PDA

View Full Version : Why the forex market of choice for traders or investors around the world ??

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

skyriver
2016-08-03, 01:18 PM
Traders and investor chose forex market because when they trade with right trading knowledge that give them huge numbers of profit. People like to invest in this market because this market give trader huge return and thats why this market is very popular.

skyline
2016-08-03, 01:28 PM
The trader chose invest money here because the forex is only business that we can doing and lot of money making here easily. It is the money making machine that we will success here. The forex is only business that we will success here easily.

raks
2016-08-03, 01:33 PM
now a days most of the people would like to have home based job but the job should not be so hard and eassy to make money, so there is forex which can be very very helpful to them if they likes to make money, and another reason is that if any other trader who does not like to do trading manually they can invest through the investors they do not have to be always with the internet with laptop thier invester would manage everthings for them, it's part time bussiness who like trading these are the reason why it's so famous around the world.

shoaib007
2016-08-03, 01:37 PM
forex trading market men investors aur traders dono kisam key logon keiliey besr business hey is kee waja yeh bhee hey keh is ko aik hee banda nigranee kar sakta hey aur is men ziada logon kee bhee zarurat naheen hotee hey is liey log is kee taraf chaley aatey hen .

Muneeb Shahid
2016-08-03, 02:37 PM
forex market aik bht acha platform ha jo k traders or investers ko acha moka data ha investment karny ka.. yeh bht acha moka ha q ka is ma achi amount earn kar sakty han.. jo ka acha ha..yeh all over the world tmam traders ko or investers ko aacha moka frahm karti ah..

rohitkumar11
2016-08-03, 03:51 PM
mujhe lagata hai ki fore xme sabhi traders ko bahut hisara earn milta hai kisi aur market me aapko itana sara profit nahi milta hai kyuki fore xme apko bahut hiaasani se earn milta hai agar aap sahi tarah ka trade karte hai to apko bahut hijaldi apana money milta hai naki me aisa kam hota hai is liye

saru
2016-08-03, 06:56 PM
Yes , forex trade business is a good business for all and many trader to this busdiness as a profession and have to do hard work and i think if we have to gain huge then we can earn more form this business . Thank you .

metic1
2016-08-11, 08:35 AM
Yes , forex trade business is a good business for all and many trader to this busdiness as a profession and have to do hard work and i think if we have to gain huge then we can earn more form this business . Thank you .

do forex trading requires knowledge and experience, because to be able to succeed in making a profit in the trade we have smart in managing and working on trade, especially we must also be an expert in analyzing the market, without a good knowledge, very difficult for us to be successful in forex trading.

RAZA321
2016-08-11, 10:54 AM
Yes yeh baat true hai k Forex trading is worlds best online business now a days aur mere khial se tu iss ki main reason yeh hai k hum Forex trading mein low investment se bhi business start ker k bohat ziada earning ker saktay hain. Aur bohat se brokers tu Forex trading mein 1 US dollar se bhi trading start kerwatay hain...

garrysidhu
2016-08-11, 11:27 AM
forex market aik bht acha platform ha jo k traders or investers ko acha moka data ha investment karny ka.. yeh bht acha moka ha q ka is ma achi amount earn kar sakty han.. jo ka acha ha..yeh all over the world tmam traders ko or investers ko aacha moka frahm karti ah..

Han bhai forex ek asha platform he ashi trade krne ke lie iski help ke sath hmm ashi success hasil kr skte hein isme koi dout nhi forex jesa asha business shaid kahi nhi mil skta he bhai je bat clear he me hmesha hi forex me free tim kam karna like krta hun

Freebird
2016-08-11, 12:00 PM
Because forex trading is a very profitable business this is why people love and prefer working in the forex market, forex trading is a risky business though but if learnt and understand very well before trading it indeed a good and great business to earn big money from.

fxearner
2016-08-11, 01:55 PM
forex ke business ko online se poore world me kahin se bhi kiya ja sakta hai,ye sabse jada reliable business maana jaata hai,esme trader ko market me time dena chahiye,trader sabb learn karta hai to uske baad he wo esme kaam kar sakta hai..

sayed20
2016-08-11, 07:55 PM
Yor are right my dear brother. forex market is the best trading market ever. this is best because trader can do this from anywhere he want. aur forex market hafte main 5 din open rehta hain . ye ek acchi baat hain .

Kenyatta
2016-08-17, 02:26 PM
I think is the only kind of investment so many people are able to make money on there is a lot of good that can come with trading forex for these is the levels of trading that we know out there is a lot of trading we know out there we have chance of working on

rashiz
2016-08-17, 02:32 PM
zyada tar log es kam ko krty hen ku ky es ka result acha hota hai aor es kam ko thek trhan sy krty hen ku ky long term tak ak acha result milta hai aor kam ko thek trhan sy ky ky perform krty hen aor earn krty hen this is the better platform and amazing.

rose555
2016-08-17, 02:36 PM
all over the world and it is far better then share market of any country..This platform provide lots of facilities which are far better then other trading platforms This is the main reason because of which traders from all business support it, so forex is damn sexy 2 trade whenever we want, at midnight when we woke up from a nice drea trading popularity all over the world is that you can earn lots and lots of money

skyriver
2016-08-17, 05:05 PM
Forex market give trader good opportunity to earn and make their life good with this business. I think most of the time trader find lots of opportunity that give trader lots of hope and thats why trader join this market and they can do much better in this market and make their life better.

bogelfx
2016-08-17, 05:45 PM
Forex market give trader good opportunity to earn and make their life good with this business. I think most of the time trader find lots of opportunity that give trader lots of hope and thats why trader join this market and they can do much better in this market and make their life better.

yes, this is the best opportunity for all traders here to become a successful trader in the future, although not all traders can succeed easily, but if we continue to learn and try, then I'm sure, someday we can get the best way to be successful in forex market, you should never be embarrassed to ask other traders

akash4u4ever
2016-08-17, 06:52 PM
forex trading main benefit bht jyada hai isilye log isse bht jyada pasand karte hai forex trading main aap chahe to kuch din main hi apne capital ka double kar sakte hai aur aapko iske liye jyada kuch krne ki jaroorat nae hai bus ek achi strategy par work krna hai

atif58
2016-08-17, 07:26 PM
forex trading main benefit bht jyada hai isilye log isse bht jyada pasand karte hai forex trading main aap chahe to kuch din main hi apne capital ka double kar sakte hai aur aapko iske liye jyada kuch krne ki jaroorat nae hai bus ek achi strategy par work krna hai

Forex trading ka sab say bara fayida yea hai ka aap ko ghar bethay bethay hi aik acha earning source available hota hai jis mai earning karnay kay liye aap ko kisi kisam ka interview nahi dena parta aur aap khud hi apnay boss hai. Aur sab say attractive cheez yea k aap is ko globally kahain bhi kar saktay hain.

instforex
2016-08-19, 12:29 AM
mein ap ko bataun kai forex kai kaam mein log itna ziada kun invest kartey hein kun kai forex ka wahd kaam hai iss sai ap ko kafi loss hota hai iss waja sai mein apk okaghta hun kai ap ko bhe aj sai forex ka kaame start kar daina chahiya iss kaam meuin bauhat faida hai

farman khan
2016-08-19, 10:08 AM
yes, it's proper it's proper there is full opportunity to earn huge in an afternoon if we properly dealer but it's additionally like the different commercial enterprise that has a risk and need to capability to manipulate such danger then its proper without a doubt foreign exchange is an extraordinary marketplace to make the massive profit.

ketua
2016-08-20, 05:16 AM
can chode best doalr aswellforex is the best because here we can start with very small money and when we are able to manage big amount then also do . i have no idea about share market but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity .

poojafx
2016-08-20, 12:34 PM
because isliye ki forex jo hai vo itna suvidha logo ko deta hai jitna sayad koi aur business deta hoga kyoki forex hume freedom deta hai ki hum is business ko kahi bhi kisi bhi jagah se kar sakte hai online ke jariye or do din week me chhuti bhi deta hai so isliye kafi log is choice karte hai.

Ubaid1122
2016-08-20, 12:37 PM
is bat me koi shak nahe hai k forex ek world wide business hai jo almost all country me spread hai is lye is me trade karne k lye bhot sary investors ki required hoti hai kyoun k is business me humen trade nahe karen gy to kaam kesy chaly ga is lye bhot ziada tadad me trader or invester is me involve hoty han

skyline
2016-08-20, 12:42 PM
The investor and the trader chose forex market because this business is very profitable and lot of people understand how to doing this business and they will earn the good money every moment the forex trader will success here easily it is the main cause.

