life scoured kar sakte hey , is liya student ko forex trading kar na chahiea, or commerce student or economic student is se koie farc nehie par ta hey , thank u guys is bare me discuss kar ne k liya.

Student ko yaha par bahut madad ho jati hain ab to study padai ke sath sath mein paisa bhi kama sakte hain aur ye business aisa hain ki part time mein full time JOB se jayda paisa earning kiya ja sakta hain bahiya ji

t.j
2014-09-28, 09:39 AM
Ap ney acha sawal kiya hai mein ap ko bata dun k forex trading business students k liye help full hai students is per trading kar achi earning kar sakty hain or wo us earning se apni study jaari rakh sakty hain.

rockstar3
2014-09-28, 10:07 PM
Forex student ke liye bahut useful agar aap commerse ke ho ya economic ke tho apko terns ko samjne mai aasani hogi par mai tho ye kahunga ki apko kam se kam two year tak bonus earn karke alag account mai jodte rehne dena chahiye and than jab apko bahut kuch larn ho jaye tab big capital ke sath mai kam karna chahiye.

deni
2014-09-30, 02:30 AM
students kay ley forex trading pasay kamaney kay ley good hai kuon kay essay achha benefit hota hai students es ko karsaktey hai nice aur good business hai forex jis ko karna ziada mushkal bhi hani hai bus forex kay broker say account ko aur us main invsetment karo aur gain profit.

htamanna
2014-09-30, 03:12 AM
Forex currency trading is just about the most significant items you're able to do due to the fact for example you need to be you might have to ensure that the actual dealing you accomplish is like technique you balance between dealing in fx and scientific studies.

fxghost
2014-10-01, 11:34 AM
students kay ley forex trading pasay kamaney kay ley good hai kuon kay essay achha benefit hota hai students es ko karsaktey hai nice aur good business hai forex jis ko karna ziada mushkal bhi hani hai bus forex kay broker say account ko aur us main invsetment karo aur gain profit.

ji bhaiya student is business ko kar sakta hain yaha se acha paisa kamaya ja sakta hain student ke liye online ka sabse best business hain yaha par wo kam se kam samay dekar isko sikh sakta hain bhaiya ji aur kama bhi sakta hain

si102224
2014-10-01, 12:34 PM
meray bht he achay bhai ka bht he acha sawal ha i like it hum student forex aur forum dono ka jitna bhe thanks krain woh kam hay forex aur forum dono nay mil ki student ki bht he zayada help ki hay woh zayada na he sahe to woh kam az kam aoni study ka kharch zaror nikal saktay hain

aleezabwn
2014-10-01, 12:38 PM
forex trading students ke liye waqi bht acha business hain or un ke mudad ke liye bht acha zirya hai kunke students ese part time kr ke apni study ko coplete kr sate hain this good for students,

saipraveen32
2014-10-01, 04:36 PM
yeah absolutely why not it is very much important to students it is a opportunity earn income which they can study by them selves with out depending upon parents and they can get experience in feature to learn more and more , they can be experts if they work hard and they learn it really hard

alokkumarfx14
2014-10-01, 05:42 PM
yes of course the Forex is so helpful and so many students ask this question by using so many times in different thread and i also say that this all thread are helpful for us and also for so many students and i think that so many trader are a students and related to some studies and many are from different fields.

ANDINIFX
2014-10-03, 09:45 PM
forex helps commerce students because it provides complete knowledge about trade which helps to make a successful If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex that you balance between trading in forex and studies

aminechihi
2014-10-04, 10:51 AM
I'am a student and a begginer in forex im always and always searching for a good way to earn money such job in real life ...so making money from trading is helpful for someone like us , we must try its a the best solution for students in my opinion .

forexlive
2014-10-04, 11:07 AM
example app ko koi v kam karo tu app ko perfect bane ke layyi ek teacher ki jarrort hoti hai agr app ek achi tarding karna chahte hai app ko teacher find karna pade ga bai if app ebook read karo ke par fer v wo batt nai ban ti cuz teacher is important every fields bai ji

faizan ahmad
2014-10-04, 12:54 PM
han forex student k ley boht best hai is ko over all group k student join kar k incom hasil kar sakty hain mager har student ko pahly forex treading ka knowledge hasil karna zarori ho ga us k bad ap work karain or kam time mapna aik acha level achive karain

rafeel
2014-10-05, 09:18 PM
kis liya important hain ya hum students ka liya hum logo ko fida kia hoga is sa or science ka student ka liya nhe hai important ao logo ka liya bh imprt hai

Ary Baskoro
2014-10-08, 03:04 PM
In terms of finance, forex can be very helpful in terms of financing student teaching and learning process. There are so many ways to use capital without trading at all, can be of no deposit bonus, bonus contest, or a bonus post. If you are a student, willing to sacrifice a little time to get one of these bonuses, there is likely to offset the cost of your study with the results you get from forex ..

fxmoney
2014-10-11, 02:39 PM
Forex is really helpful for the students as when they are students they can try to trade on the demo account and make good strategy for trading on the real account while they can also trade in the various contests as well.

mbie123
2014-10-20, 03:23 PM
Yes forex is very good for a student, the forex we become more self-sufficient and not depend on others. at least while we were still sitting in our schools already have their own source of income. and I think this is very great.

khalid110
2014-10-20, 03:26 PM
dear forex trading main ager aap acha profit earn kerna chte ho tu aap ko chye ke aap thori si mehnat krain aur market ko achi tarha se seekhne ki koshish krain aur haan forex trading students bhi ker skte hain.

hassabhaw
2014-10-21, 01:52 AM
The han forex students k leay boht he helpful hay agr students es ko join karny ka shoked as a rakhty hain to wo es business say itna pasa earn kr sakty hain jis say wod apnid as study k akhrajat khud pury kred sakty hain mera tumam collage k students ko mashwara hay k es business ko join kro lazmi or pasy earn kro free time mains !

