PDA

View Full Version : manage time, it is best idea of earn easily.

hyipsp
2012-10-03, 05:56 PM
current technical idea is using too much earning money from this field. i hope past situation was learned that don't make mistake but be alert current situation. it is easy to earn huge money....

pkd8915
2012-10-05, 10:43 PM
If you want to earn from home you need to spare some time. You need to forum posting in a huge quantity for more earning. You have to learn rules, share knowledge with friends. As much time as you give, you can earn more.:peace:@>-@>-

3etman
2012-10-07, 07:40 PM
firstly we should include that time management is having more than one dimension in trading in all financial markets , the first dimension concentrate upon how to record the events and the reasons behind it and this is known as market logging
the second dimension concentrates upon managing the actual time of the market and choosing the entry and exit points , and deciding which times are better and which are not good for trading.

Drifter
2012-10-13, 01:25 AM
The secret the professionals don’t want you to know, however, is WHEN to trade. After all, they are on the winning side of every one of your losing
trades.
Even though the Forex is open twenty-four hours a day, there are times when the market for a given currency pair is highly active, other times
when it is moderately active, and times when there is no activity at all.

shanmun
2012-10-13, 02:03 PM
the management is having more than one dimension in trading in all financial markets , the first dimension concentrate upon how to record the events and the reasons behind it and this is known as market logging ....

kashifrehman
2012-10-27, 11:21 PM
It's easy to earn money when a trader become able to manage his time well but it's not easy a need really good time nearly one year to mange it well. In fact at start trader focus on the learning and strategy not on time management so after the he consider this when he get hands on strategy.

monir111
2012-10-28, 12:26 PM
The administration is having more than one measurement in investing in all monetary markets, the initial measurement concentrate upon ways to videotape the occasions and also causes behind it as well as this is known as market logging...

25+
2012-10-29, 04:00 PM
I am very familiar at all with the situation that I often use my time well so that I can use for things that are useful as well for things that benefit me as well as others,
I would therefore recommend to all traders to be able to use their time well

mhwaheed
2012-10-31, 07:35 AM
not Manage time. i think Chose right time for Trades. Like London Stock Exchange time. its best time for Trade. but don`t go long trade. you get 5 to 10 pips in profit so take profit and out from Market.

fahim017
2012-10-31, 09:05 AM
Financial market Trading, focusing on how to record the event, and is referred to as market supply directly to the Foundation for the first dimension will be included from some aspects of our
The real market is focused on the points of entry and exit in a two-dimensional, time management and pick the best one, and it's a bad deal.

forexmaster
2012-11-24, 10:18 AM
सबसे पहले हम समय प्रबंधन सभी वित्तीय बाजारों में व्यापार में एक से अधिक आयाम हो रही है, प्रथम आयाम कैसे घटनाओं रिकॉर्ड करने के लिए पर ध्यान केंद्रित करने और इसे और इस के पीछे कारणों लॉगिंग बाजार के रूप में जाना जाता है शामिल होना चाहिए दूसरा आयाम वास्तविक समय बाजार के प्रबंध और चुनने के प्रवेश और निकास अंक है, और निर्णय लेने से जो गुना बेहतर हैं और जो व्यापार के लिए अच्छा नहीं कर रहे हैं पर केंद्रित है।

kalim157
2013-01-10, 01:06 AM
there is no manag for time . the right time of the trader is a londan opening market time and US market opening time is so good.
in that time if you have 05 to 10 pips in profit . and then you tern off your trade and go away from trading.

thanks

Keramik
2013-01-10, 02:23 AM
current technical idea is using too much earning money from this field. i hope past situation was learned that don't make mistake but be alert current situation. it is easy to earn huge money....

Dividing the time that all we can do everything well so that we will get a good result that we can use as our foundation in every work that we do in order to get positive results in all of our activities will

GrenMan
2013-01-10, 06:41 PM
I think the same way as far as I know we host should be able to divide your time well so that everything we do can be run well and fortunately we can take

suzonbmw03
2013-01-12, 06:22 PM
I think that,current technical idea is using too much earning money from this field. i hope past situation was learned that don't make mistake but be alert current situation. it is easy to earn huge money.The real market is focused on the points of entry and exit in a two-dimensional, time management and pick the best one, and it's a bad deal.

Java
2013-01-13, 07:50 AM

actually sir we have to split our time so that we can get a balanced outcome in the trade that we do later, this is all I can say rest anfda themselves decide
when it was time it will know itself

Keramik
2013-01-13, 01:33 PM

agreed to host if we are still able to keep and use our time better then we could be better in the next our trade, this way we could gain an advantage very much on our account later

vallen
2013-01-13, 05:23 PM

if we have time or we just had a little time so we can use the same way to split our time in the trade that we do later,
so that all our work will not interfere with the other

rafi1990
2013-01-13, 05:46 PM
i think timing matter is the important matter for a trader.because if you trade in dull you can not progress io your trading.you should always trade 10am to 5pm.because it is the ups and downs time of a trading. Even a expert trader knows about his suitable time.

lg_pkl
2013-01-13, 07:35 PM

I strongly recommend if we are going to trade by considering the time available so we will have plenty of opportunities
in this way we will get the freedom that we can use to decree anything more useful again

Roddexx
2013-01-14, 03:16 AM
I strongly recommend if we are going to trade by considering the time available so we will have plenty of opportunities
in this way we will get the freedom that we can use to decree anything more useful again

To find the best opportunities we must see the market totally. and there you will find the best moment to make positions of trading. Usually trader looking for crowded market because pips will run faster and trader will get profit faster too.

afreen.imran
2013-01-16, 11:07 AM
kafi had tak app ki bat b thek hai par mere khyal me es ka koi khas wakt nahi hai move karne ka app ko jo b trade lagani hai apne targit ko samny rakh kar kam karna hai aur jab app ka tragit pora hojata hai to app kam band kar de

even89
2013-01-16, 11:17 AM
sure thats true at all. and this is very relevant according to my trading system. i just realize that in big map. the market session devide to 3 times sessin. tokyo open, london open, and us open. and according to myh understanding. trade in london and us time is the biggest oppurtunity to follow big player if we know some tips and tricks. i don't to wste my time all day without any knowledgement of market time characterisistick. :)

ihab
2013-01-16, 12:39 PM
First you should have a good knowledge
learn how to analyse and how to enter the market in the best time

asifanayat
2013-01-27, 05:07 PM
Forex mein time spend krney sey achi earning hoti hai bus forex mein thora experiance chahiye
jo app ko trading sey our demo account sey he hasil hota hai ager forex mein app corect time ko
use krtey ho tou ye app k liye kafi usefull hota hai

reno99
2013-01-28, 09:19 AM
there`s simply no manag with regard to period. the best duration of the particular investor is really a londan starting industry some time and us all industry beginning moment is really great.
because period in the event you possess 05 in order to 10 pips within income. and an individual tern away from your current industry and also disappear completely through buying and selling

Java
2013-02-01, 05:00 AM

very true sir, we use the proper time we will be able to use all of our time in the open position with good
because I also often use to trade well so I can get a suitable manner and time so that I can get a suitable time in the trade I was sir

missali
2013-02-09, 07:27 PM
If you want to earn from home you need to spare some time. You need to forum posting in a huge quantity for more earning. AndI am very familiar at all with the situation that I often use my time well so that I can use for things that are useful as well for things that benefit me