Raja551
2016-08-25, 10:53 AM
G jmaab g mee to is baare me ziadaa too naahi jaantaa likaan jaab tajazrat piroi duniyaa me hhoti haai isiliyee jaab interneet aaam huwa pori dunyaa mee taab hi trading mee online hogi our pore world pe phel gi jnaab g

Freebird
2016-08-25, 11:55 AM
Because it is a profitable business, everyone love business that could fetch them huge amount of money in short time, that's why forex trading is the best choice for many people I also prefer forex more than any other online business, because this business is so profitable.

Lover96
2016-09-13, 02:34 PM
meri samjh ma tu ye he aya hai k ye busiens sbuht he acha busienss ha iss ma kam kr ka aap acha earn kr sakty hain buht he zeda soft or easy work ha jiss ma earning fast ha or iss ma investemnt kr ak aap ko acha feel hota ha acha munafa milta ha

blsingh33
2016-09-13, 02:53 PM
bhae log yah ep bhut ajyad hi jaldi pesa bnay ja sakta hai hamko esko bhut jayad hi aceh s esamjh ek bhut jayad hi mn setreding karan chhaieys jei ki hamko bhut jayad hi fayad ho sakta hai hamko ekso bhut jayad hi dhyan me rakh ke treding karan chhaiey sjei ki hamko bhut jayad hi fayad ho skat hai hamko esko bhut jayad hi sochna chahiey

Zain Ahmed
2016-09-21, 11:06 PM
Forex is one of the highly volatile market in which you can easily make good money in the short time so if you try to trade in the Forex with discipline and proper money management then you can easily make good amount of profit in the short time from the Forex trading business.

pidro20
2016-09-21, 11:55 PM
I think that the Foreign exchange industry is so simple to begin with. Its cost-effective and has a low begin up investment. You can business it anywhere even in your cellular.it provides endless earnings for those who deals wisely and sensibly.

elgazawy
2016-09-22, 12:01 AM
I know For me forex is the best because here we can start with very small money and when we are able to manage big amount then also do . i have no idea about share market but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity

loti
2016-09-23, 08:02 AM
yes brother, absolutely to me, I personally do consider that traders like this market because this market is reliable and easy to reach. All over the world, anyone with one dollar can start this business. And earning from this forex business is easy if you learn properly. Investors like this business because they get a good return. Starting is hard but if you can give time then it will be easy.

batool
2016-09-26, 01:44 PM
Forex Trading market main traders or investors around the world is waja say trading kraty hain kah un ko Forex Trading say big income ka source mil rha hota hai aor woh Forex Trading main investment kr kay trading say daily weekly monthly profit target set kr kay earning kratay hain

bany
2016-09-26, 02:57 PM
yes absolutely my dear I definitely do believe that there are many people involved themselves in forex trading because it is easy to join and earn money., but they actually doesn't know what will waiting them in future. Be prepared for them. I'm also is preparing myself.

loti
2016-09-29, 07:54 PM
well, of course bro, absolutely I personally believe that many traders invest money out of which many make profits and also many loose, it is like a big platform for trading, also in forex we can trade buy as well as sell so you can trade both ways and also with a guarantee of returns it is quiet popular.

sazibur.rana
2016-09-29, 10:28 PM
forex market offers a lot of opportunities. we can earn from forex with a little investment with leverage opportunities and can earm a lot o0f money with a short time which is never possible in others business. so most of the trader choose forex than others business. besides in forex trading, there is no hard condition and every trader can trade it by online and any time.

neil92
2016-09-30, 12:20 AM
Bhai ji is market mein tarders ko kaafi achchi earning hoti hai aap ko investment mein kaafi achcha retrun milta hai aap ko yaha koi time limitation nahi ahi aap kabhi bhi yaha trading kar sakte hai ye hi wajah hai ke traders ke liye ye kaafi achcha business hai bhai ji.

wassa99
2016-09-30, 02:29 AM
Well thats the beauty of forex its accessible to one and all, even to a person which doesnt have a pc because he has the alternative to trade in a cyber cafe also. and the investment can be started with as little as $100 as you pointed out.

Raja551
2016-10-13, 02:18 PM
jnab g ye aak hisaab se privat business hain jnab our g haan apne sahi kaha ki forex mein koi nahi hota hame dictate karne aur isme haam part time bhi trade kar sakte hai aur full time bhi yeee too ham pee depend karta hai jnab g

hasnain123
2016-10-14, 01:48 AM
the main reason because of which traders from all over the world are shifting towards forex trading is well analysized and its purification .. q ke forex gives us lots of opportunities and facilities ... than other business

pidro20
2016-10-14, 02:13 AM
forex is the biggest market according to equity. we can see that forex is totally more benificial than any stock market and major advantage of forex is we can trade from our home and also doesnt need more capital as stock needs.

fishwork
2016-10-14, 08:23 AM
Forex is the unique trading business in the world and if we can doing the business properly then we can earning huge money on the trade.Not only that Forex trading business is online trading business so we can doing the business from any where and any places of the world.So many peoples are also involving here every day and invest their money.

Bieela
2016-10-14, 09:20 AM
Every person must have a desire to get the result that much of what he had. Likewise with forex trading. If we have a capital of 10,000 then we should be able to produce more than that this year and if we include the capital can not be discharged due to the treatment of trading that we do this. With so then we have to do is to trade using money management and use of the lot in accordance with our trading techniques.

ramez123
2016-10-14, 09:56 AM
Forex is a world wide business. Forex market open the 24 / 5 . In this business invest the big money and draw the profit regular base. You known that the most of the investors are looking long term system and safe investment. So that the investors are invest the currency system. Secondly, they are use the strong planning and earn the profit regular.

Freebird
2016-10-14, 11:38 AM
Forex trading is risky business but a lot of people are still interested to get involved in forex than other internet business, because there is guarantee about this business, it a reliable and a great source to earn this is why people are more interested in this trade.

Lover96
2016-10-17, 11:11 PM
forex is the biggest market according to equity. we can see that forex is totally more benificial than any stock market and major advantage of forex is we can trade from our home and also doesnt need more capital as stock needs.

Forex market ik kafi achi market ha aap na thek kaha ha iss ma hum logo ko zeda sahulat milti ha or hum log kafi achi trha sa sab ka faida hasil kr sakty hian is ma yes 10$ sa bhi kam start kr skaty hian ku k iss ma leverage kafi zeda high hota ha.

riazahmadjee
2016-10-24, 04:58 PM
Forex market choice hai sab traders ki kyun ke forex market me bohat hi acha profit earn karte hain investors bhi aur traders bhi aur pamm account jo trader manage karte hain wo bhi is se acha profit earn karte hain.

HOSSAM
2016-10-24, 06:34 PM
Forex Market of the toughest markets in which it can be handled, but you should know how to deal with the forex market in order to come out in the end, good profits from forex rely on them in your life as well

mkhaliljamilfx
2016-10-25, 04:26 PM
Forex give us the profit. There is no doubt that forex is a risky business. It you are work the market with planing. You are start the I vest with one dollar. Your strategy is hood and you are earn the profit regular. Fore is a world wide business. You are jion the forex market and work the market regular.

Kenyatta
2016-10-25, 09:10 PM
Forex is always best form to work and believe in the right for the best effort that we have to right we have to really beive in every effort that works right to the given effort the same that is the greatest working place , we have to really be really working the same effort that we work in the

Zareena Bibi
2016-10-25, 09:20 PM
Forex trading main invest karny ka sab sa bari reason ya hai ka jo fund invest kia jata hai wo trader ka samny hota hai yani bohat sa log jo business ka lia dosry logon ko profit ka gharz sa investment da ka pahansa jaty hain or parshan hoty rahaty hai in logon ko forex main invest karna bahter lagta hai kyun ka amount un k samny hoti hai or wo relax rahty hain.

khan Muhammad
2016-10-25, 10:03 PM
My dear friends forex trading market main forex traders ke liye bohat faida ha. log is market ko trading ke liye is liye bhi chose karte hain ke forex trading market aisi market ha jis main forex traders apne ghar main beth kar hi kam kar sakte hain.

kingstar
2016-10-25, 11:38 PM
Yes agreed these are also the reasons and as we mate on-line trading every one can do it on-line from any country with as low as 1$ and I imagine it is real outstanding investing chance so investors can not woman it out because we can achieve as untold as we can not accomplish in different commerce.

