PDA

View Full Version : Understanding Forex Signals For Better Performance in the Forex Market

imrulhira
2012-10-21, 03:10 PM
For many people, the way to quick profit has been the world of foreign currency exchange. It is true that the forex market lets people have a lot of profits. But this is only half the story as many people also face the losses.

forexmaster
2012-11-24, 12:07 PM
कई लोगों के लिए, त्वरित लाभ के लिए जिस तरह से विदेशी मुद्रा विनिमय की दुनिया किया गया है.यह सच है कि विदेशी मुद्रा बाजार की मदद से लोगों को लाभ का एक बहुत कुछ है. लेकिन यह सिर्फ आधी कहानी है के रूप में कई लोगों को भी नुकसान का सामना.

Shoaib Mushtaq
2013-02-21, 04:05 AM
:(farrr oii yar plz explain in english

roxas99
2013-02-21, 08:13 AM
yeah,,it's true,,many nice story about forex trading,,it's less about MC in trading account,,if story only about nice and happy in forex,,many beginner will trap in their illution and dream high..

m.amjad26g
2013-02-21, 10:40 AM
For a new trader it is assantial to understand forex signals , in this way he can do good performance in trading forex and he can earn profit in trading .it is agood stratigy

---------- Post added at 10:10 AM ---------- Previous post was at 09:52 AM ----------

when i enter the froxe market in the morning to day i can not use signals of stoploss and takeprofit ,due this i lose somemoney in later i can understand that forex signals are usefull to gain profit in frex market.

msreza1
2013-02-21, 08:41 PM
Lots of people. Quick change gains, it is legitimate of which forex offers many perks, however that is merely half that lots of men and women loss assertion.

Tsaqif
2013-02-23, 05:21 AM
For many people, the way to quick profit has been the world of foreign currency exchange. It is true that the forex market lets people have a lot of profits. But this is only half the story as many people also face the losses.

I think in using the forex market this well then I should be able to do an analysis of my own way
and if I think it would be right then I would use in a safe manner and be able to use Lot rather large so it will be able to quickly get a profit in this trade quickly

Mas
2013-02-25, 02:15 AM

very true sir that we will be able to get a trade in which the results will make us more able to secure in doing this trade in a more secure again sir
and I also get to know if we are going to use the signals in this trade it will be very dangerous for us

tamiunsoed
2013-05-06, 08:52 AM
agree .. learn forex signal will help us to better trading ahead ... its signals must be understood in detail, so that we are not wrong predictions..so we will be spared from defeat

raazi
2013-05-06, 09:11 AM
agr ap is platforum ma acha performance do ga ap ko acha earn mila ga or ye tab hi ho ga jab ap is ma acha work karo ga or acha work krna ka lia acha knowledge lazm ha