RifatMishuk
2013-02-09, 10:19 PM
Secrets the golf pros dont wish you to definitely learn, nevertheless, will be WHEN to help deal. All things considered, these are within the profitable area of each one of ones losing deals. Despite the fact that the actual Fx will be available twenty-four a long time a day, there are times when the market industry for the presented forex couple will be hugely lively, other instances if it is moderately lively, and instances if you find zero task whatsoever.

suhermanto
2013-02-14, 03:17 AM
I think that,current technical idea is using too much earning money from this field. i hope past situation was learned that don't make mistake but be alert current situation. it is easy to earn huge money.The real market is focused on the points of entry and exit in a two-dimensional, time management and pick the best one, and it's a bad deal.

zahira
2013-02-14, 05:26 AM
sure thats true at all. and this is very relevant according to my trading system. i just realize that in big map. the market session devide to 3 times sessin. tokyo open, london open, and us open. and according to myh understanding. trade in london and us time is the biggest oppurtunity to follow big player if we know some tips and tricks. i don't to wste my time all day without any knowledgement of market time characterisistick.
Yes all must be better in conditions trade, I thing this is really so important for every traders , because without concentrate we cant learn forex so well and cant earn money from forex .

abubakar123
2013-02-15, 04:53 PM
Professionals do not want you to know, however, is when to trade. After all, they are on the winning side of each and every one of your loss
Trading.Although the Forex is open twenty-four hours a day, and there are times when the market for a particular currency pair is very active, and sometimes
When moderately active.

zobeda
2013-02-19, 09:09 AM
I am very familiar at all with the situation that I often useful also for my time so that I can use for the benefit of me as well as others,
Therefore, we encourage all operators to use them, as well as

sohailsk
2013-03-15, 11:08 PM
Totally agree, not only time i think the trader has to mange the other aspects of the trading as well, like mind, emotions etc.... when trader manage the time he would be able to hit the market at the right time and earn more.

vibrate
2013-03-15, 11:27 PM
firstly our nation include things like the period supervision is actually acquiring several measurement in exchanging in most personal areas, the very first measurement emphasis about tips on how to history your events as well as the reasons behind the item and this is recognized as current market working
the other measurement focuses about taking care of the exact time period on the current market as well as picking out your gain access to as well as depart items, as well as figuring out that times are usually much better as well as that happen to be negative for exchanging.

muntasirnasser
2013-03-15, 11:35 PM
Yes of course, time management is one of the best important issue to gain also earn money from Forex. If you trade in proper time, your work done by half for these time management.

haccib2
2013-03-15, 11:40 PM
It is used to when to use your time well often, useful things as he has prepared for you to enjoy as I was with.
So I can use your time, it is recommended that each trader .

rubel123
2013-03-15, 11:42 PM
Hello,
latest techie notion is usually making use of a lot of generating revenue with this area. lets hope earlier circumstance ended up being found that will not help make error although end up being alert latest circumstance. you'll be able to earn huge cash.... If you want to earn from your home you'll want to extra a while. You have to community posting within a huge volume pertaining to additional generating. You need to learn rules, share know-how together with close friends. All the time period because you allow, you can generate additional. firstly we have to include things like that point managing is usually acquiring several aspect within buying and selling in all of the financial market segments, the initial aspect completely focus about how to file this occasions and also the reasons for the idea and this is called industry recording
the other aspect centers about managing the actual time period with the industry as well as selecting this access as well as leave factors, as well as deciding which in turn occasions tend to be far better as well as which can be negative pertaining to buying and selling. Secrets the dog pros dont wish that you realize, even so, is usually WHILE to help deal. Of course, they may be within the successful facet associated with most of ones shedding
trades.
Despite the fact that this Forex is usually open twenty-four several hours daily, there are occasions when the market for any given foreign exchange pair is usually remarkably productive, various other occasions
when it's relatively productive, as well as occasions if you find simply no pastime in any way. I'm quite familiar in any way with the circumstance which i generally use my own time period effectively to ensure I am able to use pertaining to things that are helpful at the same time pertaining to things that help me as well as other people,
I'd therefore propose to every one traders every single child use his or her time period effectively. Thanks.............

sobuj85
2013-03-16, 12:06 AM
Time is more valuable so always you very careful for time.Future always unknown but past is known so all time we remember past because past say to your future idea and past is your experience.You always remember this matter you personal or business than you are success every where.

eh6fctn
2013-03-16, 01:54 PM
G han forex me kamyab hony k liye ak time fix kr lena chahiye phr us time me zayda se zayda hardwork kry or achi earning gain kr saky . daily base pr kuch work zrur kry .

tayia157
2013-03-16, 02:35 PM
This is a very big market and it is open 24H in day but you are not able to do trading in this market 24H so you need to decide the better time for your trading, this financial market can give us much money if we know the right time for over entry and exit from this market. you can focus on your gole for gaining the profit from this market.

Ramlan Fs
2013-03-16, 02:39 PM
of course with time management and when we enter the market and out of the market it's very profitable for us so we can meet profit very easily but still there must be sufficient capacity in the trade as far as I know this business is not easy must have the ability to actually adequately.

bipashadas
2013-03-16, 02:51 PM
I am really common whatsoever with the circumstances which i frequently make use of my personal period properly in order that I can make use of regarding stuff that are of help at the same time regarding stuff that advantage myself as well as others, I'd personally therefore propose to all or any dealers every single child make use of his or her period properly.

zahidahsan
2013-03-28, 12:11 AM
If you are new to forex trading, then you might be wondering about a number of things, such as what time does forex market close around the world? There is much to know in order to get the best results that you can from your trades and be able to turn a reliable and consistent profit.

moon dk
2013-03-28, 08:24 PM
if you want to need to trade at home then firstly manage your time according to your works and then in your spare time you will easily trade and can earn a lot of money to meet your needs.

Ayyaz jutt
2013-04-02, 10:26 PM
managing your time is tha best key to success in forex if you dont manage time and you dont keep up with market you cannot have success .it is a problem with newbies that they learn all about success and its lossess but they never pay attention to time managment which causes excess loss

sidney232
2013-04-02, 10:37 PM
I think this is really true and i agree with it very much.firstly we should include that time management system and apply proper technique in the proper place and proper time. This is really important for all of us. Thank you so much.............

marshad
2013-04-02, 10:40 PM
time is very important in every feild and every where. if you can manage your time and take a seperate time for your work then you can earn a good. it is good idea for every one. time help a man not man help a time.

51fctn
2013-04-03, 03:57 AM
hey dear friend i am new comer in forex. main daile post kerta haon or forex ko learn kerta hon. i don't no kon sa time best hai trading kay lea. mari successful trader say request hai app apna experience mary sath shear kery please wo trading kay lea kon sa time manig kerty hai jas main good earning ker sakty hai.

ali69
2013-04-04, 12:43 AM
yes agr hum zyada money earn karna chahty hain to humy aik acha time dena hoga trading ko us se hum acha profit bhi earn kr sakty hain and jitna hum time spend kreinge trading ma utna hi zyada earn krenge

zahed11
2013-04-09, 11:46 AM
You do not have the time or have had a bit of time, so that trade below what we can use our time to wrap the same way,
To not interfere with the work of others

sind
2013-04-09, 12:27 PM
Seriously if we look it the trading times are very less than anxiously waiting for the right moves to happen or monitoring the trades through the various timeframe charts. It is better and advisable to reduce the number of the trades and concentrate on analysing the winning trades. That is the key.

umairmalik
2013-04-09, 02:18 PM
yes you have to manage time in order to earn you have to start building a time routine. and sit every day to posting forums in order to earn .. this trade can be done any tme you want any hour you want this ais a very profitable trade.

harekrushna
2013-04-09, 03:51 PM
I am planning to trade less and make more profit.I have made loss just because of over trade now I am avoiding over trade that gives more and make more loss

saim16020
2013-04-09, 09:57 PM
यदि आप घर से अर्जित करना चाहते हैं आप के लिए कुछ समय निकाल कर की जरूरत है. आप अधिक कमाई के लिए भारी मात्रा में पोस्टिंग मंच की जरूरत है बहुत स्थिति के साथ सभी परिचित है कि मैं अक्सर अपने समय का अच्छी तरह उपयोग करें ताकि मैं चीजें हैं जो उपयोगी होते हैं के लिए बातें मेरे कि लाभ के लिए के रूप में अच्छी तरह से उपयोग कर सकते हैं

naba javaid
2013-04-09, 10:45 PM
If you want to earn from home you need to spare some time. You need to forum posting in a huge quantity for more earning. You have to learn rules, share knowledge with friends. As much time as you give, you can earn more.:peace:@>-@>-

yes if we want to earn money from forex we should be learn rules to follw them/.