asifaj
2016-10-26, 12:03 AM
gee bhie jan ham to ny ny kam kar rhy hen wasy foreex market ma treding sahe hy kin kh as ma parafit be sahe hy kion kh ak bat hy tjrba zarore hy agar tjrba nhe hy to treding sahe nhe ho saky ga phir parafet kasy mily ga agar tred sahe ho ga to fada be zaror mily ga

armanh
2016-10-26, 12:14 AM
I think it is because this playacting does not enjoin considerable ephemera. so anyone could connection in this mercantilism, has provided an internet contentedness. but some misunderstood, if we can get opulent with righteous a lesser book so such that at the source of cm participate this playing.

abrouf
2016-10-26, 12:17 AM
Forex market purey world mein famous business hai aur trades isiliye isko pasand kerte hai kyunki yeh profitable business, kyunki is business mein bahut sey loog ameer bangayee jinkay pass kal tak kuch nahi tha woh aaj duniya mein mashoor trader bangayee hai

Raja551
2016-10-28, 04:26 PM
:good::good:yess you right jnaab g For me forex is the best because here we can start with very small money and when we are able to manage big amount then also do likan agar haame experince naahi haai then we can loss over money jnaab ggg

Zain Ahmed
2016-10-29, 07:59 PM
Because Forex trading is great business for all, in Forex trading we can trading or investing with any capital and we can manage or money easily, Forex is easy for trading or inverting and you can see any result for anyone in trading honestly.

batool
2016-10-29, 08:04 PM
Forex Trading Traders and investors kay laiy best profitable hy is liay world wide kay investors is ko choose karty hain aor Forex Trading ky business sy woh good income earn krty hain aor Forex Trading ko woh thik trade paln sy karty hain aor success ky trf jaty hain

loti
2016-10-29, 10:00 PM
well my friend, absolutely in forex trading I personally think that there are many people involved themselves in forex trading because it is easy to join and earn money., but they actually doesn't know what will waiting them in future. Be prepared for them. I'm also is preparing myself.

NADJIBOU
2016-10-30, 10:09 PM
Each Tarder investors and exchange opted for their own huts. Everyone is trying to double their investment in the online market. But if you look closely, you know there is not a good company where you do it. But in Forex, you can do it with pleasure.

Lover96
2016-10-30, 10:15 PM
Dear bat ye ha k jo bhi buseinss man hoty hian ya jo bhi investtors hoty hian wo chhaty hian un ko kam mehant sa zeda faida hasil ho tu uss k liye best jaga jo ha wo forex ki ha ku k iss ma jo profit ha wo kafi zeda ha.

isfahanjaved2
2016-10-31, 10:58 AM
Forex market is an international marker. Forex market has the huge profit. Those are expert and has the goid experience. They are work the narket wirh the proper planing. They are earn the profit regular and they are successful. If you take the wrong postion.you are face the loss and you can not successful.

Freebird
2016-10-31, 11:28 AM
Forex trading is a great source to earn, because once you have learned and understand how this trade work, you won't find it difficult to make money and forex trading is a very profitable business this is why it the choice of many people.

Kenyatta
2016-10-31, 01:31 PM
There is a number of tings of traders effort that we know that really we have to belong to the work of every trader is seen to develop the right ideas as we all know how good and cool the right market is able to produce efforts of the same the work of every trader is to know how good we are and effort needed to bring out the right market tools

vighanraj
2016-10-31, 02:00 PM
Sabse jyada badi financial market aur 24 hours open hone ki wajah se bahut se traders apna time nikaal ke kabhi bhi isko trade kar sakte hai aur yeh ek bahut bada reason hai is market ki first choice banne ka traders ki aur kyoki hum hamesha apne aap ko behtar return banane ke kaabil banana chahte hai aur forex mein returns ke sabse ache chances hoti hai stock aur future market ke comparitively to isiliye bhi bahut logi ki pehli pasand forex market ban chuki hai.

Zain Ahmed
2016-11-03, 12:52 PM
because in Forex market traders and investors both they can manage their money easily and they also can gain huge amount of money, and Forex trading is not need to huge amount for invest, I think that Forex is best online trading business.

2016-11-03, 01:11 PM
best trading platform all over the world and it is far better then share market of any country this platform provide lots of facilities but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity.

forexlive
2016-11-03, 02:00 PM
Forex market must have some reason why a choice for traders or investors around the world to trade in Forex only .please spicy ur reason about this in this post.

forex market ek asa bussiness hai jo puri hee duniya mai chalta hai hum es bussiness mai se acha profit earn kar sakte hai fer hum es kam mai achi income bana sakte hai agar app es kam mai ek proper money mangement se kam karte hai fer app es kam mai ek acha profit bana sakte hai bai

IBRAHEM
2016-11-03, 09:19 PM
Forex market actually one of the best markets that we must deal with it very carefully but we must understand the movement in a good way, because trading in the financial markets of the hardest things that you need to experience

qazijamil
2016-11-03, 09:23 PM
it is the best online job which is reliable and trust able and the profit that you will earn it will never be lost and you will get it at your door step that is at your home and you will become a successful and good and expert trader and work hard and it is your right to earn profit in the form of money and time management is necessary for this forum job and you should be happy.

loti
2016-11-13, 10:07 AM
well in fact my dear, I definitely do find that forex is the best market that gives you the opportunity to make a profit.It is not easy to earn profit daily in the Forex market .Because market does not move in a regular way and it changes it behave in any aspects .I think that you should not trade in each day rather try to search for new and better opportunity.

trendfx
2016-11-13, 05:23 PM
yes certainly my dear, no double I absolutely do believe that at this moment forex market is best trading platform in the world. People can easily make money by forex trading so peoples join in forex without confusion. We know forex trading gives us huge profit for our successful trading so trader and investor chose forex trading so much.

ghan
2016-11-14, 01:56 PM
well, absolutely I think its truth and I personally believe that Forex trading is world wide and a lot of before have leave their business to work in forex, forex is the people choice nowadays because of how profitable forex trading is, forex is so profitable this is why it the people choice.

bany
2016-11-15, 01:43 PM
Certainly my bro, in forex trading, surely I do believe that as a Forex trader, I chose Forex trading because Forex is a market that makes me uncomfortable, I can analyze it better. besides it is a business. Forex trading can be started with a small capital. and the Forex market is a market that is easier to analyze. I think that's the reason many traders or investors, choosing Forex trading business.

trendfx
2016-11-15, 01:56 PM
well, absolutely I think its truth and I personally believe that full opportunity to win big in a day if we have good trader , but also other companies who are at risk and have ability to manage this risk, then your true reality of the currency is a big market for big profits .

ayeshafarrukh
2016-11-15, 02:00 PM
forex market traders or investors dono k liyay bohat achi option ha kyun k is sy ap bohat jald achi earning kar sakty hian. or is market sy ap jo profit earn kar sakty hain wo dunia k or kisi b business main nhi ha. is liyay bohat sy banks or investor is market ka rukh karty hain or profit earn karty hain.

bilie
2016-11-16, 10:19 AM
well in fact my dear, I definitely do find that Forex is the most hospitable market around the world by most traders because there has a lots of benefits doing these business . First you can handle it from anywhere just using your mobile , second you can earn a lot within 10 minutes.

2016-11-16, 10:31 AM
market is the best trading platform all over the world and it is far better then share market of any country i have no idea about share market but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity.

Freebird
2016-11-16, 10:50 AM
Because forex trading is a reliable source and a trusted business, that's why it the choice of a lot of traders and investor around the world, forex trading is a reliable source to make money and it trusted by many this is why it the choice of many around the world.

forexbusiness
2016-11-16, 03:09 PM
Yes, of course that most of the peoples are choose the forex business. Foirex is a best online earning business. I think that those are interest in the forex business. i suggest that you are learn the complete knowledge. you are work the demo account. Demo account is a base of real account. After training , you can work it.

elgazawy1992
2016-11-16, 05:38 PM
here is it all over the world and it is far better then share market of any country this platform provide lots of facilities but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity.

fishwork
2016-11-16, 06:12 PM
Forex trading business is popularized day by day and many wise man also joining the Forex trading business and doing the business properly and also gaining huge money on the trade.I think Forex investment is less than the others business so many peoples also invested on the Forex trading business and gaining success on the business.

ponanandan2017
2016-11-20, 08:35 AM
Any market run without money , so, forex market to run, money are required. so, investor and traders are required to run the Forex market, depend upon the currency pair moved to make the profit money in the forex trading business.

fx-stock
2016-11-20, 11:30 AM
Why the forex market of choice for traders or investors around the world ??
price is correct is absolute poppycock. If, after some new information is introduced
into the market, the new price of corn is 2.85/bushel, give me one
even marginally plausible reason why that price is correct, and not 2.821⁄2 or
2.851⁄4 or 2.87. Right, you cant. Dont fret about it, the efficient market crowd
cant, either.