naziakhan
2014-10-21, 09:05 AM
mujhe to aisa lagta hain ki forex bahut jayda madad karta hain student ko kyunki wo yaha par thoda sa kaam bhi karte hain to paisa acha mil jata hain pocket money ke sath sath family mein bhi madad kar sakte hain bhaiya ji

G bilkul bhai g ya business students k liyay buhat hi badiya business hay , students agar es business ma achi mihnat kartay hay tu phr wo es sa monthly acha paisa kama saktay hay jo un ki financial problems ko hal kar sakta hay .:good:

asim00
2014-10-21, 09:24 AM
forex students ke liye helpfull ho sakti ha agar wo isko learn kar ke samaj len aur apney farigh time mein isko karen to wo is se earning kar saktey han jo unkey liye bohat faidaman ho sakti ha uski study ke liye

sultankamboh1
2014-10-21, 10:13 AM
yes forex trading sab ka liye helpful hai cahye wo students ho ya koie aur ese har koie join kar ka kama skta hai aur apni life ko behtr bana skta hai.

mbie123
2014-10-22, 04:25 AM
I'am a student and a begginer in forex im always and always searching for a good way to earn money such job in real life ...so making money from trading is helpful for someone like us , we must try its a the best solution for students in my opinion .

Each student must have had something to do to always be learning in their faculty, and if you are a student who wants to immediately produced the money, but stay focused with school lessons, forex is the answer, with forex students can still try to find the money themselves and stay focused on their studies, and it was so fun to make money without having to disrupt lessons at school.

mbie123
2014-10-24, 05:19 AM
In terms of finance, forex can be very helpful in terms of financing student teaching and learning process. There are so many ways to use capital without trading at all, can be of no deposit bonus, bonus contest, or a bonus post. If you are a student, willing to sacrifice a little time to get one of these bonuses, there is likely to offset the cost of your study with the results you get from forex ..

By providing knowledge about trading a student get a bonus of this forum. and in will make a student is able to learn to invest money early on, and by learning a student will also be able to control themselves financially and emotionally, failing to make a profit will assist students in financing their Study abroad.

sunidhi
2014-11-06, 02:25 PM
forex me khas tor par student jin ke aps kafi nowlagde hota ha tradind me un ko bhut halp mil jati ha kiu ke nowlagde se har kam easiy ho jta ha is me koi bi ho us ke pas expirance hona chayr us se un ko bi forex halp mil sakhti ha

zahid1981
2014-11-06, 03:22 PM
Yes this is very helpful for students & jobless people, we can say it's very profitable for all, lakin student key liye main recommend nhi karta kyn keh is mein jitni tension hoti hay us sey un ki parhai par asar par sakta hay....

kamilwada
2014-11-07, 03:31 AM
The forex trading bhut hi helpful hai student kay leyad as a kyuned as a kayed as student forex trading ko easily part time bhi kar saktay hain our aapni pocket money main izafa kar saktay hain our maray khyal say to forex trading bhut hi helpful hai student kay leyas !

Profit Maker
2014-11-07, 05:15 PM
mere khiyal me e-commerce ke studient to pora perhatey hain Forex-Trading ke bary me to un ke liye to bohat fida hay
wo student learn bi kertey hain or earn bi ker saktey hain

apologyx48
2014-11-07, 05:35 PM
Forex is a very helpful business and it is the best way to earn money we can earn money from the forex market very easily . Forex is so sutiable for everyone and it can trade the forex very easily and ere can earn quickly .

bamazbam
2014-11-09, 11:51 PM
Yes of course forex is very helpful for students. kiyun ke forex aisa business ha jis ko students bhi easily kar sakte hain or badi asani se apni studies / and dosri zaroryat pori kar sakte hain. students apne ghar / hostels main thora sa time laga kar achi earning kar sakte hain.

paypal
2014-11-10, 06:47 AM
not
I do not think that forex is good for the student as the first thing they should do is learn and learn to be able to make the dream, but if you can manage suitable time, you can join as part time forex to be able to earn a small amount

ouldknwa
2014-11-11, 02:38 AM
The jan ma aik student hon or alhamdolilah buht hy achad as a traders as a baned as a raha hon bai jan jo is ko seekhay ga wohy kamyab ho ga baui jan ma is ko 9 month say kar raha hon or part time kar raha hon or ma aik student hon ma is ko buht hy ziad like karta hons !

lumlider1994
2014-11-12, 09:20 PM
Forex can help students make money with part time. If you feel interested in the business and the market, I think everyone can trade forex, I also had a student that time I wish I knew about forex..but they should have a reasonable time arrangement

mbie123
2014-11-13, 04:15 AM
Whatever our work or whoever we are. Forex can be a major job or a second job. and that all we need to divide the right time. many novice traders who fail because they do not have enough time to study because of their busy lives in a job. My suggestion to use spare time to learn forex sebeblum we get into the market. if they do not have much time we can also help managers use financial services to transact our money.

Emad M
2014-11-16, 08:00 PM
Sure,,, it very is helpful for them for it's expose them to one of the most important global markets
also to be good in such FX trading, you should be aware of all economic news

fxqasim
2014-11-17, 03:14 PM
g han forex students ky liye bohat suitable business hai aur students is busines ko as a part time ly saktay hain aur aap money forex sy easily aur without any restriction kar skatay hain only little effort ki need hoti hai aur forex aik quick making money busness hai aur other business scam aur legal nai hotay so forex good hai.

Powering
2014-11-18, 02:00 AM
the students can do trade forex like part time business,but they need a enough time to work in forex trading business which is causing to effecting on them studying performance ,but if they exploit time to get learning and some knowledge its supporting them in the future to join trade forex as full trade

fxjigar
2014-11-29, 03:22 PM
g han forex students ky liye bohat helpful hai aur forex mein aap ko apna mind use karna parta hai aur without effort aap is business mein aap success hasil nai kar skatay aur is great business mein aap hardworking karey aur practice karey aik na aik din aap aik professional trader ban jaye gy.