Dawood
2013-04-10, 09:46 AM
Yes it is true that time management is necessary for earn money easily in the field of forex trading. If we could not manage the time in this trade we cannot become a successful forex trader. We can spend a proper time for this trade, nort all the day we are trading in forex.

zuhaibsafdar
2013-04-10, 07:34 PM
management of time in every field of life is the important thing to earn money. If a trader follow hai management , he can earn a lot part of money through forex trading otherwise he will fail to achieve his object.

tahir11
2013-04-12, 04:54 PM
yeah basically it is technical program to earn money many people cannot be take the benefit becoz un ko ye field technical lagti ha or un se earning krna mushkil hota ha jis ki wja se technical issue ban jata is k liye training bht zruri ha

nayeem01715
2013-04-16, 06:23 AM
If you would like gain from your home you should free a little while. You'll want to discussion board publishing in a massive volume with regard to a lot more earning. and I feel really recognizable by any means while using situation i always usually work with my occasion properly in order that I'm able to work with with regard to stuff are helpful also with regard to stuff profit everyone.

reno99
2013-04-17, 07:27 PM
If you are new to forex trading, then you mightiness be wondering around a circumscribe of things, such as what example does forex activity familiar around the world? There is some to bed in condition to get the good results that you can from your trades and be fit to change a sure and consistent acquire

ali.raza786
2013-04-17, 07:50 PM
mer khayl k mutabik aaj kal k zamane mei har shakas ko hi koi na koi kaam kare rehna parta hay tab ja kar aap apni family ko hr wo khushi dey sakte ho jo hr koi excpect krta hay time mange krna to koi mushkil kaam nai insaan apne busy dour mei apni family se time nikaal k koi aisa kaam kare jis mei kam wakat mei ziada rupees kaamaa sakey is mei hr kisi ko to faida hota hay aik time ki bachat dusra kisi dusre shehar apni family se dur nai jana parta.

mujeeb
2013-04-17, 08:18 PM
yeah dear manage time is the best idea of earn easily.kuon k jb hum manage kr laitay hain k ye is wqt se is wqt tk krna hai to ap dosray kam bi kr laitay hain aur ye easy way bun jata hai earning krnay ka

saim ali
2013-04-18, 02:07 AM
agar insan time ko theek tarak sa manage kar la ga to wo forex so bohat ache rakkm kama sakta ha leken agat insan time ko manage nahe karta to ous ka loss ka chances be zayada ho jata han.

keroso1
2013-04-18, 02:10 AM
yeah actuallt this is true and we have to say that the time is from the major things in the forex market and we have to take close attention to it in order to be winners from here

raazi
2013-04-18, 09:29 AM
ye platforum ik acha zarya ha earn karna ka agr ap acha earn lana caho to ap ko is ma ap time mange karna ho ga ap jtna zayda time is par expand karo ga ap ko utne is ma fayda ho ga

shafqatirshad
2013-04-18, 10:25 AM
yes it is true. your time is very important and you should manage your time properly then you win a good profit. your money and time management is a requirement of your business so you do it well.

saadtariq786
2013-04-20, 01:05 AM
Even though the Forex is open twenty-four hours a day. there are times when the market for a given currency pair is highly active. other times u have too understand fluctuation of the market , the basic fundamental rule is to manage ur time givings on forex to be cooected to earning a big money chances.

ippapress786
2013-04-20, 06:04 AM
han bilkul forex trading main time face bee bohat important hah kyon kay ager hum forex main time ko hi nahi manage nahi kartay tu trading nahi kar pain gay. right time ki selection bohat achi ho sakti hah.

hoshey
2013-04-20, 06:16 AM
if i am using my time will it means more profit ..mangmint the time in forex the most important thing to win
chosing the right time for you in right time in market and the time when you are reddy to trade

PutryZt
2013-04-21, 04:53 AM

very true sir in this trade we will be able to get a safe and secure trading time sir, so that I will be able to get the results of this trade safely sir so I would be safe in the trade sir
with good results and can be safely