fakit
2016-11-20, 06:13 PM
Yes, it is certainly which for me Id like to believe that there are so many people who think that trading forex is the best for the better formations of wealth but these is the wrong thing that we are all said to stand with good informations that we see out there that we are able to run the market we are able to rule the greatest mind set in forex its all said and well improved

sid3
2016-11-20, 07:00 PM
is wakat forex internet mn sab say zeyada kiya jany wala business hai or is mn har wo banda enter hai k jis k pas time or pesa spare hai to wo forex mn invest kar leta hai yehi waja hai k is mn bht say log shamil ho rahy hn.

mahera
2016-11-20, 07:04 PM
dear forex trading online world ki sab se best business hai aap ko forex trading karny k liye kahin jany ki zarorat nhi hoti hai aap ghar baith kar achi kisam ki trading kar sakty hen jis se achi earning ki ja sakti hai

vite
2016-11-21, 09:35 AM
well of course my dear, in the forex business I personally do think it is a great platform , it requires minimum investment and yield high return if traded properly a 24/5 market , most volatile , and better than the stock market and widely cheaply availabe.

hitan
2016-11-22, 12:26 PM
Absolutely, I personally think you are right my dear, also I might find forex trading is world wide and a lot of before have leave their business to work in forex, forex is the people choice nowadays because of how profitable forex trading is, forex is so profitable this is why it the people choice.

fakit
2016-11-22, 05:34 PM
Yes, it is certainly which for me Id like to believe there are lots of advantages of doing Forex like low spread,high leverage ,deposit bonus all are giving us comfort in trading .definitely there is highly chance for a trader to make huge money form Forex if they having good knowledge and experience .

mahera
2016-11-22, 06:24 PM
dear forex trading aik bhout hi best online business hai aur I think sab se famous bhi hai mostly people forex trading mein is liye invest karty hen ku k trading karna koi itni mushkil kam nhi hai just aap ko isy learn karna hota hai

umair121243
2016-11-25, 04:24 PM
bhai yai real or life time business ha r forex market hafte main 5 din open rehta hain . ye ek acchi baat hain . ku ki 2 din chutti bhi hain( I mean break, lol). isliye forex itna popular hain or loog isi lye forex main invest krte hn

batool
2016-11-25, 08:16 PM
Forex Trading market main good income investors ko hoty hy is waja sy world kay investors is main pasa lagaty hain aor Forex Trading main business start karty hian aor Forex Trading ka business famous and professional business hy is main Trade krna best hy

fxtime
2016-11-25, 08:57 PM
bhai forex q k real business hai jis mein km invesat k sath b ziada earning ki saholat hasil krte hain or ap jo b earn krte ho ap ko milta hai is liye buht se investors or traders forex ko like krte hain or un k liye yeh best choice b hai

mouslim
2016-11-25, 09:55 PM
The forex market is one of the Separate fertile market gains and high trade Zat high interest and I was there reasons not to Iqbal traders on the forex market is that the variable and unstable and is witnessing many changes

foxerboxer
2016-11-25, 11:24 PM
We use thinking that investors may be quicker to make a profit because you are now looking for a reputable PAMM and invest but if we want to become a successful trader you must do your own trading most of the traders avoid proper analysis and hence they keep on loosing there funds

Tozammel786
2016-11-26, 09:00 AM
Forex starting so easy but here are leave that so difficult here anyone are also coming to invest his capital because it's suitable place to doing business here have more secure about lossing profit and if you have trading knowledge then you are best preform on this stage so it's be comfort for investor. And they thinks this place are best place all over the world.

zaffarfx
2016-11-26, 05:00 PM
Forex ek best business hai aur main iss main new hu abhi iss main sekh raha hun . Forex business sari dunia main sy log atty hai investment liye. Forex ek best kam hai aur iss main lakho log kamm krty hai sari dunia sy . Forex best hai sb sy ....

Arslanmalik
2016-11-26, 05:20 PM
Duniya k bohat se log forex main invest kar rahe hain aur bohat zayada profit bhi kama rahe hain q k Forex bohat acha business hai jo k ham kisi bhi jagah p hon ham ye business kar sakte hai aur hum ye business kisi bhi time kar sakte hain q k is main koi time ki ya jagha ki limitaions nhi hain isi liye duniya bhar se log forex main invest kar k earn kar rahe hain.

sid3
2016-11-26, 07:02 PM
forex mn is wakat har banda is liye involve ho raha hai kiun k ye bht hi safe business hai or is mn har banda is liye shamil ho raha hai kiun k is mn hamein itni pareshani ni hoti like dosry business ki trha labour ni chahiye hota.

batool
2016-11-27, 01:48 AM
Forex Trading world ka business hy is liay is main world kay investors is main Trading krty hain is main profit hy aor Trader and investors ko is say good earn hota hy is liay woh Forex TRading ko prefer krty hain aor is say Trading kr ky successful hoty hian

fxmoney
2016-11-27, 09:36 AM
Most of the traders do not try to learn the forex trading and they directly try to trade in the forex market without money management and they only get loss so they must have to learn the forex trading then only they can gain good income

fxearner
2016-12-06, 03:49 PM
bhai ji forex ka business online me sabse jada reliable maana jaata hai,aap ess business me jetna chahe utna paisa laga sakte hai,aapko esme ache se market me sabb samajhna hoga,aap esme knwledge rakhte hau to uske baad he esme kaam kar sakte hai..

fkij
2016-12-06, 07:08 PM
Forex market ak international budiness hai. Es business msi koi bpss nahi hai. Es mai apkam sat kam.investment say bhe shoro kr sakty hsi. Aur es markey mai profit ki koi limit nahi hai. Es lye har koi koshish kr rha gai k eo es market mai kam kray.

foxerboxer
2016-12-06, 08:16 PM
We have to work very hard and try to improve our skills on such a level that we get consistent profits now a days people are attracted towards forex and they believe there some thing to learn and some thing to learn and earn that is why people are investing in forex

bakr
2016-12-06, 09:04 PM
Forex market actually is one of the best markets in which it can work in. But those who work in the Forex market without having to have sufficient expertise can lose a lot so you must learn before entering the trading in the forex market

dektovek
2016-12-12, 02:53 PM
most people around the world choose forex for investing money because this business always provide unlimited money. forex market is one of the best place to earn regular money. we can increasing income and grow up economic level with this market. forex is very good way to earn good income

ultimateboy789
2016-12-12, 04:57 PM
well jitnee tezree se log enteer horae hain is kaam main us se yae zahir hraa haii k is kaam main world wide logo ka interst barhh raaa hai aur wjaa bhee hai is ki k jese aj kal koi kaam itnii asaanii se profit nai de rae aur har jaga dhoke ka shaq hee rehtaa hai us sb k muqabkle main forex aik achii aur honest surce of earning hi

batool
2016-12-12, 07:42 PM
Forex Trading main Trader ko good earning ky opportunity mil jaty hy is liay Forex Trader aor investors Forex Trading main investment kraty hain aor Forex Trading main best Trading kar kay succesful hty hian aor Forex Trading main invest krna profitable hy

bilal148
2016-12-16, 04:07 PM
forex market main app ko boaht soch samjh kar trade karna hoti hai es main app ko profit bohat jald ho jata hai bus app ko thori information ka hona bohat zarori hai jab app k pass information ho gi to trade asani say ho jye gi

mahera
2016-12-16, 04:42 PM
dear world mein people is liye forex trading mein invest karty hen ku k dear forex trading se achi earning karna itna mushkil nhi hota hai hamen just forex trading ko learn kar k apni trading strategy k zariye trading karna hoti hai

bilal148
2016-12-17, 08:45 AM
forex safe zone hai yahna par app ka apna mind he hota hai jiss ko app use karte ho ta k app ko profit ho jye or app dekho gye k pori duniya say log es main work kar rahey hain or wo achi earning kar rahye hain

kronfit
2016-12-18, 01:25 PM
forex trading aik bht acha business hai aur aaj kal bht se log hain jo ye kaam kar rahe hain laikin kaafi aie bhi hain jo kaafi mehnat karne ke baad bhi is business mai sucess hasil ni kar sake jo ke dissapointing hai

batool
2016-12-18, 02:45 PM
Forex Trading kay business say Trader ko thek earning hoty hy aor Traders is main work karty hian aor Trading market main investment karty hian aor un ko Forex Trading say good profit earn hota hy aor woh Forex Trading say success lay kar life ko easily set karty hain

pashmina
2016-12-18, 05:36 PM
its true there is full opportunity to earn huge in a day if we good trader but its also like other business which have risk and have to ability to manage such risk then .Another reason behind forex trading popularity all over the world is that you can earn lots and lots of money in a single day through forex trading.