Ex.ness Support
2014-11-30, 01:49 PM
Ji Forex trading se bohut sari economics ke khabar milte hain...............latest economics see aap wakif rahete hain. mere khayal se har ek economics ya finance ke students ko forex trading try kerna chahiye......issse unki knowledge baregi.

hasnainbwn
2014-12-06, 08:34 PM
je han forex trading students ke liye bht zida best online work hai es se students apni life ko change kr sakte hain this is best online work very amazing and good trading online work students ke liye bhe best online work hai,

asim00
2014-12-06, 08:38 PM
yes forex is helpfull for students they can trade on it and earn some cash that can help them for their studies and some other expenses but their first priority must be their studies

fxsami
2014-12-06, 09:54 PM
forex aik acha business hai aur forex students ky liye bohat acha business hai aur aap is bsuiness mein aik achi income bana saktay hain aap is business ko as a part time ly saktay hain aur forex humara future hai aur aap is business mein daily aik achi income make kar saktay hain aur forex mein anay sy phlay aap ko forex learn karna chaiye .

kamadke
2014-12-06, 10:06 PM
Yes of course forex is useful for students. forex online business ha jis ko har koi apne ghar main beth kar easily kar sakta ha. or students bhi forex business ko easily join kar ke apne ghar main beth kar online kar sakte hain or achi earning ke sath sath apni studies ko bhi continue rakh sakte hain.

sunila
2014-12-18, 05:00 PM
yes bilkul forex helpful agar student is ko bilkul theak tarah sai kary tou un k leyay forex easy aur good cheeze ban sakti hai magar kafi student is ko serious nahe laity hain jis ki waja sai un ko is mai masla banta hai aur wo apna account wash karwa daity hain..

sweet764
2014-12-22, 02:25 PM
g han forex students k liye bohat helpful hai kun k students study k sath sath ghar beker part time forex main trading ker sakty hain baz students paise kam hony ki wajah se apni study complete nahi ker sakty forex aik best way hai jis se wo kafi money earn ker sakty hain aur apna career bana sakty hain

fxind
2014-12-22, 02:27 PM
Jee haa 100% ak student ke liye forex trading ke jaisa or koi bhi business hi nahi hai jisko wo apne study ke sath sath karke acchemoney earning kar sekte hai , forex trading ko agr koi student karte hai to unko apne higher study ke liye koi bhi money problem nahi ho sekte hai or wo apne sare big dreem ko bhi is ke sath pura kar payenge .

asim00
2014-12-22, 02:34 PM
forex students k liye helpfull ho sakta ha wo apney free time mein is pe kam kar saktey han aur kuch paisa kma saktey han jo unko study mein kam a sakta ha aur unkey expenses poorey ho saktey han

mazprofx
2014-12-22, 09:27 PM
Yes, forex trading does help students to earn a part time income from it by trading the market part time, it is a best option for students they can trade from the comfort of their time & place and make some pocket money for their expenses.

fxsami
2014-12-23, 03:59 PM
yes helpful hai students ky liye aur forex aik risky business hai aur aap ko is bsuiness mein care karni hoti hia aur aap demo account par jida sy jida trading kiya kary is tarah aap ka experience aur knowledge gain ho ga aur aap real account par achi trading kary gy is liye aap ko hciaye ky aap is business ko fully samjay aur forex tips aur is forum sy information hasil kary.

naziakhan
2014-12-23, 07:02 PM
students k liyay helpful tu kafi zaida hay lakin sab sa pahlay un ko es business ma achi mihnat karna hoti hay aur e apnay experience ko built karna hota hay us k baad hi wo kamyab trader ban k earning kar saktay hay .:good:

ashermaqbool
2014-12-24, 10:55 AM
forex aik profitable business hai aur yeh business students ki bohat ways sy help karta hai aur is business mein sab people is par work kar saktay hain jis ky pass forex ka knowedge hai wo easily work kar sakta hai aur yeh acha hai aur students is business ko part time ly saktay hain.

fxearner
2014-12-24, 05:59 PM
bhaiya ji ye business student logo ko part time hi karna chahiye kafi sutdent ko dekha hain maine jo isko full time kar rahe hain aisa nahi karna chahiye pahle unko apni puri study kar leni chahiye fir isko full time karna chahiye

hanji students ess business ko part time kar sakte hai lekin pehle har student ko priority par apni study par he karna chahiye kyunki life me education ka hona bahut he jaroori hai fir uske baad ess business ko karne ke liye poori life hota hai..

ishtiaq1
2014-12-26, 12:44 PM
forex helpful hy for student kio ky agar aap forex mein newbie hain tu aap ko need ho ge basic knowledge ki aur sab sy ziyda jo important hai wo demo par practice ki so yeh acha hai aur forex tips ko follow kary aur dicpline sy forex ko handle kary tab aap forex mein aik smart money earn kar saktay ho yeh aap ky liye bohat acha hai .

usafi1
2014-12-27, 12:33 PM
g han helpful hai students ky liye aur mein aik acha trader bannay ky liye aap ko effort ki need hoti hai aur forex mein aap ko little effort karni parti hai aur pir aap is business ko easy handle kar skaaty hain aur yeh business bohat profitable hai aap ky liye aur mein is business par khuch time spend akrta hoon aur apna daily ka task complete kar leta hoon so this is best for me.