mar1990
2013-04-22, 11:29 AM
a.o.a
~~~~~~ trading aik asa business hayy jiss kk lyy koi time limit nhi hayy is ko ap apny country ki online trading movement ky mutabiq he kro gy too yahh ap kk ly zyada best hayy is trah ap zyada profit hasil kr skty hann ,....
trading kk ly yah hee best hayy kk ap apny country ki online trading ko hee follow krann orr zyada earning ki koshish krann .....
trading kkly time management trading ko best bnany mmain sb ssyy ahmm hayy is sy ap k ly trading mmain good earning easy ho jayy gee ....
i like trade very much it give mm a good earning ..~~~~~~~~@@

mubashar
2013-04-22, 09:50 PM
meray khiyal say tu aik hisab say tu ap ki baat thehk hay jab bi ap ko trade lagani ho ap market ko ghoor say dekhay agar market ap kay hisab say ap ko profit day gi tu ap apnay targit kay hisab say trade lagaday is businees main kaam karnay kay liye ap kay paas experince hona chayie.

doll.doll
2013-11-08, 11:40 AM
yes if you manage time then you will earn easily for money ap ke lea time ko spend karna ho ga ap jitna time spend kare ge utna he money ap ko mile ge so ap ko is ko jane ke lea zaida time is me lgana chaye

perfectonline
2013-11-23, 08:15 AM
time ko app jitna bi manage kar k work karo gy itnaa hi app o earning karny ka faida ho ga yani k profit ziada ho fa aor app iss tarah sy working sahi tarah sy kar sako gy kiun k koi bi dicipline sy karny mein faida rahtaa hy.

shafin.fx
2013-11-28, 12:26 PM
Manage time is good, but here in forex business you need to learn money management more importantly. If you can not do this then you will not save your capital in this market. This is all about your money management. Thanks.

billy
2013-11-29, 09:37 PM
We should include that time management is having more than one dimension in trading in all financial markets, deciding which times are better and which are not good for trading. I would therefore recommend to all traders to be able to use their time well, Foundation for the first dimension will be included from some aspects of our!

mhchomsi
2013-11-30, 06:31 AM
use this opportunity in the forex business is very important. choose a time to trade is one of the keys to achieve a lot of money. there is a very appropriate time to trade and there are bad times as well. therefore we must be able to choose the right time between 24 hours per day.

raufiqbal
2013-11-30, 08:01 AM
g aap ka aik point ye bi use full hay forex me kamayabi kay liye ku kay jab aap apnay time ko manage kar lain gay to aap bilkul free ho kay trading karian gay aur ap sahi faisla kar pain gay aur ap ka sahi faisala aap kay liye profit ka bais ban jay ga es liye ye bohat hi zrori hay

amig39
2013-11-30, 08:02 AM
yes iam agree wiht you agr ap ak tim e or ak profit margin daily ka set kr lytay hai to ap kaylie trading krna asan hojata hai yani kay ap osi time pay honay wali trade kay bray main anlysis prh kay os pay invest kr sktay ho

sohailkhan333
2013-11-30, 08:07 AM
Well dear from my opinion that should be focus on the trends as well as include that time managements is having more than one dimension where markets is goes as well as in trading in all financial markets , the first dimension concentrate on the market as well as

forex2510
2013-11-30, 08:24 AM
Yes manage time it is best idea of earn easily It is truer that forex is a highly profitable business.But it is not profitable for all the time.Loss is a part of the business.So,sometime it results in a huge loss.But if one can trade with proper skill then it is really very profitable.so thank you

hamda naz
2013-12-03, 12:27 PM
It is easy to earn money at home. But for this purpose we have spare time... and we certainly know how to consume this time in such a way that we can get more advantage. we can also share knowledge with our friends and other relatives. If we consume more time we can earn more

ali abbas
2013-12-03, 06:53 PM
this specific prospect inside foreign exchange company is vital choose a time for you to deal is among the keys to achieve big money. there is a extremely proper time for you to deal as well as there are bad instances also. thus we've got to have the ability to choose the right occasion among 24 hours per day

vedam
2013-12-03, 06:53 PM
its an better option to trade in forex with a very low risk and huge profit in short period.but i think automation trading in slightly good than other trading platform.

ebizmunmun
2013-12-03, 06:57 PM
agr urn eassyly karna chate ho to trading news ko achhe se dakhiye , market ko achhe se janiye , demo account ko use kijiye trading me unnati karne ke liye ta ki asli trading ke time par loss ki chances kam ho tab ja kar ke urn eassy hogi.

DanishGujjar
2013-12-08, 08:55 PM
agar app ghar bethay kamana chahtay hain to app ko ziyada say ziyada time dena paray ga aur forex pay ziyada posting karni paray gi ta kay app ziyada bonus earm kar sakay.

bonouspoint
2013-12-12, 02:18 PM
Gee Han main apki is baat se agree karun ga kay hamaintime manage karna chaye yhe bohat he important cheez hai agar ap time he manage nai kar pao gy to kama bhi nai sako gy main ne bhi bohat mushkil se yhe sab sikha hai now i am happy with forex.

bennyforex
2013-12-19, 03:28 PM
sure thats true at all. and this is very relevant according to my trading system. i just realize that in big map. the market session devide to 3 times sessin. tokyo open, london open, and us open. and according to myh understanding. trade in london and us time is the biggest oppurtunity to follow big player if we know some tips and tricks. i don't to wste my time all day without any knowledgement of market time characterisistick.

Mobile
2014-02-06, 09:10 PM
ma to isa parte time jobe ka to pa astmalr karta ho oure ho sakyta ha ka kafe arasa take ya jobe karta raho ya online kame to ap kahe be kare sakta ha best job in part time.

muddasir
2014-02-06, 09:13 PM
ji dear forex trading mn trade krnay k leay apko time manag krna kafe lazme hai jis sy hum apne trade achay sy ker sakay or is sy hum profit b utha sakain or hamari koshish b yehi hoti hai k hum is sy acha profit ly or usko cash krwa kr enjoy karain.

hamidd2007
2014-03-10, 07:51 PM
dear forex trading mn trade krnay k leay apko time manag krna kafe lazme hai jis sy hum apne trade achay sy ker sakay or is sy hum profit b utha sakain or hamari koshish b yehi hoti hai k hum is sy acha profit ly or usko cash krwa kr enjoy karain.

aftabakmal
2014-12-14, 03:23 AM
firstly we should always embrace that point management has over one dimension in commercialism altogether monetary markets , the primary dimension concentrate upon a way to record the events and therefore the reasons behind it and this can be referred to as market work

Abdul Hadi Ahmad
2015-01-10, 09:47 PM
many traders manage time and use best technology for gaining best reward like profit. when you use good ideas and strategies i hope you will earn more and more. those people manage our time and work with punctuality they are successor in market.

atifrana
2015-01-10, 10:50 PM
Forex trading aik business hai or business mein hum ko bohat si things ka khayal rakhna ho ga jasie time management ka or business wohi successful hote hain jin mein management achi ki gai ho or time ki importance hai k hum ney right time mein market mein entry kerni hai is se fiada bohta hota hai.

mant123
2015-01-21, 05:39 PM
my dear brother to manage time in trading is good idea if your trade time is for entry in forex market and good exit in market you can make good money from fore market.

em2013
2015-01-21, 05:41 PM
The administration is the presence of more than one dimension in trading in all financial markets, the first focuses on the dimension of how events and recording the reasons behind it, and this is known as the record market.

sajjad8587
2015-01-21, 05:42 PM
Dear forex trading ma timing ki bhot importance hai agr aik trader proper time trade place krta hai tu us se bhot acha profit earn kr skta hai same time aik trader sare din ma aik trade be place nai kr skta hai.

fxind
2015-01-21, 05:45 PM