mar1990
2013-05-08, 04:44 PM
~~~!!@@@
taders and brookers credit and debit card use krny ko itna preffer nh krty kun k iss trah iss kaa comission zyada lyty han orr every month itna comission dyna in kk lly comfitable nhi hay ...is lyy brookers and traders are not satisfaied fromm itt ...........
trading kafi had tk brooker ki informationss kk mutabiq he successfull bnti hayy orr trading kk ly ,,,,,,, koi broker jitna b achi or perfect informations or signals trading kk bary mmain dy ga to trading b achi ho ge or earning bb achi he ho ge.......

dian21
2013-05-08, 05:18 PM
sometimes like a business profit and loss is always there. forex trading is a business that puts the financial management, risk and strategy. how we can maintain our capital in this business in order to stay there and make a profit. as well as how to manage the risk to be minimal.

beamsteam
2013-05-09, 09:43 AM
Forex platform main ap jitna v acha perform karo gay ap ko utna hi acha result mile ga yani acha work acha result magar ache result k ly ap ko forex k bre main storng information yani experience or knowledge hona lazim he

shafqatirshad
2013-05-11, 10:16 PM
yes it is true forex signal is important you must know about it all and their uses and their benefits all things you must know then you become a success full trader.

moomin
2013-05-12, 07:15 PM
i think that you are right forex is a place where as much we shall pay our attention as much we can learn and earn the money as much we know that how to use the indicators and in which trend or direction it works then we can earn well in the forex trading.

taxo
2013-05-12, 07:34 PM
yes forex main new candidates ko forex signal ki easy samjh a jati hai is lya hamari performance day by day improve honay lagti hai ur waisay bhi forex main achi performance kay lya hardwrking ki need hai aur hard working is waqt posible hai jab ap kay pass lot of knowledge ho ga trade kay baray main so i think that firex signal is better performence for the forex market

asif786
2013-05-12, 07:43 PM
yes that is better for us but signal can not gives us every time right signal but every signal is not free they are taking fee from us like some buddy they are selling us their signals but they give us signal too much expensive rates like 2000 dollar to 10,000 dollar per month fees , so that is not afford able for us , so dear always use fundamental analysis also use use trend in the market then you can make big profit here ok

ruade22
2013-05-12, 07:45 PM
Buying and selling a good X will change all of us to find out ... We will show in more detail in order to understand the numbers that fit .. Therefore, we can not escape the attacks.

mr.ctn
2013-05-16, 08:48 AM
mein ney iss liye join kai kay mei iss say achi income earn kar saku aur har kaam ko shuru karney say pehlay uss say achi understanding zruri hay kio kay aap ko agar iss ka pata ho ga to hi aap iss ko kar sakay gain iss kay aap iis kay baarey mei janein aur profit get karein.

thirupathi
2013-05-16, 12:28 PM
The lot of people quick change gains. It is legitimate of which forex offers many perks, However that is merely half that lots of men and women loss assertion i enter the forex market in the morning to day i can not use singnals of stoploss and take profit. Due this i lose somemoney in later i can understand that forex signals are usefully to gian profit in forex market.

jamal1
2013-05-16, 12:43 PM
I think it's really important to understand Forex signal.It helps you to forecast about the market.you can able to earn a lot.

super27
2013-05-16, 12:52 PM
Bilkul theek baat ki hai k forex market me achi performance k liye ap forex trading signals pe focus karain jo k ap ko market ko analyse karne k baad milte hain , signals important hote hain agar ap ko achi tarah market read karna ati hai......

sweat56
2013-05-16, 02:36 PM
Several changes in foreign currency of the world, the best way to quickly. In fact, there are a lot of benefits to the people and the fact that the foreign exchange market. But in the face of some of the errors in the history of many people is only half.