Student
2014-12-27, 03:01 PM
I think yes Forex trading business is a very helpful trading market for students. Student can join Forex trading business as a part time job. Forex trading business is one of the biggest trading business in the world. Forex trading business is a money making market for students.

usafi1
2014-12-27, 10:46 PM
g han students ky liye bohat helpful hai aur forex aik comfortable aur profit business hai aur mein ny is business ko kabi bi nai dekha jab is bsuiness ko join kiya tu bohat acha earn kiya pir mein ny apna kwneodlge gain kiya tab mein aik successful trader bana aur ab mein bohat acha profit make karta hoon yeh best ahi.

ashermaqbool
2014-12-28, 01:06 PM
g han students ky liye bohat helpful hai aur forex trading aik great business hai aur aap is business mein greedy na kary aur patience aur decpline ko follow kary aur yeh business ap ky liye enjoyable hai aur aap is business mein relax ho kar trading kartay hain aur acha earn kartay ho so yeh bohat acha hai aur yeh humara bright future hai.

sahara12
2014-12-28, 10:41 PM
Yes of course my dear friends mere khyal main forex students ke liye bohat hi helpfull ha. forex business ko students bhi easily join kar ke apni studies se thora sa time nikal kar achi earning kar sakte hain or apni studies ke sath sath earning bhi kar sakte hain.

shoaib007
2015-01-05, 01:40 PM
Does forex is helpful for students. Yes forex trading is very helpful for all students. All students are very much gain education for forex trading.

sheikhadeel
2015-01-05, 07:55 PM
yes forex is benefit for student .forex sa student part-time job kr skty ha .baz student ka pass parhnay ka lya paisa nh hota woh forex sa paisa kam kr study kr skty ha .forex pa hm thora time laga kr bh paisa kama skty ha.

PRAYOGO
2015-01-05, 08:50 PM
gives us the profit and huge amount is also helpful for students for fulfilling their requirements for students should learn about forex more and more and gain knowledge about forex before starting their business .

Candy
2015-01-06, 12:23 AM
gee han forex students ke lie kafi helpful hai kun ke forex main students ko kafi kam time dena hota hai jis ki waja se u ko kafi learning ho jati hai is lie forex trading main students ke lie kafi acha scope hai

miyanmohsin
2015-01-06, 04:28 PM
bhai forex trading students kay lye bohat hi zayda help ful hay. forex trading ko ager students proper channel say learn karain to wo forex trading main easily money earn kar sakty hain. forex trading main students bohat hi zayda money earn kar sakty hain jis say un ka future bright ho jay ga.

shoaib007
2015-01-06, 05:14 PM
Des forex is helpful for students? Why not forex is very helpful and beneficial for all type of students. Forex tradings are very much most important for all students.

arelonso2015
2015-01-06, 07:52 PM
Yes, it is helpful so much, I'm also as a student and do a trading using a forex robot. Trade it 24/7 using VPS service from InstaForex. It's sound good for me.

NaveedPK
2015-01-28, 10:06 PM
dear its very helpful for the students and the students can earn their educational expenses form the forex market and they no need to do the part time jobs and forex provide them at their laptop/computer.

Shivam
2015-01-29, 08:27 AM
Yes, it is very helpful and students of economic will gain good knowledge of about events and world economics this will help them to gain good money in forex with the knowledge they have about economics. But I think trading should be on full time trading and not part time so that will help you give you more experience and gain in markets.

fxbirati
2015-01-29, 08:41 AM
Yes students can start trading beside their study and I think it will be good for them because they can make profit and can spend for their educational cost and also gather good experiences which will be effective after study life and they can take the forex trading as a full time trading business.

tahir787
2015-01-29, 08:46 AM
G ha mere khyal se to ye helpful ha student k lie is se who bpt zyada faida le skate han faida is trash k who is se paise karma k apni fees vegara b bhar skate ha is me jam karne se in k andar ek khud aitmadi aye fi

sajakhan
2015-01-29, 10:23 AM
yes my dear forex bht hi zada helpful hai students k liye wo apne free time me forex per work kar k achi earning kar sakte hain its really good for students in my opinion especially commerce and economics students k liye tu forex bht hi best hai.

majahar_ali
2015-01-31, 11:22 AM
Forex is very helpful for student . Because Forex business is a part time business and student can do this business very easily with continue the study and exam . Student can easily do this business from home and it's really a big opportunity for all student . I think this business is essential for all stage student .

ptcwork54
2015-01-31, 11:54 AM
yes i think forex is helpful for student ager student is ko part time karain to ye un k kafi madad kar skty hain and internet main forex business k ilawa koi aur itna profitable and trusted nai ha forex main student kafi money earn kar skta ha i like forex very much.

smb0364
2015-01-31, 12:20 PM
yes ofcource ya aik esi cheez hay jis ki madad se log apne bachon k kuch krne hi jazba de skte han studena agr es site pr daily kam krta hay aur km k duran apne laie kuch sochta hay tu wo theek hay na sutdent apne study expeince es site pr kam kr k soslve kr skta hay

PRAYOGO
2015-01-31, 01:18 PM
forex also helpful for student at the same time they learn forex economic gain is best for the student it takes much time to understand the market and when trader gets experience then forex is helpful.

sguha
2015-01-31, 01:20 PM
Jee haa forex trading ko karne se har koi hi earning kar sekte hai chaiye wo student hi ku na ho , forex market me ham kici vi time par kam kar sekte hai is liye student bhi yaha par apne khushi se kam karke asani se earning kar sekte hai take apne dreem ko pura kar paye .

mani89
2015-01-31, 01:23 PM
Yes forex trading is very very useful for students to make learning about forex markets in short period because forex is short time huge profits with understanding of the risks behind in forex trading.so students can analysis the markets in the forex trading.

mant123
2015-02-23, 07:57 AM
I think forex trading is helpful and harmful both for student .if student spend more and more time in forex market then it is very harmful for him .but if he have some money problem then he can can start as part time jobs as forex market .he can earn money without living his home.

msnali
2015-02-23, 08:19 AM
i think it i helpful for students as well as the students are so curious to learning and leraning is the basic and core point of trading as it is almost live field where you have to have things lively and in a very short span of time so it is good for students as well

Lubna Fahim
2015-02-23, 09:18 AM

Forex ek stressful aur risky business hai mujhe nahi lagta k students ko aoni study life me is field me aana chahiye. Students ki apni tension hoti hai syllabus complete karne ki aur exams ki tayyari ki agar wo forex trading ki tension me par gaye to unki study par bahut farq parega jo sahi nahi hai. Students ko pehle apni study ko poora karna chahiye uske baad hi forex trading k liye aage aana chahiye.

sunila
2015-02-23, 01:37 PM
yes bilkul agar ap ka mind is mai bhut acha chalta hai tou ap k leyay yai bht achea filed hai aur is ko ap kabhi bhi kar sakty hain kahe bhi ap ko bas is mai achea tarah trade karna ati ho tou day mai ap ko kafi profit ho sakta hai always ,,bas apni hard work is mai jari rakhni chayay..

wajid4x
2015-02-23, 01:38 PM
bhot he helpful hota hai ye kam is kam me aesa he kuch hota hai k hum log apni sub say achi baten samjh len aur us pay amal kare k humara is pay he kuch fiada ki janib le kar chalna hota hai students chahye to is business ko seekh sakty hain.