If we want to earn money then we have to provide some time to learn the trading business. Forex would be the best choice for any trader and we have to trade according to the trends of the market and we have to believe that everybody can earn money from the forex trading.

shinaforex1
2015-01-21, 08:53 PM
To earn in the forex market in a easy way trader need to know that time factor is a very good thing to put in to consideration in the forex market trading business.the time is a good thing when trading the forex market and also learning

aarabane
2017-10-22, 09:01 PM
I think the right way to work on the forex market and read more about the market and the stratiges and the indicator, and try to apply them on a demo account to see what will give as a result

Shani11165
2017-10-22, 09:05 PM
In forex the mean of time management is that start a trade at right time make a good entry and the time to exit from that trade with alot of profit

Naqash1
2018-06-09, 04:18 PM
yes we have to manage time for work first then do it when we create our schedule then we will be punctual for it and every business need time and focusing for earning so we have to give time to our business

Sunriser1
2018-06-29, 04:10 PM
Time is a most important thing in your life if you want to earn money and if you want to get success in your life don't underestimate the time Because time is money note that And don't forget.
make ideas and make plans before trading. Trading is not easy business but you can make a profit by using your mind ideas Creating your own Strategies and Creating your own analysis on currency pairs.

Keyboard
2018-10-16, 01:40 PM

Yes agree with you my dear mate if you are really smart to manage and to give a proper time to the Forex trading then definitely you will become a strong manager of managing your trades and after managing every thing very carefully and very smartly you will soon done the good job for your best trading career.

shahid1990
2018-10-16, 01:46 PM
good time management is not only important in forex trading it is also very important in any field of life. if you want to become successful in any professional life we must make proper management. with the use of proper time management we can same much of our time and we can use our time and skills in other things.

Mustansir
2018-10-16, 03:02 PM

ji bhai jan aapki bat bilkul sahi hai humien apny time ko bhi invest karna hoga tabhi hum kamyab ho paien gy is business main sirf capital hi zaruri nahi hota hai sath main humien aapny time ko bhi invest karna hoga tab ja ke hum earn kar sakien gy easily

jellybelly2017
2018-10-16, 03:02 PM
first of all, we should be involved in time management, having more than one dimension in business in all financial markets, the first dimension to focus on how to record events and the reasons behind this and this is known as the logging market. the dimension is the entry and exit points of managing and selecting real time markets, and by making decisions which are better and which are not good for business is focused on
all veiwers if you like my posts then plz give me the thanks

Mughees
2018-10-16, 03:11 PM
current technical idea is using too much earning money from this field. i hope p ast situation was learned that don't make mistake but be alert current situation. it is easy to earn huge money....

bhai jaan apny bilkul theek kaha forex main hamain apna kaffi taim dyna zarori hota hy agar hamary paas forex ko dyny k liy taim nahein ho ga to hum is bisnies main kaafi peechy reh jay gy theek apny invest acha kia hy ao apny forex ko acha laern bhi kia hy is k bawjood agar ap forex ko sahi tareeky sy taim ni dy to app mukamal trady ni mily gi is liy taim dyna to zarori hy mery bhai.

Mano786
2018-10-16, 03:19 PM

Yes dear absolutely right aap ny bilkul sahi kaha hy time ko manage kia jaye tu easily money earn ki jasakhti hy par is ky lye bhi knowledge experience ore hardworking ki zarorat hoti hy.

shahid1990
2018-10-16, 03:45 PM
i agree with you. if you can manage your time and can do a perfect time management in forex you can soon become a very successful and professional trader. but time management is not very easy in forex. because you always want to earn more and more profit and make more and more trades due which we can loose our money. when we have proper time management we can make best use of our time and trades.

IGI
2018-10-16, 03:50 PM
dear apki baat shi hay aur ap ko lazmi time manage krna chahiye kio k is se ham zyada bahter working kr patey hey aur hr kaam sahi wakat pr bee makammal ho jata hay aur is se koi preshani bee nhi ati hay is lye time manage krna boht aham hay jis ki bina pr koi bgair kisi rkawat k pora ho jata hay.

zahidali
2018-10-16, 04:16 PM
Apne money ko invest karna ma bad huma sahi time ka wait karna ho ga ka kes time huma apne trade lagane cheya or huma profit aa jay us leay jo bhe current trader hain who market ka opne hona ka wait kara or sahi time ma jab market main ach hall chall aa jay phir trading karna shor kar da jesa us jaldi profit bhe mil sakhta ha

Naqvi2018
2018-10-16, 05:31 PM
mujhe lagta hay ke forex market par work karne ka right way aur bazaar aur instracter isharay ke baray mein mazeed parheen aur inhen demo account par laago karne ki koshish karen

zahraali989
2018-10-16, 06:28 PM
Lovely i do not know how to manage the time and i have to work harder than ever and i'm working hard to help it and I do not have any idea about it at any time. i am sorry to say that there is no problem in the market.

billyboy00007
2018-10-16, 06:56 PM
Forex trading main apko hamesha soch samajh kar aor time ko manage kar kay he is main work karna hota hai. Forex eak hard working person kay liye kaam hai is main lazy log bilkul work nahi kar patay agar koi karta hai to apna khud ka time waste karta hai.

zahid2016
2018-10-16, 07:02 PM
Time management bi bohat zaruri hai Forex ke andar agr hum ko Forex ke bare main sahi tara se knowledge or earning karna hai to ku ke Forex ke bare main hum ko jitna acha earning karna hai utna acha time ko manage karne ki zarurt hai hum ko tab hi hum ko Forex main successful ho sakte hain sahi tara se.

Akhterp
2018-10-16, 07:19 PM
Forex trading main apko money management aor time ko manage kar kay he work karna hota hai agar ap dono ko sath lay kar chaltay hein to apko kafi asani ho jati hai working karne main forex per otherwise bohat problems ho sakti hein.

Sunriser1
2018-10-16, 07:36 PM
Forex main time ko manage karna bohat zaroori hai jo log time ka khas khayal nahi rakhtay un kay kafi issues create ho saktay hein is liye forex main time ko manage kar kay is main work karen.

Sadtrader
2018-10-16, 08:50 PM
Every one want to earn a lot of money Forex trading business but they don't want to learn about Forex trading. actually if we want to earn then surely we want to learn to about Forex Trading. Give time to market for learning then you can earn well from Forex market that's my experience about Forex Trading.

sakigbest
2018-10-16, 08:51 PM
g haan apki bat bikul tha hai ka humain mahloom hona chaya ka k jab hum, kise b time ki routeen ker slayatay hain toh phert humain masla nhi bnta hai orr hum kuch b bohat asani sa keer sakty hain kun ka humko addat ho jati hai kise b kam kernay ki orr pher us ki humain samjh b achay sa aa jati hai ise leya humain apna ek time set kerna chay pher ja k koi b kam ko shuru kya jay werna hum ko koi b faida nhi hai koi b kam kernay ka

goldmaster
2018-10-16, 09:04 PM
Past main log kafi galtiyan kiya karte the jis ki waja se unko acha loss ho jata tha Trading ma but abi log secure ho gai hain logo ko time ke ehmiyat ka andaza ho gaya ha to log time waste nae karte hain ye good sign hai Forex main ke sabi logo ko Forex se kafi acha fida ho ga or wo kafi acha profit le skte hian Forex se.

HP2018
2018-10-16, 09:05 PM

ji bhai jan humien apny time ko bhi manage karna chahioye achi earning aur successes ke liye agar hum apna proper time use nahi karien gy tu hum achi earning nahi kar paien gy aur chances yeh bhi hain keh hum earning ki bajay loss na kar bethien

Zulqarnain
2018-10-16, 09:18 PM