wassa99
2016-12-19, 08:17 PM
Well forex is business where needs little amount to start trding...and this can able to give more return..and also 24 hrs market open is advantage for whom who have busy schedule..so they can trade in their own time...so most of investor has forex first choice then other like stock.

gedefx29
2016-12-19, 08:51 PM
many people choose forex trading as a business and investment because in the forex trading business we get the opportunity to invest with little capital but could obtain a sizeable profit. forex trading business is also available for 24 hours where traders can to trade at any time they wants. forex trading is a simple business that can be done at home. make this business as a good choices.

dektovek
2016-12-19, 09:15 PM
most investor around the world choose forex because it is the best business all over world , forexs very profitable business of all online business we can take more profit in this market and get more good knowledge in this market. this business can gives quick money

nikophi
2016-12-20, 04:01 PM
Forex market ka movement ko predict karna thoda saan hota hai kyun isse related bahut se analysis internet par maujood rehti hai aur dusri wajah ye bhi hai k ye 24 hours working market hain aap isme apne hours set kar saktey hain work karne k liye aur apni trade ko manage kar saktey hain lekin aisa dusre kisi market me possible nahi hota hai.

dektovek
2016-12-21, 11:39 AM
forex always provides unlimited money, forex market is one of the largest market in this world , forex gives us more than our expectation..we can get big return with low investment .. forex is easy to learn and to trade. this business is very interesting.

nadeem66321
2016-12-21, 11:47 AM
forex market is one of the largest market in this world . forex is easy learn and to trade , this business is very interesting . we can get big return with low investment, forex always provides unlimited money , and it's best

nadeem16115
2016-12-21, 02:32 PM
forex is best online business and there is unlimited earning for those persons who learn it properly and get experience . i have never seen business like forex trading and its best business for investors as well to earn hug profit on daily basis

bilal148
2016-12-22, 01:17 PM
market main azadi hai k koi b kahin say work kar sakta hai es liye forex mai kam karney waley duniya bhar main hain or wo ghar main ya office mai beth kar es main wor kar late hain or acha earn kar late hai

shafique225
2016-12-22, 01:28 PM
forex trading main sab say ziyd atarders is liyeh joining day rahay hian q k is business sya bohata achi earning b atai hai and ismain time b bohaat kom lgta hai ajis ki waja say hum is main kmyaabi ko yakeeni b bna skaty hian and is say faida b hail ker layatay hian.

batool
2016-12-22, 02:01 PM
Forex Trading main Trader ko investment karny hy aor world kay Traders aor investors Forex Trading main work kar rhy hain aor Forex Trading kay business say good earning kar rhy hain Forex Trading ka business best online earning ka source hy is main invest kren

SOMA
2016-12-24, 04:49 AM
Forex became little attention before the great, and he became the focus of a lot of people, myself included, of course, and became a lot of us works, whether it is a man or a woman is a wonderful area and a lot of us do not think to become to work in Forex

batool
2016-12-24, 09:11 AM
Forex Trading kay business say Forex Trading main thek profit earn hota hy aor Forex Trading main investors and traders Forex Trading main investment kary hain aor Forex Trading main Forex Trading say experience say Trading kar kay profit good earn karty hian

saharak
2016-12-24, 11:50 AM
Forex trading has become the most profitable and flexible business in the world. It makes so many people choose this online business than any other online business. Anyone can join in forex trading, not matter if they do not have money, they still can join and trade in forex trading also

hitan
2016-12-24, 12:04 PM
Certainly my dear, as I can see I personally believe I feel the first and foremost attraction is it's volatility and the capacity to give the money the traders want no matter what the amount. Because being global market has much people participating at any given time. Also it provides very good flexibility in terms of investment , time and place .

M.kamran
2016-12-24, 04:38 PM
I have no idea about share market but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity .Professional traders also were wrong in some positions.This is superb business, if you are capable to trade correctly

noga
2016-12-25, 01:47 AM
Forex is already a very big opportunity for each trader or investor in the world, because the forex market is open to everyone, help everyone, open 24 hours a day, and also achieves a very significant return of capital and therefore is an excellent opportunity for investors

pidro20
2016-12-25, 01:55 AM
I think we all know that forex trading is the most profitable trading business in the world and we all can join here easily and we can make money as a trader or as a investor and we should know that if we can trade with discipline only then we can make money here.

mix
2016-12-25, 04:47 PM
absolutely my dear in fact, I clearly think there is no double that the forex trader and investor choose forex trading because forex trading is more profitable business in the world. The forex trader feel the forex profit can change a frex trader poor life in short time by forex profit. So we can tell forex is no one trading platform that like every forex trader.

yin
2016-12-25, 11:12 PM
Certainly my dear, as I can see I personally believe Forex market is one of the best and common trading platform in the world there is much of knowledge and material available around the world that u can learn and earn for your self and the mt4 is also has so much analisis material so people find it interesting

hije
2016-12-26, 10:01 AM
well, of course bro, absolutely I personally believe that the choice of the investers and traders for forex market is due to a worldwide scope this is a such kind of business in which we can earn profits in accordance to our abilities and knowledge of this business. There is no limit of earning profits in this business.

bilie
2016-12-26, 10:24 AM
well absolutely my dear, In fact I really find that forex is a good investment place and if you have skills and trading experience then you can earn a really great money through it with the small investment that is why people around the world come and join the forex trading.

kanita
2016-12-26, 10:57 AM
yes forex trading ko trader ko choice krta hain trader or invesetors around the world forex trading main trading kr rha hain trading main trader forex trading ko learn krta hai trading ki inveset krta hai is ki trading ki earning achi hoti hai

mix
2016-12-26, 01:50 PM
of course generally my dear, Its no double that investors are looking for the massive income against their investments so they prefer forex trading business because there is no much risks then any other investment sites / programs and traders are earning too well here.

dektovek
2016-12-26, 01:57 PM
because forex is very profitable business. forex is the biggest money market and always provides unlimited money. we can start trade using less money and have opportunity to making more money base on our skill. this business can help to get better life

mix
2016-12-26, 03:18 PM
well absolutely my dear, In fact I really find that investors knows that this is the right place for them to work better and not so harder then any job. So they are ready to invest money from pocket. They know that their investment will be recover in few time.

dektovek
2016-12-27, 04:59 PM
forex market is the most profitable market in this world. forex market always provides unlimited money. anyone can join in this market and have same opportunity to get success or fail. forex market can gives money for us if we have good trading skill

Winner FX
2016-12-27, 06:23 PM
Forex trading ka kaam aik aisa kaam he jis me ap ko kaam kerny k liye kahi per bhi bound ni kia he or ap ko is me kaam kerny k liye kaha jata he k ap apni marzi k mutabiq kaam kren and is me earning kren or jaha n bhi he is me kaam ker sakty hen tab ap ko is me ko choos kerty hen q k is me kisi kisam ki koi boundary hi ni he

sajibulmass
2016-12-27, 06:45 PM
Indian forex trade is best in any other trade market company. I can believe it is true and profitable. So I can join and invest. I know it is risky but risk is part of life. more more risk , more more profit.

2016-12-31, 10:42 PM
Because this is the one and only business where you can earn money in a short time, you just need to have good trading skills and experience than you can multiply your amount and make it double in a very short time, therefor this is the choice of all the people.

dektovek
2017-01-03, 12:16 PM
forex trading is very dangerous .. most of traders start trading without proper knowledge and always losing much money in forex. if you want to investing money in forex then you should have good skill. so use demo account for prepare all you need before going to real account.

bilal148
2017-01-15, 10:18 AM
her kisi ka mind hota hai us ka business duniya bhar main jaye or log es main inter hon forex main b broker ka ye mind hai k poir duniya main log es main inter ho kar wokr karian or acha earn kar es ain log ko inter karian

dardo
2017-01-15, 07:38 PM
I think investors around the world are attracted to the forex because their benefits are numerous. No other online business is as transparent and profitable as currency trading. Brokers have almost no requirements for new investors. Today, investing is accessible to anyone.

sufiyan22
2017-01-15, 09:42 PM
bhai ye hi to baat hai beco apko baatao ke forex ki market ko move krni hn vo whole world ki economy ko based pr move kr ta hn buas isse lie investor and forex market mpori dunya me hn and 1 din me 1 trillion$ ki trading hoti hn jiski vaja se ye bohat famous hn

Nasirmahmood
2017-01-16, 11:06 AM
FOREX market is avast trading platform for interested traders all around the world. many traders are making huge profit through it . working in forex is more reliable and secure as compared to the other forums.