FAHEEM66
2015-02-26, 09:37 AM
Ya forex bot help full ha on students k lay jo daily forex ko koch time dahan and forex ko sikhan and sath main trade karn so Bot aay trader jo studying be kar rahy hoty han and forex main trade karty han and easy and best pocket money gain kar laty han so Students k lay achi opportunities han forex trade main

mukeshfx
2015-03-03, 10:16 AM
Forex student ko help karta hai magar sirf money earn karne me, students agar chahte hai ki wo part time trading karke kuchh money earn karna chahte hai to wo yahan se achchi money earn kar sakte hai lekin unhe aise trading karni hogi ki unka study par koi effect na ho.

si102224
2015-03-03, 10:51 AM
yes dear forex to students ki bht help krta ha yeh un student k liyay best ha jin k pass koe dosra source of arning nhe ha aur woh apni education jari rakhna chahtay han un k nliyay to yeh ek bht he profitable business ha meray bhai woh apna kharch yahan say baasani nikal saktay han

---------- Post added at 10:21 AM ---------- Previous post was at 10:16 AM ----------

yes dear forex to students ki bht help krta ha yeh un student k liyay best ha jin k pass koe dosra source of arning nhe ha aur woh apni education jari rakhna chahtay han un k nliyay to yeh ek bht he profitable business ha meray bhai woh apna kharch yahan say baasani nikal saktay han

fxmoney
2015-03-06, 09:34 AM
Students can trade in the forex market with the help of the demo account and they must have to make some useful strategy for trading on the demo account and when they gain some income through job then they can try to trade on the real account.

2015-03-06, 09:36 AM
I think forex helps commerce students because it provides complete knowledge about trade which helps to make a successfull manual trade If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

anam123
2015-03-06, 09:38 AM
off course forex is help full for student but i think commerce student get more benifited form forex bocoz they know what is trade and what ways and strategies use to get the income from it.

warsino
2015-03-06, 09:48 AM
if students are willing to learn forex and learn seriously I 'm sure after he gets out of school would be a good trader , because by learning from childhood will make them familiar with currency movements ...

shinaforex1
2015-03-06, 03:59 PM
Student can trade the forex market only if they can try their best to learn and not disturb their studies.student need to study in school and also learn the forex market from a very good trader is the only way to earn money in the forex market tarding business

kingsjee
2015-03-09, 10:49 PM
Forex students ke liye help ful hai lekin is me sirf wo students kamyab ho sakte hain jo students greed se kam na lein aur is ko aik part time business samajh ke karen.

dahwanda
2015-03-12, 02:27 AM
For me i am a student and i am also as a making money from this business.only those students who are passionate about the making money can make money from this business.by giving some as a times to this business they can do trading and can make money !

ramesh.maurya
2015-03-21, 07:54 PM
Ji ha dear forex trading student ke liye bahut hi helpfull hai kyoki vo apni study ke sath hi sath es market me part time work karke vo kuch profit hasil kar sakte hai jisse vo apni pocket money aur education fees earn kar sakte hai aur bad me good forex trader ban sakte hai.

rumon2015
2015-03-22, 09:16 AM
Yes, Forex is very helpful business for any student if any student can do it as part time basis. If any student can do it as part time basis then he or she makes an extra money from here without hampering their study. I am also a part time trader in Forex. At now, i manage my pocket money through Forex. really, it is a great place of earning.

meharban
2015-03-22, 10:09 AM
yes of course forex is helpful for students. forex ko koi bhi person join kar sakta ha chahe wo koi student ho ya job holder. students ke liye forex bohat helpful ha kiyun ke students apni studies se spair time nikal kar forex main achi earning kar sakte hain.

mant123
2015-03-22, 02:32 PM
My dear friend i think forex market is not helpful for student if he concentrate your mind in forex market then his study can effect because of forex trading .but if he give some time with discipline for forex market then he can make some money .

Takiart
2015-03-22, 07:38 PM
thank my dear brother, I hope to continue writing other topics alopecia for beginners like me and thank you very much

Deepanshu
2015-03-22, 08:04 PM
yeah forex is for students as well
students have a sharp mind and they are getting more knowledge day by day
they learn at a faster rate
students from economics and commerce background have deep knowledge in this field and can easily trade very well

dajowakd
2015-03-23, 12:06 AM
Certainly that students kay ley forex trading pasay kamaney kay ley good hai kuon kay essay achha benefit hota hai students es ko karsaktey hai nices aured as a good business hai forex jis ko karna ziada mushkal bhi hani hai bus forex kay broker say account ko aur us main invsetment karo aur gain profitable !!

sultankhan
2015-03-23, 12:12 AM
Forex is helpful for those students who give intrest in trading otherwise it is not helpful.The students whose belong to commerce may start forex trading and increase their knowledge and also earn profit,

rafik23
2015-03-23, 03:30 AM
I think that forex is helpful for students first this market is open for 24/24 then if student have some experience they can make good trading to earn money and forex is a big enligne market that can change students life

fxmoney
2015-03-23, 04:44 PM
students must have to understand the forex trading with the help of the demo trading account for that they must have to trade on the demo account and make some profitable strategy for trading on real account in later life.