Manage k liye apko jaldi nahi karni chahiye jab tak ap aik achy professional trader na ban jayen is tarah ap loss kar sakty hain jo k ap k career ko kharab kar sakta hai logon ki nazar mein ap ek nakam trader kihlayengy tu pehle achi tarah learn phir earn.

Ask
2018-10-20, 07:45 PM
Jee han bhai, ap ne boht acchi bat ki hey ke hum logon ko time manage karna lazmi seekhna chahiye forex trading men, agar hum time ko sahi tarha se manage kar len to hum forex trading men short time men accha earn kar sakty hen or hum kamyab ho sakty hen. Time manage karna boht zaroori hey sahi trades lene or exit karne ke liye.

mehro
2018-11-23, 07:23 PM
right say time management is important for easily earning because some time market is in your favour then you enter and get bonus other wise you can not get anything without time management

Farmansali
2018-12-05, 03:07 PM
Yes .ofcours if you want to become a profesional trader you should give a some special time for your work and check the markeet rate when it is useful for you then you can get bonus.

yaseenhfd
2019-01-25, 08:38 PM
firstly we should include that time management is having more than one dimension in trading in all financial markets , the first dimension concentrate upon how to record the events and the reasons behind it and this is known as market logging
the second dimension concentrates upon managing the actual time of the market and choosing the entry and exit points , and deciding which times are better and which are not good for trading.

buttar
2019-02-06, 03:36 PM
The administration is having more than one measurement in investing in all monetary markets, the initial measurement concentrate upon ways to videotape the occasions and also causes behind it as well as this is known as market logging.

naveed_ahmad6864
2019-02-06, 06:09 PM
forex trading mn time management to mushkill hai kyun ek market apny hee time se vhalti hai no one knows ke kya hone wala hai orr kab hone wala hai lkin aik chez jo app manage krr sakty ho wo apka apna capital hai kyun ke capital manage krna time manage krny se zyadh zuroori hai isi py apka poora business tika hota hai money loss houi to poora business loss ho gya

sana24
2019-02-24, 01:25 PM
The administration is having more than one measurement in investing in all monetary markets, the initial measurement concentrate upon ways to videotape the occasions and also causes behind it as well as this is known as market logging...

buttar
2019-03-13, 07:54 PM

Pak3000
2019-03-13, 08:01 PM
mery khayal sy hum khud decide kar sakty hein k humen kasy time ko manage krna hein keyu k jab tak hum time nahe dein gaye humen zayda faida nhi hoga na hm zatyda eran kar sakte hein zayda acha yeah hein humen ik time rountine set kr lyne chahye is phir eassy ho jata hein

2019-03-20, 07:52 AM
Financial market Trading, focusing on how to record the event, and is referred to as market supply directly to the Foundation for the first dimension will be included from some aspects of our
The real market is focused on the points of entry and exit in a two-dimensional, time management and pick the best one, and it's a bad deal.

Farmansali
2019-03-30, 05:48 PM
Every one want to earn but it is never possible .if we want something in life we should give the time to our work .
If we set our ruteen work then we earn in there work .every work wants time & visit the markeet daily .

QasimShop
2019-04-02, 08:16 PM
mery khayal sy hum khud decide kar sakty hein k humen kasy time ko manage krna hein keyu k jab tak hum time nahe dein gaye humen zayda faida nhi hoga na hm zatyda eran kar sakte hein zayda acha yeah hein humen ik time rountine set kr lyne chahye is phir eassy ho jata hein.
Yani ham khud manage kr saktay hen.
Best of luck to all members of forax.

My advice....... Work work and work......

chasif
2019-04-07, 10:32 AM
agar ap ghr bhty bhtahy kam karna chaty hain aur kouch kamana chahty hien to insta fkorex sb se kacha zaria hai u need to forum posting a in huge qunatity for more eariinig . aur ap ko learn rules kay bary mien malomat honi chay as a much time you give earnigmore plese try it

ntn
2019-04-16, 01:30 PM
Sir we use the proper time we will be able to use all of our time in the open position with good because I also often use to trade well so I can get a suitable manner and time so that I can get a suitable time in trading.

chasif
2019-04-20, 01:06 PM
agr ap chahty hien k ap kch wqt lga skin forum py to ap apny ghr bhthy bhtahy kch wkt nkalin . q k ap ko some postt dily post krimi hongi aut=r jo bhot asan hin .ap forex py free mn kch kma skty hin aur apna knowlddge bhra skty hien so some time shir with forex .

Abdul_qadeer
2019-04-27, 07:05 PM
g har koi pana mange keya howa time ma he tradign karta hai us leay huma cheya ka apna hasab say he trading karne ho ge jesa huma acha profit bhe hum mil sakhta hai us leay huma koshish karne ho ge jesa huma acha profit bhe huma mil saktha hia us leay huma sub say phely hum soch smjha ka he tradign karne hog je jesa huma acha profit bhe huma mil sakha us leay huam ma ya keho ga ka agr huma forex ma money ko ivest karna ho tu sahi trah say he manage kar ka tradign ke jay

chasif
2019-05-03, 09:42 AM
dear frinds and the fallwos the forex trader easy way to earing If u have some time free dialy to use some time on forex traading . u shir some posting on forex and the rules and regulation u give mony on forex easy way

Muhammad adnan
2019-05-17, 02:39 AM
manage our time for trading and working much harder for so much earning..
work hard to get good profit..

sakigbest
2019-05-17, 08:45 AM
bikul jab hum apna time manage ker lety hain toh humain is main se kafi acha response hasil ho sakta hai is sleya humain chaya ka forex main hum jab b kam kerian toh apna time set ker lain orr trading ka b ek rtime set ker lain

Bmw123
2019-05-19, 01:36 AM
I also often use to trade well so I can get a suitable manner and time so that I can get a suitable time in trading.

Merabnoor123
2020-12-01, 01:48 PM
meray khayal say Forex main bohat faida hay aur ye ap pe depend karta hay ke ap ne faida kesay lena hay Forex pe kam karna bohat asaan hay Forex pe kam karnay ke pesay bohat achay miltay hain maine is se faida hasil kia hay Forex have a big benefits options ....

Neharika515
2020-12-24, 01:47 PM
विदेशी मुद्रा मंच दुनिया में अच्छा मंच है। यह हमें इस पर व्यापार करके अच्छा लाभ कमाने की सुविधा प्रदान करता है।
मैंने इस मंच का उपयोग पैसे कमाने और अच्छे लाभ कमाने के लिए व्यापार करने के लिए भी किया है।
मैंने ट्रेडिंग के सिग्नल के लिए आरएसआई और ज़िगज़ैग के संकेतकों का उपयोग किया है फिर मैंने ट्रेडिंग की है और अच्छा लाभ कमाया है।
नोट: हमेशा ट्रेडिंग के बारे में महान ज्ञान रखने वाले अन्य लोगों के साथ अनुभवी बनाने का पालन करें।.

lover222
2021-04-06, 11:09 AM
meray khayal say Forex main bohat faida hay aur ye ap pe depend karta hay ke ap ne faida kesay lena hay Forex pe kam karna bohat asaan hay Forex pe kam karnay ke pesay bohat achay miltay hain maine is se faida hasil kia hay Forex have a big benefits options ....

Forex trading mein unlimited profit aap kar sakte ho aur aap jitni mehnat karo ge utna profit aap ko Hasil hota jaye ga Forex trading main sirf aap ko information aur experience ki zarurat hoti hai aur aap jitni zayada information aur experience hasil karte ho Forex trading utni aasan aap ke liye ho jaati hai lekin agar aap ke pass experience aur information nahin hoti to Forex aap ke liye bahut hard working wala kam ban jata hai Forex se fayda hasil karna mushkil nahin lekin ham log with out information ke jab trading karte hain to hamen us se fayda nahin hota es liye pahle hamen Forex trading ki knowledge or experience hasil karna hai us ke bad Forex trading per working karni hai tab ham successful be hon ge aur hamen acha benefit be mile ga aur ya sab baten hum per he depend karti hain ham he study karte hain aur ham nahin market ke analysis karne ke bad trading karna hoti hai es liye sab se best hai ke aap forex market ki study mein time spend karo aap ko acha benefit Forex trading ki surat mein mil jaye ga aur aap acchi earning aur unlimited earning Forex trading se start kar lo gey

Maryam21
2021-04-06, 06:07 PM