Aslamjee
2017-01-22, 07:38 PM
Kyun keh jnab g forex trading aak best business hai our fawt business hai baki business ki tarhaa nahi joo bohaat sloq hotey hai our fakenikal atey hai jnaab gg our hamey bohaat loss hoo saakta hai jnaab g baki business sey jnaaa g this is the best

rockstar3
2017-01-22, 07:45 PM
Forex market mai insan SL laga ke bina kishi dar ke aaram se kam kar sakta hai yaha se koi bhi bindas profit earn kar sakta hai. Forex mai agar koi 2yearkam kar le tho fir wonagain and again ish market mai trade karne chala aata hai. Forex mai koi aaram se 30% return nikal sakta hai.

FOREXMAN
2017-01-22, 07:46 PM
forex market is very volatile market in the world that is why it has become one of the best place to make the investment to grow and more traders are switching to the currency market because you can earn in all the situation whether to buy or sell in the market.

SumbulaPari
2017-01-22, 09:41 PM
Forex market investors ke liye sab se behtreen market hai kyun ke is market me investors ko kisi bhi bank ke mukable me bohat acha aur khalis profit milta hai is liye forex market sab ki best choice hai kyun ke forex is the worldwide business.

sami27
2017-01-22, 11:02 PM
Forex market sab k liye aik achi choice hai sab traders aur investors k liye kiun k trading me return kafi acha hai aur sab ka yehe target hota hai k achi earning kari hai. bohot se investors aur banks ab ziada tar forex market me hi invest karte hain aur apni investments ko double karte hain...

smartfxtrader2017
2017-01-23, 01:57 AM
I think Forex market is better because we can start with very small and earn in no time whereas in stock market this is not the case. In forex there is huge liquidity and volatility in the market. So, i think Forex market is the best business.

sufiyan22
2017-01-23, 02:45 AM
bhai deho forex market koi pariticular coutry pr based ni hai ke america se just market move hoti hn ya london ya china se hot hn ni ni ye ghalat hia me apko batao ke ye whole over wolr par depend hai jisse apko porey world ki economy ka pta chalta hn and isi le whole world ke investor inesvt krtey hn :)

masalk
2017-01-23, 12:55 PM
Aaj kal online works ka buhat ziada riwaj hay q kay har banday ko pasiaon ki zrurat hy or ham iskay liye jobs kartay hain forex aik online buiness hay isliye ham is main kaam akrtay huaykisi or job main bhi kaam kar sktay hain isliye ye yani forex poori dunia main famos hay

2017-01-23, 03:59 PM
Actually ye duniya ka subse best business hai jisay start karnay ke liey aap ko bahot limited resources chahieyn, aap yeh business sirf kuch amount, ek computer aur internet connection ki madad se start kar saktay hain aur phir aap jitne chahen paisay kama saktay hain.

masalk
2017-01-24, 02:52 PM
Trading business me jab ko broker banata hai tu wo all over the world investors ko invite karta hai.Jo trading me invest karty hai.Jis say broker hai traders dono ko faida hota hai.Trading business isi tarha world wide ho raha hai.

tasbirul1122
2017-01-24, 03:38 PM
No doubt this three things are must be need to become successful trader and without one out of three its not possible to become successful trader . but achieve such things is not very easy which need so much time and patience also and no doubt who will able to achieve such then sure will be successful in this business.

mahera
2017-01-24, 05:51 PM
dear forex trading ko choice karny k bhout se reasons hoty hen like k hum forex trading is liye karty hen k hamen forex market se expectitions hoty hen k hum forex market se achi earning kar k life change karengy

batool
2017-01-24, 07:09 PM
Forex Trading profitable business hy aor Trader ko Forex Trading main investment karnay sy good profit earn hota hy is waja say Forex Trading main Trader investment karty hain aor Forex Trading main best profit gain kar kay life style ko best bnaty hain

rajibghoshvle
2017-01-24, 07:32 PM
Forex market is an International market. Forex market pe ap ap ka convenient time pe trade kar sakte hey. Forex market bohot profitable market hey. Forex market me bohot trader trade kar raha hey. Forex market ek vast market hey.

mody9
2017-01-24, 07:48 PM
Because the forex market is one of the best markets in which it can be handled and also we must understand a good deal with things like this in order to get to the best way to profit from the market and also must understand a good deal with the market in order to succeed in it

A.Hassan
2017-01-24, 07:52 PM
Forex market is the best work in history for all novice and professional must work in order to assure the Forex secured your life and your future should learn powerful strategies in order to overcome the top traders in the forex world

dardo
2017-01-25, 01:17 AM
I think most investors operate in the forex for its innumerable benefits and high leverage. In my particular case, I have tried different types of online businesses and none has the transparency of the forex. Most online investments are some kind of scam, however, the forex provides legitimate gains.

batool
2017-01-25, 02:12 AM
Forex Trading main Trader ko investment say best earning hoty hy aor Forex Trading ka business profitable hy is liay Forex Trading main Traders investment karty hian aor Forex Trading ka business for life time business hy is main Trading krna easy hy

Zain Ahmed
2017-01-25, 09:59 PM
I think that Forex market is good place to make money from internet and for me Forex trading is best online business, so thet you will see more people around the world join daily in Forex trading business.

masalk
2017-01-26, 05:48 PM
Forex market ko all over the world investors need hotay hai.Jo broker per invest kar kay working karty hai.Jis me brokers ko bhi benefits miltay hai or trader ko bhi miltay hai.Forex market online hai tu whole world me working karti hai.

fxearner
2017-01-30, 01:50 PM
forex ka he business world me har country me kiya jaata hai,esko 24 hour market open rehta hai,esme online me esko reliable maana jaata hai aur esme low capital se bhi trader apne aap individual kaam kar sakta hai..

dardo
2017-01-30, 11:37 PM
The forex has many advantages over other types of businesses. For this reason, most investors look at the forex rapid growth in the capital. However, this is not an easy task and most fail in a few operations. My advice is never to trade on a real account without having achieved success in demo.

golkol
2017-02-07, 02:44 PM
Forex market me bahut hi profitable business hai aur humen achchi money earn karne ke liye good opportunities provide karta hai, forex market 24 hours on rahta hai jisme hum kisi bhi time trading karke money earn kar sakte hai aur small investment se bhi business start kar sakte hai.

rrdevmurari
2017-02-07, 03:12 PM
forex market pure world me faila hua hai is liye isme kafi traders world wide forex me trade karte hai aur kafi earn bi karte hai aapko bhi forex me agar trade karana aata hai to aap bhi forex me thoda invest karke trade karte hai ato bhi aapko kafi earn milta hai aur forex me bahut sare log kam karte hai

azhar2017
2017-02-07, 03:24 PM
dear ajkal world main frad bhot hai aur bhot ziada log scam hai main nay daika hai k log internet par atay hain aur koi site bnanty hain investment wali jub acha khasa paisa jama ho jata hai tu bhag jaty hain aur ye hi waja hai k log ziada forex join karty hain kiyun k ye 100% real business hai internet par.

mapial
2017-02-12, 03:57 PM
Forex trading is a good investment place and if you have skills and trading experience then you can earn a really great money through it with the small investment that is why people around the world come, and join the Forex trading market.

aminulkhan
2017-02-12, 03:59 PM
The Forex market is the best program around the world, in fact, it is much better then the part of any country in the market... This forum gives a lot of equipment which are much better then the other trading platforms.
It's a key reason why operators around the world are heading for a fx trading...

bilal148
2017-02-12, 06:44 PM
bhai forex market mein log extra money invest karte hen or kuch log jo greedy ni hoten hen wo forex me inter ho kar thori invest kar ke achi earning kar late hen esi lia log forex me pori duniya say inter ho kar invest karte hen

batool
2017-02-12, 07:54 PM
Forex Trading market profitable hy is laiy Trader all around world is main investment kartay hian aor Forex Trading main Trader ko chhy woh Trading market ky full requirement complete kary aor Forex Trading main thek investment kary phr Forex Trading main Trader good profit earn karta hy

danielmridha
2017-02-12, 08:10 PM
Because the Forex marketplace is arise to anyone and nigh ever there is the change of the industry 24 hours a day for 5 continuous life in one hebdomad. has a trading level that is soul neighborly and comfortable to use by anyone. country and pace in the noises of accretion and release into an key think for traders and investors. so that the Forex playacting to discolor and instruct rapidly.