pooja1
2015-03-25, 10:22 PM
yeah forex is very helpful for students for earning money . aND EVEN FOR ECONOMICS STUDENT ITS HELPFUL AS IN ECONOMY IS ALL ABOUT MARKET MONEY, MONEY MAKING, CURRENCIES SOME STUDIES RELATED TO FOREX IS THERE AS I AM NOT ECONOMY STUDENT SO I DONT KNOW MUCH ALSO

dahnwadzz
2015-03-26, 02:14 AM
The example app ko koi v kam karo tu app ko perfect bane ke layyi ek teacher ki jarrort hoti hai agr app ek achid as a tarding karna chahted haid app ko teachers as a find karna pade ga bai if app ebook read karo ke par fer v wo batt nai ban ti cuz teacher is important every fields bai jis !

mkdaolwa
2015-03-27, 04:24 AM
Certainly that Forex is very helpful business for any student if any student can do it as part times as basis. If any student can do it as part time basis then he or she makes an as an extra as a money from here without hampering their study. I am also a part time trader in Forex. At now, i manage my pocket money through Forex. really, it is a great place of earning !

fasholaforex
2015-03-27, 04:44 AM
Yes, forex trading is very helpful to students, because it gives them the opportunity to trade and as well concentrate on their academics. It makes students independent, you need not depend on others for money. Students can trade on per time basis using high time frames like 4hr, daily and weekly. It gives them the opportunity to concentrate on their studies and trade

fxmasterind
2015-03-27, 07:03 AM
Yes my forex trading is good for the students because they can do this trading business beside their study and they can take it as their part time trading business and can earn money for their pocket expenses and also can be a professional trader after their student life.

mant123
2015-03-27, 07:18 AM
My dear friend i think forex market is not help full for forex trading .forex trading can effect student career .his concentration will divide in trading and study.so i suggest if any person have not financial problem he should not come in forex trading.

aliraza321
2015-03-27, 11:39 AM
I think Commerce students aur economic students k lye Forex trading kuch easy hogi because unn ko Forex market ka kuch knowledge hota hai aur wo easily fundamental news ko analyze ker saktay hain. I think Students ko Forex trading as a part time hi kerni chahye. Aur Forex trading se earning ker k students apnay educational expenses bhi khud hi bear ker saktay hain.

fxmoney
2015-03-27, 07:10 PM
students can make use of the forex trading but for that they must have to trade on the demo account to make some good profitable strategy with the help of which they can gain good income while trading on real account.

naziakhan
2015-03-29, 12:25 PM
students k liyay ya kafi zaida useful hay lakin hamay ek baat ka dihan rakhna hota hay k hum es ma zaida high risk k sath kabi bi trading karnay ki koshish na karay , warna survive karna mushkil ho sakta hay .:)

fxmoney
2015-04-05, 10:45 AM
students can make use of the demo trading account and they must have to trade in the forex market to make good trading strategy so that it will help them when they try to trade on the real account.

ATIDK
2015-04-05, 10:52 AM
I think all student can do easily Forex trade. It is very easy for them. They are can do Forex trade and earn money from Forex market.

SyedMuhammad151214
2015-04-18, 06:25 PM
Yes forex is very very helpful for the student and also for the other and also for the poor people it if difficult business but very easy when we gain the experienc of thsi buisness

sguha
2015-04-18, 06:46 PM
Yes my friend forex trading always helpful for all and I think a student should start forex trading while studying. I think this is a nice opportunity for them to take it as a part time earning source.

PRAYOGO
2015-04-18, 09:36 PM
forex students can still try to find the money themselves and stay focused on their studies making money from trading is helpful for someone like us we must try its a the best solution for students in trading.

dareking
2015-04-20, 08:22 PM
bhai hum jante hai, ki student ke liye ye business part time businsss ek dum badiya bana hai, student k is business par part time time spend karna hoga, jisse wo trading se thoda bahut earning kar sakega bhai.

bogelfx
2015-04-20, 08:46 PM
I think the students are not good at doing forex trading, they still have an obligation to learn in school, do not ever do Tading forex if students can not devote time to learning and forex trading, it would be very disturbing

raks
2015-04-20, 09:22 PM
mere hisab se to forex bhut hi jada helpful hai student ke liye kyo ki forex se students and other who is in need sbke liye profitable hai yha pr paise invest nhi krne hai yha pr aapko hard work krna hai uske badale aapko bhut hi jada profit bhi bna skte hai.

fatdog
2015-04-21, 04:39 AM
yes forex is really helpful for students such as commerce students and for economic students For ex trading is an on-line businessmen that give chances to every person in the world of any age and any sex from anywhere in the world and with the help of skills and experience can earned unlimited.

Shiza
2015-04-21, 09:43 AM
Yes forex students kal iye bohat hi helpful hai students is main work kar ka daily part time achi income hasil kar sakty hain aur is se students ki study bhi disterb nahi ho gi kun ke wo free time main jab chaye iss business main work kar sakty hain. aur ziada se ziada earn kar sakty hain .

fxbirati
2015-04-21, 09:49 AM
Yes my friend forex is always helpful for students and we should know that with the proper knowledge students can get forex trading as their part time trading business and can earn money for their educational expenses.

fxjais
2015-04-25, 07:52 PM
Forex students ke liye helpful ho sakti hai kyoki forex ko hum part time bhi kar sakte hai, magar yahan students ko ye dhyaan rakhna hoga ki forex trading karne se unki study par koi effect nahi padni chahiye tabhi wo forex trading ki benefits le payenge.