agr ap chahty hien k ap kch wqt lga skin forum py to ap apny ghr bhthy bhtahy kch wkt nkalin . q k ap ko some postt dily post krimi hongi aut=r jo bhot asan hin .ap forex py free mn kch kma skty hin aur apna knowlddge bhra skty hien so some time shir with forex .

Bilkul bhai hum apna time manage ker ke forex trading ker ke profit earn ker sakte han, hum yaha forum ma apna forex ke about information share ker ke bonus hasil ker sakte han or is bonus se trading ker ke profit withdraw kerwa sakte han. Hum forex ko part time kasi bhi waqt ker sakte han, forex market 24 ghante chalti hai hum jab chahye isme trade open ker sakte han isme koi time limit nahi hai, hame apne daily ke time ko manage kerna ho ga, ager hum forex ke leye waqt nikal le ge tu hum ise se apni pocket money earn ker sakte han.

washaccount
2021-04-19, 07:48 PM
Forex trading mein unlimited profit aap kar sakte ho aur aap jitni mehnat karo ge utna profit aap ko Hasil hota jaye ga Forex trading main sirf aap ko information aur experience ki zarurat hoti hai aur aap jitni zayada information aur experience hasil karte ho Forex trading utni aasan aap ke liye ho jaati hai lekin agar aap ke pass experience aur information nahin hoti to Forex aap ke liye bahut hard working wala kam ban jata hai Forex se fayda hasil karna mushkil nahin lekin ham log with out information ke jab trading karte hain to hamen us se fayda nahin hota es liye pahle hamen Forex trading ki knowledge or experience hasil karna hai us ke bad Forex trading per working karni hai tab ham successful be hon ge aur hamen acha benefit be mile ga aur ya sab baten hum per he depend karti hain ham he study karte hain aur ham nahin market ke analysis karne ke bad trading karna hoti hai es liye sab se best hai ke aap forex market ki study mein time spend karo aap ko acha benefit Forex trading ki surat mein mil jaye ga aur aap acchi earning aur unlimited earning Forex trading se start kar lo gey

Es time forex ka business duniya ka sab se barda online business hai or eske sath profit main bhe sab se barda online business hai baki apke bat bilkul thek hai ke agar hamre pas es business main acha experience acha knowledge or ache information hai market main hame analysis ke bare main ache information hai tu ham es business main easy se success kr sakte hain or kam time main apne life ko set kr sakte hain or apne family ke life ko bhe set kr sate hain vho log jo trading ke business main mehnat karty hain kamayb ho jata hain thora time lagta hai jab es business ke samjh ajti hai tu ap es business main se unlimited earning kr sakte hain baqi maine dekha hai ke trading jese na koi job hai or na ab tak koi bhe or online business hai jo apko etna big profit kam time main deta hon yeh trading hi hai jis ne buhat logo ke life ko total change kr diya hai apne profit se esse best or great koi or business ho hi nh sakta hai profit ke hisab se sab se barda business hai or trusted bhi hai hame just market ko samjhne ke lea time dena ho ga jitna jayada time den ge hame utne ache information mile ge or utne jayada kamaybi bhe mile ge

anum123
2021-04-22, 11:31 AM
Es time forex ka business duniya ka sab se barda online business hai or eske sath profit main bhe sab se barda online business hai baki apke bat bilkul thek hai ke agar hamre pas es business main acha experience acha knowledge or ache information hai market main hame analysis ke bare main ache information hai tu ham es business main easy se success kr sakte hain or kam time main apne life ko set kr sakte hain or apne family ke life ko bhe set kr sate hain vho log jo trading ke business main mehnat karty hain kamayb ho jata hain thora time lagta hai jab es business ke samjh ajti hai tu ap es business main se unlimited earning kr sakte hain baqi maine dekha hai ke trading jese na koi job hai or na ab tak koi bhe or online business hai jo apko etna big profit kam time main deta hon yeh trading hi hai jis ne buhat logo ke life ko total change kr diya hai apne profit se esse best or great koi or business ho hi nh sakta hai profit ke hisab se sab se barda business hai or trusted bhi hai hame just market ko samjhne ke lea time dena ho ga jitna jayada time den ge hame utne ache information mile ge or utne jayada kamaybi bhe mile ge

main aap ki baat se hundred percent sahmat hun ki forex trading online business mein sab se best business hai puri duniya ki aur yah business sab business mein se bada business hai aur is mein kamyabi un traders Ko milati hai jin traders ke pass badhiya knowledge aur badhiya experience market ke hawale se hai our jin traders ko badhiya analysis karna bhi aate hain agar aap bhi expert trader banna chahte ho to aap ko forex trading may time spend karna ho ga aur jitni jyada mehnat karen ge utna is business mein aap successful ho jaen ge aur agar aap successful ho jaate hain to aap ko unlimited profit karne ka mauka milta hai jo kisi dusre business mein kabhi bhi aap nahin kar sakte aur is business mein koi fraud wala kam bhi nahin hai yah trusted business hai sirf is ko samajhne ki jarurat hai aap jitna jyada time is mein dete ho utna badhiya natije aap ko milte hain bus aap ko jyada se jyada time is mein dena hai aur learning karni hai aur knowledge or experience hasil karna hai ek bar agar aap kamyab ho jate ho to aap full life forex trading mein badhiya earning kar sakte ho

warid34
2021-04-25, 06:18 PM
main aap ki baat se hundred percent sahmat hun ki forex trading online business mein sab se best business hai puri duniya ki aur yah business sab business mein se bada business hai aur is mein kamyabi un traders Ko milati hai jin traders ke pass badhiya knowledge aur badhiya experience market ke hawale se hai our jin traders ko badhiya analysis karna bhi aate hain agar aap bhi expert trader banna chahte ho to aap ko forex trading may time spend karna ho ga aur jitni jyada mehnat karen ge utna is business mein aap successful ho jaen ge aur agar aap successful ho jaate hain to aap ko unlimited profit karne ka mauka milta hai jo kisi dusre business mein kabhi bhi aap nahin kar sakte aur is business mein koi fraud wala kam bhi nahin hai yah trusted business hai sirf is ko samajhne ki jarurat hai aap jitna jyada time is mein dete ho utna badhiya natije aap ko milte hain bus aap ko jyada se jyada time is mein dena hai aur learning karni hai aur knowledge or experience hasil karna hai ek bar agar aap kamyab ho jate ho to aap full life forex trading mein badhiya earning kar sakte ho

Bhai ap ke bat bilkul thek hai trading most famous online business hai pori world ka koi or esa na tu online business hai or na hi koi or business hai joke etna big profit deta hai main smjhta hon ke trading main jo new user ata hai use chae ke demo per jyada se jyada practice kare or uske bad real ke trading main ek big experience or ache knowledge se trading ko start kare maine tu aj tak yeh dekha hai ke jo demo per kam kr ke trading main enter hote hain hamesha trading main kamayb hote hain demo best hai sab se learning kren ke liye or uske bad real ke trading krni chaye take ham jab bhe real main enter hon tu hamry pas trading main ek acha experience or acha knowledge ho or ham kabi bhe trading main fail na hon or hamesha ache earning karen trading ka business riky business bhe hai laken expert trader market ko samjh late hain kun ke unke pas es business main acha experience hota hai or acha knowledge hota hai or who trading main kabi bhe fail nh hote hain experience ke bina trading main koi kamaybi nh hai or na hi koi success hai

Maryam21
2021-05-21, 09:39 AM

bilkul bhai is time forex world ka sab se bada online business hai, jisme ma profit bhi bohut jyada hai or loss bhi ju is business ko ache se seekhne ke baad start kerte ha wo is se acha profit earn kerte han warna bohut sare log knowledge na hone ki waja se apna loss kerwa lete han, forex ma wahi log success hote han ju money management ko follow kerte howe trading kerte han, is se inko jyada loss bhi nahi hota, her trader ko apne investment ko dekh ker money management ke sath hi trader kerni chahye, is se wo forex ko ache se samaj bhi sakta hai or iska loss bhi kam ho jaenga.

sirg
2021-05-24, 12:41 PM