batool
2017-02-12, 08:39 PM
Forex Trading ka business world ka famous and profitable business hy is liay investors around the world Forex Trading market main investment karty hain aor Forex Trading main thek Trading experince say kar kay good money earn karty hian Forex Trading market worlds level ka business hy is main earn karna Trader kay liay easy hota hy

adikmanez
2017-02-12, 09:08 PM
forex market is the biggest money market in this world, forex market always provides unlimited money. anyone can join in this business without restriction. we can earn more money base on our skill, we can change life with forex

fayska
2017-02-12, 09:11 PM
forex market is a global and the best thing there is in the bussines world it offe all the companies and individul arround the world the chance to get some decent amount of money without having to work hard

anjlina
2017-02-13, 01:32 PM
forex market ko jayada tar trader or investors isiliye chose karteen hai kyoun ki un ko is market mein jayada profit hone ki sambhawana hoteen hai aur jayada profit matlab jayada liquidity yani k ye market aur sabhi market se jayada liquidity wala hai aur is market ka average trading bhi jayda hai isiliye ye market popular hai

rajmishra
2017-02-13, 01:44 PM
actually this field is famous for its flexibility and providing good opportunity for the traders to earn a lot of profit and that is why most of the traders are earning a lot of money from this field hence the numbers of the traders is increasing day by day in this field.

joinibrar
2017-02-13, 01:50 PM
mere khya men log is men investment kark is men faeda hasil karte hen or hr koi is men se faeda zaroor leta he asal bat ye ha k jb bande k dil men zeyada ka lalach peda hota he asal men banda noqsaan b os waqt he othata he lekin banda agar thora thora proft he le or rato raat ameer hone k khwaab na dekhe to wo kabi bi noqsaan nh othata

geometrics pirates
2017-02-17, 09:55 AM
Because the forex market is full of opportunities and opportunities that we can take and use. It is not easily granted, but if we are diligent in studying the market, then we can know and master the market is full and complete, and can generate profits consistently and significantly.

masalk
2017-02-21, 04:04 PM
As a Forex trader, I chose Forex trading because Forex is a market that makes me uncomfortable, I can analyze it better. besides it is a business. Forex trading can be started with a small capital. and the Forex market is a market that is easier to analyze. I think that's the reason many traders or investors, choosing Forex trading business.

mahera
2017-02-21, 04:11 PM
dear forex market mein trading karny k bhout se reasons hen dear hamen chaye k hamen forex trading mein success k sath hamen bilkul bhi loss ko mind mein rakhna chaye warna bhout heart hogy hamen market se

tipu khan
2017-02-21, 05:38 PM
because Forex ik bht bari aur mature market hai aur dunya bar say log es main investment krtay hain es liy yeh behtar rehta h ap es main investment krain aur yhan say ap profit hasil krain aur market apko bht kamyabi b day gi...shukria

ity
2017-02-24, 02:34 PM
Well certainly my dear, with me Id like to believe that the reason which i understand is that this business is the most profitable business in the world and if you have a trading skills then you can become a successful trader and can earn a lot of money through it.

hije
2017-02-24, 03:25 PM
of course generally my dear, Its no double that Forex trading is world wide and a lot of before have leave their business to work in forex, forex is the people choice nowadays because of how profitable forex trading is, forex is so profitable this is why it the people choice.

ity
2017-02-24, 06:30 PM
Certainly my dear, as I can see I personally believe forex is a good investment place and if you have skills and trading experience then you can earn a really great money through it with the small investment that is why people around the world come and join the forex trading.

Zain Ahmed
2017-02-24, 10:31 PM
at the Forex trading there are many tools which help to make secure trading and profitable trading, successful traders and investors can use and benefits from those tools and they can gain consistent income without risk in their trading.

asifmahmood122
2017-02-24, 10:35 PM
Forex is the best because here we can start with very small money and when we are able to manage big amount then also do . i have no idea about share market but i think there need much money and Forex do no require big amount.

hitan
2017-02-25, 09:55 AM
yes brother, absolutely to me, I personally do consider that Forex trading business is far better than the other business in the world, which is provide many more facilities that are freedom of doing work, their is no limitation of time. No need of office or boss and we can start this business with any amount. Any gender with any age i mean more than 18 years old can join, so that this business is very famous in the world.

adikmanez
2017-02-25, 10:35 AM
most investor choose forex market for investing money because this business is very profitable. forex market is the biggest money market and always provide unlimited money. this business open from monday to friday for 24 hours. we can making much money in forex business

hije
2017-02-25, 11:20 AM
yes brother, absolutely to me, I personally do consider that Forex trading has become the most profitable and flexible business in the world. It makes so many people choose this online business than any other online business. Anyone can join in forex trading, not matter if they do not have money, they still can join and trade in forex trading also

hije
2017-02-26, 11:30 AM
yes, my friend in forex trading, I obviously think that Forex trading is a very best online business opportunity and many of the peoples from all around the World are joining the Forex trading to earn money in the Forex market and many of the trader are still learning about the Forex trading. It's very best online business.

forexbusiness
2017-03-02, 11:21 AM
Your thread is good. There is no doubt that the forex market has the big attraction. There is the main reason that we arevearb the max money. Even that you are work the market plan base. Than there arecmany good chance earn the big money. So that the investors are interest in the forex business.

naso
2017-03-03, 05:28 PM
my friend I think we should know Forex trading is world wide and a lot of before have leave their business to work in forex, forex is the people choice nowadays because of how profitable forex trading is, forex is so profitable this is why it the people choice.

galy
2017-03-03, 10:06 PM
dear bro I think it is true in which Forex is the good and almost perfect business in all over the world so people invest money to earn profit more and more day by day. Traders and investors around the world always looking for high profitable business, and forex is the best business which can give them as much as money

sias
2017-03-05, 11:39 PM
well dear along with trading forex I surely believe traders and investors around the world always looking for high profitable business, and forex is the best business which can give them as much as money. Forex trading is high reward business which makes them interested with this businenss than any other business in the world

rabinish
2017-03-06, 05:47 PM
yes, obviously I think its much true that forex is the good and almost perfect business in all over the world so people invest money to earn profit more and more day by day. Traders and investors around the world always looking for high profitable business, and forex is the best business which can give them as much as money.

kasikal
2017-03-13, 03:22 PM
well my friend, absolutely in forex trading I personally think that there are many people involved themselves in forex trading because it is easy to join and earn money., but they actually doesn't know what will waiting them in future. Be prepared for them. I'm also is preparing myself.

adikmanez
2017-03-13, 09:44 PM
most trader investing money in forex because it's a legal business. we can investing big money here. we can earn regular money all day. forex is the biggest money market and this business can increasing our money

rabinish
2017-03-15, 04:23 PM
With forex trading, we have opportunity to earn unlimited profit. It makes so many investor in the world choose forex. Despite they know the risk, but they know the reward also. High risk and high reward, it is forex trading business. It makes so many people in the world who interested to this business until now

mahera
2017-03-15, 04:54 PM
dear forex market mein trading ko choice karny ki bhout si reasons hoty hen dear hum forex market mein trading karny ko is liye hum prefer karty hen ku k dear hum forex market mein trading k khud boss hota hai

shafaat-kazmi
2017-03-15, 05:51 PM
You are right my bro i want to say that forex market is the best trading market ever. This is best because trader can do this from anywhere he wants and market is opened 5 days a week and the good thing is that two days are holidays in which we can enjoy with the money we earned :p

batool
2017-03-15, 07:16 PM
Forex Trading ka business profitable business hy aor is main Trader ko big earning easily hoty hy is liay Forex Trading main Trader aor investors all around the world investment kartay hain aor Forex Trading main Trading ko like karta hain aor Forex Trading main work karna safe hy aor is main Trader good income gain kartay han

kasikal
2017-03-17, 05:11 PM
Traders and investors around the world always looking for high profitable business, and forex is the best business which can give them as much as money. Forex trading is high reward business which makes them interested with this businenss than any other business in the world

sami8089
2017-03-17, 05:19 PM
in my point of view forex ko is liye choose kartay hain ky forex mein kisi kism ka koi scam nai hai yeh legal business hai aur is mein aap achi earning kartay hain aur is liye sab isi ko choose kartay hain is mein aap at home thora sa time spedn kar ky achi earning kartay ho aur students ky liye bi yeh suitable business hai.

thepro100
2017-03-19, 10:02 PM
The first thing that made me trade forex is i like to work on internet , and i like computers and also you can start trading in foreign exchange with very little amount of money and some brokers give bonus to start trading as instaforex

second
2017-03-20, 04:48 PM
Forex ek world wide big online trusted business hy is me great earning k bohat he zayada chances hote hen and trader bohat he comfortable rah kar achi amount gain kar sakta hy us ko jana b kahi nahi parta and every time free b rahta hy and profit b milta rahta hy

dardo
2017-03-20, 05:41 PM
Investors can not deny the great opportunity represented by the forex. This type of investment has many advantages over other types of investments. For example, the liquidity level of this market is insurmountable. For this reason, traders immediately dispose of their profits.