mahmud89
2013-05-16, 04:23 PM
Learning sign exchanges will help people take the deadline drew. To specify in more, of course, do not mistake bid. Therefore, I saved the cost.

kamnurnahar
2013-05-16, 04:51 PM
I am sure that we can do with the Forex market, a good estimate of your own, personal approach.Of course, when I'm sure they can answer, then maybe easy to use work safely and then with a relatively large benefits in this area can quickly create fast.

awais123
2013-05-17, 10:53 PM
je han mein is baat sey igree karta hon keh forex form mein aap jitna accha kam karo gey utna he accha resalt nikley ga agar aap ziada kam karo gey toh aap ko ziada munafa hoga

jamal1
2013-05-18, 10:03 PM
Understanding of Forex signal is very important.It helps you to forecast about market.if you can analysis the market properly than you can easily earn from Forex.

muna1982
2013-05-19, 06:24 PM
I am sure that we can do with the Forex market, a good estimate of your own, personal approach.Of course, when I'm sure they can answer, then maybe easy to use work safely and then with a relatively large benefits in this area can quickly create fast.

we must use our IQ in forex to make our self expert. the more we will used our estimate, analysis and experience in trading the more we can become skillful. some loss may need to face but i think it is not any matter if we can make profit enough. the loss will teach us the way of making profit and will help to prevent the loss again.

fxrafi4
2013-05-19, 10:26 PM
For many individuals, the thanks to fast profit has been the globe of foreign currency exchange. it's true that the Forex market lets individuals have plenty of profits. however this is often solely 0.5 the story as many of us conjointly face the losses..................

mahamnal
2013-12-01, 03:09 PM
Bilkul theek baat ki hai k forex market me achi performance k liye ap forex trading signals pe focus karain jo k ap ko market ko analyse karne k baad milte hain , signals important hote hain agar ap ko achi tarah market read karna ati hai.

lover143
2013-12-09, 04:51 PM
yes ofcourse learning forex is important to use and tricks are as much important as we do in games.. as such as it is easy to get profit.. :)

bennyforex
2013-12-20, 10:11 PM

Arbazkhan
2014-02-03, 08:00 PM
bhai ager ap ko forex me earn karna chahty ha to apko forex ke bary me sub kouch ache se learn karna pare ga or forex ki strategy ko demo account per practice karni pare gi tab hi ap forex se achi money earn kar sakte han.

aarabane
2017-10-22, 10:19 PM
for me, I do not like working on signals, and I prefer to do the analysis myself and make a good study of mrche, I think it's better than prender signs of other person

batool
2018-02-22, 11:24 PM
Forex Trading main signals ko must analysis krna hota hay aor Trader ko chhy keh woh Forex Trading main indicators ko thek tarah sy study karay in main experience better karay aor Trader Forex Trading market main better performance kay liay hard working karay aor Forex Trading main market ko thek tarah sy understanding sy Trader karay phr Trader ko good profit earning hoty hay aor Trader good perform kar sakta hay

javedqasim
2018-02-23, 01:30 AM
kabhi babhi signal thk aha raha hota hain .... our ham es signal ko use kar sakta hain ... app nay sirf signal ko he use ni karna app socha say our appni samhaj say bhi work karna hai os say he ap ko fada ho ga... our her time app ki nazar signal par ni hone chahya. signal our apna knowledge ko app use kara phr os ko use kara.

khizar1
2018-02-23, 10:32 AM
kabhi babhi signal thk aha raha hota hain .... our ham es signal ko use kar sakta hain ... app nay sirf signal ko he use ni karna app socha say our appni samhaj say bhi work karna hai os say he ap ko fada ho ga... our her time app ki nazar signal par ni hone chahya. signal our apna knowledge ko app use kara phr os ko use kara.

signals understanding is most important for trader and trader find the right trend of market and trader use good trading knowledge in business and trader make good trading skills and trader perform better in trading and trader folow the market trend then earn good profit in forex