bilkul bhai is time forex world ka sab se bada online business hai, jisme ma profit bhi bohut jyada hai or loss bhi ju is business ko ache se seekhne ke baad start kerte ha wo is se acha profit earn kerte han warna bohut sare log knowledge na hone ki waja se apna loss kerwa lete han, forex ma wahi log success hote han ju money management ko follow kerte howe trading kerte han, is se inko jyada loss bhi nahi hota, her trader ko apne investment ko dekh ker money management ke sath hi trader kerni chahye, is se wo forex ko ache se samaj bhi sakta hai or iska loss bhi kam ho jaenga.

ji forex business world ka sub se best online business hai our is business main sirf capital hi jarure nahi hota hai sath main humien forex business mein time be dena ho ga qu ke jetna jyada time forex business mein de ge utna jyada aap ko forex business ka experience our knowledge hasil ho ge aur ap ko lazmi time manage krna chahiye qu k is se ham jyada bahter working kr patey hei aur hr kaam sahi wakat pr be ho jata hay aur is se koi preshani be nhi hote hai is liye time manage krna bohut aham hain our jo old trader hai un ko apne money invest karna ke bad sahi time ka wait karna ho ga ka kes time aap apne trade lagane chahie our jis se huma acha profit aa jay is liye jo be current trader hain wo market ka opne hona ka wait kare our sahi time mein jab market main ache movemint ho rahe ho to phir trading karna shuru karen jis se aap ko jaldi profit be mil sakta hai our loss bouht kam ho ga our aap ko forex business mein kabe be jalde nahin karni chahiye jab tak ap aik achy professional trader na ban jaye agar aap forex business mein jalde kare ge to is tarah ap loss kar sakte hain jo ap ke career ko kharab kar sakta hai is liye pehle ache tarah learn kare our is ke bad forex business mein kam kare our acha profit hasil kare

Fatima12
2021-10-10, 06:17 PM
bilkul bhai is time forex world ka sab se bada online business hai, jisme ma profit bhi bohut jyada hai or loss bhi ju is business ko ache se seekhne ke baad start kerte ha wo is se acha profit earn kerte han warna bohut sare log knowledge na hone ki waja se apna loss kerwa lete han, forex ma wahi log success hote han ju money management ko follow kerte howe trading kerte han, is se inko jyada loss bhi nahi hota, her trader ko apne investment ko dekh ker money management ke sath hi trader kerni chahye, is se wo forex ko ache se samaj bhi sakta hai or iska loss bhi kam ho jaenga.hn g forex ke bussibess me har trader ku onowpedge ke sath enter hona chahie, ni tu ye humare lite aik best bussiness proof ni hu ga, aur es me hame hamesha time ku manage karna chahue, aur time manage karne se hum achcha profit gain kar sakte hai, time bohut important hn, zindagi me bi aur trading me bi jab hum ese manage kare gai, aur best time pr trade kere gai, tu achcha profit gain kalere gai, aur ye humare liye bohut hi easy hu ga, aur ju time ku manage ni karta time waste karta hn tu wu loss karwata hn..:respect:

Ruby
2022-04-08, 03:23 PM
Bhai ap ke bat bilkul thek hai trading most famous online business hai pori world ka koi or esa na tu online business hai or na hi koi or business hai joke etna big profit deta hai main smjhta hon ke trading main jo new user ata hai use chae ke demo per jyada se jyada practice kare or uske bad real ke trading main ek big experience or ache knowledge se trading ko start kare maine tu aj tak yeh dekha hai ke jo demo per kam kr ke trading main enter hote hain hamesha trading main kamayb hote hain demo best hai sab se learning kren ke liye or uske bad real ke trading krni chaye take ham jab bhe real main enter hon tu hamry pas trading main ek acha experience or acha knowledge ho or ham kabi bhe trading main fail na hon or hamesha ache earning karen trading ka business riky business bhe hai laken expert trader market ko samjh late hain kun ke unke pas es business main acha experience hota hai or acha knowledge hota hai or who trading main kabi bhe fail nh hote hain experience ke bina trading main koi kamaybi nh hai or na hi koi success hai

jee han apse sehmat krti hun forex trading pad unlimited earning har koi har sakhta hai bas ap mehnat kro or ap fir utna profit earn kr jate, forex trading pad ap ke pass jis ki jarorot hoti wo apka trading ke bade mai jitna knowledge or experience hota ap utna kam ko samjh jate or kam ko asani se sekha kr kamyab ho jate lekin trading pad humri ek choti galti apki sare strategy or planning ko khrb kr lyti tu fir apko nuksan ho jata hai, bina experience or learning se trading ko start krny ka koi fayda nai hota is liye ap trading pad time ko manage kre or is tarh fir ap forex trading pad earning kr sakhte hain, hum yaha forex pad kam kr ke bonus hasil krte fir uske sath hum trading kr skahte ap yaha pad investment kr ke trading kr sakhte or kuch log forex ko as a part time ke liye rakhte or wo apny free time ko manage kr ke acha profit bana lyty, aghar hum forex pad apna time sai se dyna start kr dy tu is mai humra hi fayda hai, lekin yaha pad apko jaldbaji mai earning krne ka try nai krna apko na hi over trading ke sath trade krni trade ko buaht jiyda manage kre time lot or risk management buhat jiyda jaroori hoti hai, trading par jo new user aty hai unko chahie ke ap phele demo account ka istamal jaroori kare ap bina experience ke or learing ke earning account pad trading na kre yah newbies ke liye kafi risky ho jata hai

IFRARani
2022-05-31, 11:00 PM
jee han apse sehmat krti hun forex trading pad unlimited earning har koi har sakhta hai bas ap mehnat kro or ap fir utna profit earn kr jate, forex trading pad ap ke pass jis ki jarorot hoti wo apka trading ke bade mai jitna knowledge or experience hota ap utna kam ko samjh jate or kam ko asani se sekha kr kamyab ho jate lekin trading pad humri ek choti galti apki sare strategy or planning ko khrb kr lyti tu fir apko nuksan ho jata hai, bina experience or learning se trading ko start krny ka koi fayda nai hota is liye ap trading pad time ko manage kre or is tarh fir ap forex trading pad earning kr sakhte hain, hum yaha forex pad kam kr ke bonus hasil krte fir uske sath hum trading kr skahte ap yaha pad investment kr ke trading kr sakhte or kuch log forex ko as a part time ke liye rakhte or wo apny free time ko manage kr ke acha profit bana lyty, aghar hum forex pad apna time sai se dyna start kr dy tu is mai humra hi fayda hai, lekin yaha pad apko jaldbaji mai earning krne ka try nai krna apko na hi over trading ke sath trade krni trade ko buaht jiyda manage kre time lot or risk management buhat jiyda jaroori hoti hai, trading par jo new user aty hai unko chahie ke ap phele demo account ka istamal jaroori kare ap bina experience ke or learing ke earning account pad trading na kre yah newbies ke liye kafi risky ho jata hai

Hume forex mei apne time ka use thek se krna chahye time ko zaya nhi krna chahye jo trader acha time forex dete hain sikhne pe samjhne pe aur proper time ka use krk market ka analysis krte hain wohi traders success hote hain isliye hume lazman time ko thek se manage krna chahye ta k hum trading mei kmyabi ko asani se hasil kr saken koi bi kaam ho us ma ager time sahi tarike se manage ker liya jai to ap ke liye earning asan ho jai gi forex aik boht acha buisness ha jis ma ap jitna zyada time spend keren ge ap ka utna hi faida ha forex ne hum sab ke liye bohat sahoolet di ha ke hum ghar beth ker jis time chahe is ma kaam ker sakte hen is ma ap full time bi kaam ker sakte hen or part time bi kaam ker sakte hen lakin ager ap kamyabi hasil kerna chahte hen to apna qeemti time kabi bi waste na keren ap ko aik time table bana lena chahye or us hisab se forex ma ache tarike se kaam kerna chahye kyunke ager ap time table bana ker kaam keren ge to ap ko kisi kisem ki koi preshani nahi ho gi ap ka time bi beche ga or ap ka kaam weqt per ho ga or acha kaam ho ga is liye humesha weqt ki pabandi kerni chahye or humesha mehnat se lagan se weqt per apna kaam pora kerna chahye hamare azeem leader quaid e azam ka bi yehi fermaan ha ke aj ka kaam kul per na choro is ma hi ap ka faida ha isliye zarori hai time ka acha istemal keya jay trading k liye achi tarah manage kiya jay.