BASHARAT55
2015-04-30, 03:59 PM
yes forex kafi acha field h aso jo log forex main jani stock trade karty han to kafi achi kamhi kar ksty han forex market say be so commerce waly student be easy pasa kama skty han and is say learn kar ksty han so mary khayl say ager ham forex mian as a student trade karty han to kafi koch earn kar kst han apna pocket money kama skty han forex say

dareking
2015-05-02, 05:10 PM
jitna ki hum jante hai, ki student logo ke liye ye business ek dum badiya hai, idher wo aate hai, aur part time karte hai, apne liye kuch paisa kama lete hai, ghar se unko paisa mangna hi nahi padta hai bhai. :)

Seriojka95
2015-05-02, 05:11 PM
forex is helpful for everyone who know how to manage and control it, and include the students, they have the chances for it, and even they can learn much about forex trading from the beginning or young age, so they will grow to be a good trader at younger age, they just need to spend the time for learning and practicing, but do not disturb their main obligation as the students

rajibghsoh100
2015-05-02, 05:42 PM
Of course forex trading student ko help kar ta hey. Forex trading k sath sath he or she also do their study. Because forex trading is a home based part time business. Forex trading sikh na hoga and forex trading kar ke paise nikal na hoga besides your study.

naziakhan
2015-05-02, 10:18 PM
han g students k liyay ya buhat hi zaida helpful hay lakin es k liyay zaruri hay k students time ko manage kar k es ma kaam karau , kyu k business k sath sath un ko apni study per bi concentrate karna ho ga .:good:

fxbirati
2015-05-02, 11:52 PM
Yes my friend all students can join in forex trading as a part time trader beside their study and I think all traders need to learn the forex trading and have to give time to learn the trading and we should know that all students can make good profit tin trading beside their studies.

sajid5500
2015-05-03, 12:00 AM
ji han jis tara koi bhi business man kam kar skta hy forex trading mai isi tara is ko students bhi kar sakty hain aor wo is my zyada munafa kama k apni parahi mai madad hasil kar sakty hian.

fsr333
2015-05-03, 12:22 AM
Yeah, it is helpful to students they can earn from this business. In their free time, they can do this business. But it could harmful to their study. Because trader are always stayed tense when they do trade and they need to spend time to trade. But if they can do this as their part time business then they can.

wajid.ali788
2015-05-03, 12:38 AM
meray khyal me to students k k lye is say behter aur ki online business ho he nahi sakta hai sub traders chahe to is buisness me anay k bad khud he is ko samjh kar chal sakty hain aur dekh sakty hain.

momomama2500
2015-05-03, 12:41 AM
Forex has its benefits and has a damaging anything like this exists in the world, but can any student or other person closer to its benefits and stay away from harm as much as possible to prevail upon his interest and also damaging and may cause harm to the simplest forex loss of money at the moment.

PRAYOGO
2015-05-03, 08:18 AM
for students they can trade on it and earn some cash that can help them for their studies and some other expenses because forex market is really effective for students and for more students to gain more money

dareking
2015-05-05, 11:36 AM
forex trading kafi jayda madad karta hai bhai student ki, aur sath mein wo log bhi idher aakar is business ko kar sakte hai, jinke pass mein koi job nahi hoti hai, aise trader idher kafi jayda hai, isko hi apna job maan kar karte hai.

traderpur
2015-06-02, 05:47 PM
g han student tau bohat shauq sy krty hain cos ye un ko benefit dati hy aur acha khasa benefit hota hy ic sy . aksar apny expensis pury krty hain ic sy. ma personally kuch logo ko janta hn

dwaipayan
2015-06-02, 06:18 PM
forex trading students ke liye bhi usefull hai.kisi bhi time pe ghar baithe koi bhi trading kor sakte hai to student logo ke liye ye ek achcha part time job ho sakta hai.isme profit korke student apna expense samal sakte hai.

dareking
2015-06-03, 03:08 PM
bhai Student logo ke liye ye acha business hai, unko part time ismein karna hot hai, ismein acha paisa earning karne ko mil sakta hai, wo ghar se hi apni pocket money ka intezaam kar sakte hai bhai.

fxearner
2015-06-05, 04:35 PM
hanji forex ka business students ke liye helpful rehta hai kyunki yahan se wo dheere dheere learn karke earn karna shuru kar sakte hai aur aise me wo apne parents ka burden kamm kar sakenge,ye business utna asaan nahi hai jetna sabko lagta hai..

patchika
2015-06-07, 02:08 AM
I think that Forex allows the exchange of students, since it offers a full and complete knowledge of the trade, can make a successful exchange

megatouchfx
2015-06-07, 04:46 AM
Student can trade the forex market also and be successful in the forex market.many forex market trader that are successful I because of knowledge.student need knowledge to become successful in the forex market

dareking
2015-06-07, 10:12 AM
hanji forex ka business students ke liye helpful rehta hai kyunki yahan se wo dheere dheere learn karke earn karna shuru kar sakte hai aur aise me wo apne parents ka burden kamm kar sakenge,ye business utna asaan nahi hai jetna sabko lagta hai..

Haan bhai student ke liye ye business faydemand hai, wo inko karte bhi hai, part time samay dekar wo idher se acha kama pate hai bhai, unke liye acha hota hai bhai, unko ghar se baith karke kamane ko mil jata hai.

gremori
2015-06-07, 06:54 PM
forex probably will not be too helpfull to students, but Nonetheless forex should be studied to your knowledge as a student, maybe later after you study you will Become a great forex trader, I always believe that everyone can do as long as the person does not give up in the struggle

bogelfx
2015-06-07, 08:59 PM
I think forex is not good for students, because it could interfere with their belakar activities in school, but many students are trying to do forex trading to earn pocket money, if they are smart in dividing time, I think this is not a problem, they can trade on time

dareking
2015-06-08, 05:02 PM
student ko part time mein bahut hi badiya earning karne ko mil sakti hai, main ye baat kahunga, ki jo bhi student kahi part time job dhund rahe hote hai, wo job na dhunde forex ko hi part time kar sakta hai bhai.

fxkol
2015-06-08, 05:11 PM
Haa forex trading ak student ke liye bahut hi accha bat hai kuk hamko malum hai ke ham forex tradign ko part time me bhi kar skete hai is se koi student apne studey karne ki middle me bhi traded karke accha earning kar sekte hai or apne pocket money earning kar skete hai is se higher study ko bhi pura kar pate hai .

chahredine
2015-06-08, 06:39 PM
Forex is helpful for students. But they should not do hurry to earn from Forex. They should practice in demo account more and more. If a student go ahead slowly in Forex then he will sure be success in Forex.

voipkolkata
2015-06-08, 06:58 PM
Of course forex trading helps the students but they have to take it as a part time trading and have to give some time to learn this trading business and when they learn they can earn money for their study cost.

chahredine
2015-06-08, 10:47 PM
I think that Forex trading is supported by students because it gives full recognition, buying and selling of a thriving production directory-participation and support.