shafique225
2018-02-23, 05:15 PM
Forex trading main aby ay jo best cheez hai wo yeh hai k ap ko is main kitni mahart hai ager ap is main jiyada nahain jantay hain to is main ap ko chayiyeh k is main signals ka sahi tera say use kerain and un ko follow ker k jiyada say jiyada earning haisl kerahin.

sagar arain
2018-02-23, 05:45 PM
dear forex me profit hasil krne ky liye acha konwldge ki zaroort hai aur signle ki bi zarrort perti hai lekn signal ko samjhny ky liye forex ki learning zaroori hai

mujahid9837
2018-02-25, 11:16 PM
ni Asi bhi bat ni k forex signal he acha hoty hain. bss ap thek sa ic market ko smjhain aor ic ko thek sa sekhain . tb ap ic sa learning b aor ic k sath sath earning b kr skty hain.........

k.ali
2018-02-26, 12:47 AM
for the beginners in this domain they must understand the signals and the analysis for it to can enter deals by them selves without wait for some to give them signals thank you for your post

19walid
2018-03-12, 05:57 PM
what do you mean by understanding Forex signals, is it that we need to now all the strategy behind the signal? and if it's a automated signal how can you reverse engineer this signal, any way thanks for the subject boarded and good time with trading

ghaffar500
2018-03-12, 06:12 PM
dear trader main to yehi kunga k ap khud forex ko thek say krain tab hi ap es say kamyab ho skty hain aur tab hi ap es say earing bhi ker skty hain dear ap ko chaiay k ap ksi say bhi signal na lain aur na hi ksi account manage krwain kun k agar ap nay ksi say account mange kerwaya aur ap nay ksi say signal lia to phr ap hamesha hi us ki traf dekhty rhahina gay aur es say ap na earing ker skty hain aur na hi learing ker skty hian so apko chahaiy k ap khud hi learn krain forex khud sekhain aur ksi bhi method pay grip bnain tab ap ea say earning ker skty hain ......

billyboy00007
2018-10-19, 01:30 PM
Agar ap ney forex main signals per kaam karna hai to proper work karen planning kar kay best signals ko analyzie karen aor phir market main us signals per trade enter karen otherwise ap signals ko follow na karen.

zahidali
2018-10-19, 01:49 PM
Ha ya bt sahi ha huma forex trading ka leay signle ka boath acha help milte ha or hum phir ja ka acha trading kar sakhta hain trading ma us leay huma cheya ka sahi work karna ka leay huma cheya ka signal ko bhe follow karta rena cheya jesa huma acha profit bhe mil sakhta ha or huma achi traring karna ko milte ha us leay huma cheya ka sahi work karna ho ga

Vinita
2018-10-19, 01:53 PM

I agree with you brother, Forex market lets people have a lot of profit within a short period of time but people should also understand that it is also very risky. People should not take it easy and they should spend their time in proper learning and getting experience and I hope then they will be able to make profit with Forex trading market.

Mughees
2018-10-19, 02:09 PM

G Bhai jaan gar AP is forum mein parfumas do y to apko ak acha earn karny ka muqa mliy ga is k liy AP achi mehnat ary or apo ak kacha tjarba bhi banana ho ga kiun k in San tajarby k bagher kisi Kam ka ni Hy.

Dicar
2018-10-19, 02:24 PM

Jee bhai ap ney bilkul sahi kaha ke forex men signal ko understand karna bohot zaroori hey market ko sahi tarha benefit uthany ke liye. Agar hum sahi tarha signals ko understand nahi kar saken gey to hum acchi tarha market men trade nahi kar saken gey or hum accha profit nahi kar saken gey. Is liye market understanding bohot zaroori hey forex trading men.

sakigbest
2018-10-19, 02:45 PM
g haan kun nhi kun ka undersatanding humain honi chaya kun ka jab humain forex signal miltay hain toh iss sa humain ya toh acha response milta hai orr ya pher hukmian uss sa acha khasa loss ho jata hai ise leya humain chaya ka puray dehaan sa trading kerain ta ka humain iss sa loss sa account wash na ho jay

zahid2016
2018-10-19, 03:12 PM
Forex Trading aik bohat hi acha business hai jis main hum jaldi se bohat acha money bana skte hian. Forex signals ko better banane ke lie hum ko bohat jald Forex ki market main successful hone ke zarurt hai or hum ko Forex ki market main signals ko follow karte hue successful hone ke liye kamyabi ke zarurt hai.