---------- Post added at 06:17 PM ---------- Previous post was at 06:11 PM ----------

students k liyay helpful tu kafi zaida hay lakin sab sa pahlay un ko es business ma achi mihnat karna hoti hay aur e apnay experience ko built karna hota hay us k baad hi wo kamyab trader ban k earning kar

Arif Yulianto
2015-06-09, 12:37 PM
In my opinion, Forex is helpful to anyone who learn and make money with it. as long as he can mastering Forex, he will get the benefits from Forex. but if he can't mastering Forex well and just using intuition how to make profit, he will gain failure and Forex become useless for him.

raza.jeee2015
2015-06-09, 03:20 PM
G han forex students ke liye bohat zeyada helpful sabit ho sakta hai wo tamam students jo apni study ke expenses khud se uthana chate hain un ko chahiye ke wo forex business me aayen aur apni study ke expenses khud se bare karen.

Manite
2015-06-09, 03:26 PM
jee han forex student kay leyeh buhat he zaida best hai agar student forex main part time job kartay hain to is main un ko buhat he zaida faida hota hai kay wo apni study ko bhi jari rakh saktay hain or apni part time job bhi kar saktay hain is se kafi faida utha saktay hain.

mhchomsi
2015-06-09, 06:03 PM
forex business is open to anyone, as long as they know the risks that would be obtained. they have to learn and learn about forex and trading on a demo account to gain trading experience. if they have that it will help them to gain experience and extra money as a first step to independence.

patchika
2015-06-10, 02:42 AM
I think that Forex trading is supported by students because it gives full recognition, buying and selling of a thriving production directory-participation and support

shahid umer
2015-06-10, 10:12 AM
yes its very helpful for students because its gives us knowledge about economy and dealings of country and more knowledge about crancies so a student of commerce can work in forex trading more profitably but i have to spent time at here by observing and watching market.

junaidkhan121
2015-06-11, 02:46 AM
han bilkul forex students k lia bht mufeed hei ya busnis plan sekhate hei or busnis dekhate hei is saay students ko faida uthana chahiya,,,

dareking
2015-06-11, 02:58 PM
bhai jarur forex student ko madad karta hai, main to itna janta hoon bhai jo bhi idher aata hai chahe koi student ho ya full time trader ho usko mehnat karna hota hai, trading kafi achi tarah se sikhna hota hai bhai.

fxjais
2015-06-24, 07:41 PM
Forex har tarah ke logo ke liye hi helpful ho sakta hai, agar students ke paas free time hai to wo apne free time me forex ko learn karke trading kar sakte hai aur apni study ke liye yaa pocket money ke liye money earn kar sakte hai.

PRAYOGO
2015-06-24, 08:17 PM
trader are always stayed tense when they do trade and they need to spend time to trade the exchange of students so since it offers a full and complete knowledge of the trade and can make a successful exchange.

sayinifx
2015-08-03, 06:21 PM
Students ke liye forex ka business bahut helpful hota hai kyunki students ex business me dheere dheere learn karke earn Karna strat kar sakte hai yaha par students ko jaldi nahi hoti hai wo study ke sath forex me kaam bhi kar sakte hai.

aliwaqas8620
2015-08-03, 07:21 PM
g haan forex students k liyay helpfull ha meray bhai students apni har zarorat poori kar saktay han yahan sa es liyay meray bhai aap yahan agr daily 2 hour bhe dan to aap asaani sa yahan sa earning kar saktay han

voipkolkata
2015-08-03, 08:18 PM
Yes brother we need to know that a student can take the forex trading as their part time job or business and they can get good monetary support from the forex trading earnings and students should learn and then need to practice more and more.

eshaa
2015-08-04, 09:17 AM
Jii han forex students ka iye bohat hi helpful hai kun ke students forex main kam kar ka achi earning kar sakty hain itni earning w kisi bhi aur job main nahin kar sakty jitni w forex tarding main as part time job kar ka earn kar sakty hain is liye students ka liye ye ak best platform hai jaha sa wo apna career start kar sakty hain aur kamyabhi hasil kar sakty hain.

dareking
2015-08-04, 11:33 AM
Jii han forex students ka iye bohat hi helpful hai kun ke students forex main kam kar ka achi earning kar sakty hain itni earning w kisi bhi aur job main nahin kar sakty jitni w forex tarding main as part time job kar ka earn kar sakty hain is liye students ka liye ye ak best platform hai jaha sa wo apna career start kar sakty hain aur kamyabhi hasil kar sakty hain.

Haan bhai student logo ko idher kaam karne bahut hi acha paisa earn karne ko mil sakta hai, aur achi baat ye bhi hai, ki student ko idher kuch bhi investment nahi karna padega, wo forum se madad le sakte hai bhai.

Lubna Fahim
2015-08-04, 05:59 PM
Forex trading ek stressful business hai aur mera manna hai k ek students ko is stress see door rehna chahiye kyun k ek students ki life me study ko lekar hi kaafi pressure hota hai agar ussi pressure me forex trading bhi karne lage to uski study par high impact par sakta hai jissi uski study disturb hogi, Earning ko kabhi bhi study par haavi nahi hone denaa chahiye is liye pehle apni study complete kar lijiye uske baad hi is business ko join kijiye.