Sadtrader
2018-10-19, 03:28 PM
For quick profit we can join Forex market, We can join Forex signals if results is good for trading. There is no fast market like Forex trading where we have good earning points, system. Forex trading is best business in the world and there is no other business like this for earning.

HP2018
2018-10-19, 04:19 PM

forex signals new traders k liay positive prove hote hain but un mein fifty fifty chances hote hain tpor sl hit hone k traders ko chahie k forex ko study kren knowledge gain kren or apna analys kren ta k unhn kci k signal ka wait na kerna pare

sufiyan22
2018-10-19, 04:28 PM
concur .. learn forex flag will assist us with bettering exchanging ahead ... its signs must be comprehended in detail, with the goal that we are not wrong predictions..so we will be saved from annihilation

Mano786
2018-10-19, 04:29 PM

G Han bhai ye bilkul thek bat hy Kay dunia main bhut aisy log bhi hyn joo foreign currency exchange say signal milty hyn ore wo on ko follow kar Kay money earn kar rahy hyn par dear main khud trade karta hun chahy mujhy loss hoo has profit kio ky khud kam karrny say bandy main experience banta hy ore main har din kuch n.a. kuch new seakhta hun forex say.

Zulqarnain
2018-10-19, 04:58 PM

G bilkul signals boht importance rakhty hain is kaam mein agar ap ek achi strategy bana k work karty hain tu phir uska acha result milega proper tariky se stoploss aur Tp lagaty hain tu wo behtr h new trader ye method use nahi karty tu is liye wo loss ka samna karty hain

Keyboard
2018-10-19, 05:04 PM
forex signals new traders k liay positive prove hote hain but un mein fifty fifty chances hote hain tpor sl hit hone k traders ko chahie k forex ko study kren knowledge gain kren or apna analys kren ta k unhn kci k signal ka wait na kerna pare

Mere dost new forex traders k leye signals blkul bhi positive nahi ho sakte hai new traders k leye forex mai demo account sy best koi bhi option nahi ho skta hai aur agar new traders bghair sochy hi signals ko lngy tho inke lye trend ko smjhna aur usky sath chalna bht hi hard hoga all time.

QamarXulqi
2018-10-19, 06:26 PM
Mere dost new forex traders k leye signals blkul bhi positive nahi ho sakte hai new traders k leye forex mai demo account sy best koi bhi option nahi ho skta hai aur agar new traders bghair sochy hi signals ko lngy tho inke lye trend ko smjhna aur usky sath chalna bht hi hard hoga all time.

blkul hi sahi kaha ap ny mai agree krnga mery bhai apky bat k sath k new forex traders ko blkul bhi signas par nhi jana chahye inko srf aur srf apny khud par hi trust ho aur apni achi strategy par inko kam krna chahye na k ksy free signals waghaira par mery bhai demo ki bat bhi ap tk ki hai.

Mustansir
2018-10-19, 06:26 PM

ji bhai jan aapki bat bilkul sahi hai keh is business main profit ke sath sath loss bhi ho jata hai humien social media par bahut sy analysis and signals mil rahy hoty hain humien unko understand karna chahiye aur un sy faida uthana chahiye

Sunriser1
2018-10-19, 06:47 PM
Forex trading main eak signals he hein jin ko log follow kartay hein main nay khud bohat si websites per signals ko follow he kiya ab yeh meri bad luck hai main nay proper signals ko he follow kiya aor lakeer ka faqeer he bana raha ap yeh mistake na karen khud ka dimag karen.

Akhterp
2018-10-19, 07:08 PM
Forex main log jitney bhi hein wo log forex signals ko use kartay hein aor earning kartay hein main to apko yehe recommed karon ga ap signals ko use na karen aor khud apney analysis karen aor trading karen.

goldmaster
2018-10-19, 08:59 PM
Jo signals mil rhe hian hum ko Trading main hum ko us main apni performance ko check karna hai ke kese ha. Forex Trading main hum ko ach tra se apni trades ko check karna hai jis se hum ko fida ho is main or hum apni performance ko better kar sakte hain.

Ask
2018-10-19, 09:51 PM
Jee bhai, ap ne bilkul sahi bat kahi hey ke Forex trading men acchi performance ke liye signals ko udnerstand karna boht zaroori hey kiyu ke agar hum signals ko sahi tarha se understand nahi karen gey to hum acchy se trade nahi ley saken gey or is se hamen Forex trading men loss ho sakta hey.

Farmansali
2018-12-08, 06:14 PM
My analyses.
In the forex markeet we should understand the dot of trading that where it become change or no at the top edge then we will trade better and we gain a big prophet from the markeet .

yaseenhfd
2019-01-25, 08:26 PM
yeah,,it's true,,many nice story about forex trading,,it's less about MC in trading account,,if story only about nice and happy in forex,,many beginner will trap in their illution and dream high..

buttar
2019-02-06, 03:40 PM
For a new trader it is assantial to understand forex signals , in this way he can do good performance in trading forex and he can earn profit in trading .it is agood stratigy

---------- Post added at 10:10 AM ---------- Previous post was at 09:52 AM ----------

when i enter the froxe market in the morning to day i can not use signals of stoploss and takeprofit ,due this i lose somemoney in later i can understand that forex signals are usefull to gain profit in frex market.

naveed_ahmad6864
2019-02-06, 06:07 PM
this is all ablut chart understanding kyun ke jo bhee signals hain support and resistance se hee liye jaty hain orrr ye pure technical analysis py based hoty hain orr dunia mn jitny bhee forex traders ki earning achi hai wo mostely technical analysis se hee earn krr rhy hain orr profit bnaa rhy hain lekin inko bhee lern krna prta hai wesy to kuch sites bhee hain jo ke signals provide krti hain but wo bhee wrong ho jaty hain forex mn kisi py bhe ebelieve nhi kia jaa sakta

sana24
2019-02-24, 01:26 PM

buttar
2019-03-13, 07:52 PM

Pak3000
2019-03-13, 08:04 PM
yes its true k forex trading k liye best profomance k liye humen forex trading singnals ko samjhne chahye hein keyu k is main market main bohat zayda profit eran kar sakte hein.ur signals thorw humen marketing ki deatails k baray main sara idea hota hein

2019-03-20, 07:50 AM
I think in using the forex market this well then I should be able to do an analysis of my own way
and if I think it would be right then I would use in a safe manner and be able to use Lot rather large so it will be able to quickly get a profit in this trade quickly

Abdul_qadeer
2019-04-27, 07:26 PM
g bhi ma tu forex ka signal ko tu he follow bhe karta ho or acah profit bhe earn kar lata hu us leay huma forex ka signal ko bhe apne trade ma use kar lena cheya jesa huma acha profit beh mil sakha us leay huma koshish karne ho ge jesa huma acah profit beh huma mil skatha hai us leay huma cheya ka sahi work bhe hum forex trading ma he mil saktha hai

Bmw123
2019-05-19, 01:41 AM

Shahnawaz148
2019-05-23, 07:27 AM
and if I think it would be right then I would use in a safe manner and be able to use Lot rather large so it will be able to quickly get a profit in this trade ...

Merabnoor123
2020-12-01, 01:47 PM
agr ap is platforum ma acha performance do ga ap ko acha earn mila ga or ye tab hi ho ga jab ap is ma acha work karo ga or acha work krna ka lia acha knowledge lazm ha

Neharika515
2020-12-24, 01:53 PM
विदेशी मुद्रा मंच दुनिया में अच्छा मंच है। यह हमें इस पर व्यापार करके अच्छा लाभ कमाने की सुविधा प्रदान करता है।
मैंने इस मंच का उपयोग पैसे कमाने और अच्छे लाभ कमाने के लिए व्यापार करने के लिए भी किया है।
मैंने ट्रेडिंग के सिग्नल के लिए आरएसआई और ज़िगज़ैग के संकेतकों का उपयोग किया है फिर मैंने ट्रेडिंग की है और अच्छा लाभ कमाया है।
नोट: हमेशा ट्रेडिंग के बारे में महान ज्ञान रखने वाले अन्य लोगों के साथ अनुभवी बनाने का पालन करें।.

Zurnish
2021-09-10, 10:26 AM
G bhai ap n thaik kha k forex trading krna it a asan ni hai or na hi itna asan isa smja jai ya ak bhadiya business hai agar ap ka ya business acha perform krta hai or forex forum hai or is ka bi ak way hai k agar ap ak acha business man bnana chahta hai k ap trading ki strategy ko smjta hai or knowledge rakhta hai to ap ak acha business man bn skta hai or acha perform kr skta hai or trading krna k liya ap ko market analysis krni chahiya na k singnal k layaz s trading krai