Zain Ahmed
2017-03-25, 11:26 PM
trading in Forex is very easy to use and the most of traders can join and trading easily, but is very difficult in Forex to gain consistent profit. so that the most of traders losing in Forex, they start trading with real account without good learning.

mahera
2017-03-26, 10:08 AM
dear forex market kochocie karny k bhout se reasons hen jis ki wajah se trader forex market ko join karty hen dear hum ofrex market mein is liye trading karty hen k hamen is mein mukamal freedom hota hai hamen

fatanic
2017-03-26, 06:04 PM
there are lots of advantages of doing Forex like low spread,high leverage ,deposit bonus all are giving us comfort in trading .definitely there is highly chance for a trader to make huge money form Forex if they having good knowledge and experience .

kasikal
2017-04-07, 05:15 PM
This market is the good trading plate form for trading all over the world and it is so much better for online earning and share market with any country easily. this platform provide lots of facilities for traders those are best for traders other type trading platform

mahera
2017-04-07, 07:06 PM
dear forex market mein trading karny k bhout se reason hen choice karny k dear hum forex market mein trading karny ko is liye choice karty hen k dear hamen forex market mein trading karny k liye kahin jana nhi hota hai

hodori
2017-04-07, 08:50 PM
most trader and investor choose forex market for investing money because this business is very potential. forex is the best money market in this world. we can invest less money and have opportunity to making more money here. we can earn good income with forex

jomili
2017-04-09, 05:10 PM
Yeh pehli choice isliye hai kyoki yeh sabse badi globally financial market hai aur din mein kabhi bhi apne selected hours lekar aap buy aur sell use kar sakte hai aur yeh market kabhi bhi move kar sakti hai aur isme bahut jyada der tak sideways movement hoti hai isliye yeh pehli choice hai global traders ki aur results bahut ache hai pichle 10-12 saalo se.

kasikal
2017-04-15, 07:40 PM
Forex main currency exchange hoti hay or is main makrete price buhat taizai kay sath move karti hay or hamian is main profit kor loss buhat jaldi hoita ay isluye is main buhayt say log join karnay ko tayyar hotay hain jab wo iski tiazi daikhatya hain to

dareking
2017-04-24, 05:03 PM
Forex main currency exchange hoti hay or is main makrete price buhat taizai kay sath move karti hay or hamian is main profit kor loss buhat jaldi hoita ay isluye is main buhayt say log join karnay ko tayyar hotay hain jab wo iski tiazi daikhatya hain to

Haan bhai yaha par apas mein 2 currency ki takar hoti hai bhai ek currency ka dusre desh mein kya bhao chal raha hai ye pata chalta hai bhai, aur jo currency strong hoti hai wo kafi mehengi hoti chali jaati hai bhai.

shribalajimaharaj
2017-04-24, 09:01 PM
Haan bhai yaha par apas mein 2 currency ki takar hoti hai bhai ek currency ka dusre desh mein kya bhao chal raha hai ye pata chalta hai bhai, aur jo currency strong hoti hai wo kafi mehengi hoti chali jaati hai bhai.

trader ko apne experience ke sath mai trading karna chahiye trader ke liye sahi rehta hai trader ko sahi tarha se yaha par trading karna hota hai tabhi trader yaha par acha kama sakta hai acha kama asan nahi hai

batool
2017-04-24, 11:55 PM
Forex Trading main investors aor Trader all world kay Trading kartay hain aor un ko Forex Trading kay business say good earning hoty hy aor Trader Forex Trading main thek planing say Trading karty hain aor Forex Trading main Trading kar kay woh success gain karty hian aor Forex Trading ka business profitable hay

ghaffar500
2017-04-25, 02:50 AM
Dear forex market pori dunya main es laiy log like kerty hain kun log on ko pta hay jo hamain es market say millay ga na to wo kesi aur kame say millay ga aur na hi kesi aur job say milly ga es liay sab k sab forex pay focus dety hain ....

fxearner
2017-05-17, 10:52 AM

hanji esme dusre country ka economy policies par depend hokar uska currency me movement aata hai,esme jahan consumer weak hota hai uska currency market me down rehta hai,esme trader ko eske liye fundamental analysis learn karna hoga..

fahad92
2017-05-19, 10:04 PM
ist die beste Handelsplattform auf der ganzen Welt und es ist viel besser dann Aktienmarkt eines Landes... Diese Plattform bieten viele Einrichtungen, die weit besser sind als andere Handelsplattformen...
Dies ist der Hauptgrund, wegen welcher Hndler aus der ganzen Welt sind verlagert auf Forex-Handel

Zain Ahmed
2017-05-24, 02:37 PM
because we can join and trading in Forex anytime and anywhere and also we can make good money from home, and it is easy to learn Forex trading and do it as part time business and extra income and gain good money.

batool
2017-05-24, 03:14 PM
Forex Trading market main Traders aor investors all world kay business kar rahay hain aor Forex Trading ka business international business hay aor Forex Trading kay business main Traders aor investors ko thek profit earn hota hay aor Trader aor investors Forex Trading main thek Trading kartay hain

ghaffar500
2017-05-25, 05:21 PM
dear trader log es ko es liay chose kerty hain kun k jo es market main trader ko milta hay utna ksi na hi kesi aur kam say milta hay aur na hi kes job say milta hay esi liay trader esko chose kerty hain yehi wja hay logon ki boht zayada earing ki.........

Bigshow
2017-06-17, 03:33 PM
Forex market me baki market ke comparison me fluctuations bahut hi zada hoti hai aur aap daily minimum 100-150 pips kel iye trade kar sakte ho aur ussi hisab se pasia kama sakte ho..jabki baki trading platforms me itni fluctuations nahi hoti

Haseeb Zahid
2017-06-17, 04:35 PM
Forex market is the best trading platform all over the world and it is far better then share market of any country i have no idea about share market but i think there need much money and here in forex its true there is lots of opportunity .

kanita
2017-06-17, 04:45 PM
i say that in forex trading business we make our trading with experience and we make good profit with forex and traders and investors work in forex business and they prefer forex business because forex business give us good return profit

Mnassri94
2017-06-18, 06:30 PM
The forex is the godd choice because forex is good in every condition if you have good experience and good management then never loss so its choice for any investor . Other region is that its not like stock market same but some different between then so invest and enjoy your life.

takabo
2017-06-18, 08:33 PM
The reason why most of the traders prefer Forex trade around the world is that Forex is the best trading platform where we can make lots of money in short span of time provided with proper skills and abilities and all the hard work.Also this is a 24x7 market and one can start with any amount and still make money by taking minimum risks..

zahid006
2017-06-18, 09:18 PM
jee bhai jaan apne bhut hee acha threads banya hay jaisa kay ap jante hain forex dunaa ki sab se barri busness hay aur yaha acha khasa profit hay aur baki programs mai bhut sara scam hota hay jsiki waja se forex ko choose kara jata hy

rrdevmurari
2017-06-18, 09:24 PM
forex trading me bahut hi jyada earn milta hai agar aapko forex me trade karana aata hai to aapko ek din me kafi earn milta hai is liye forex trading aaj kalbahut sare logo ka sabse favorite business hai aur sabhi invest karne wale aate hai aur ye aaj kal pure world me faila hua hai ye baat hai

shapon
2017-06-18, 11:18 PM
this is the good site in the world .it is the very very large site for income .no investment at first you can try post and apply the dollar in forex market .if you have a good trader then you can try demo account for forex market

rrdevmurari
2017-06-18, 11:48 PM
aaj kal forex market me bahut hi jyada log invest karte hai kyuki forex me bahut hi jyada earn milta hai aur agar aapko bhi forex me earn karana hai to aapko isme invest karana hoga aur isme aapko jyada returns bhi milta hai is liye pure world ke logo ka sabse favourite hai forex trading

danish555
2017-06-18, 11:58 PM
in this trading business if you will observe the market movement and if any currency pair or some other item has the movement of 60 to 80 pips movement per day you should select that pair or item for the trading business because you could get the profit from that trade so selet with your own experience.

Aslamjee
2017-06-23, 03:13 PM
well jnab g agr ap other online job dekhy to onme investment karne ka koi ziada faoda nhe he kyun osme fix profit milta he and wo bhi fix time tak likan forex business in sab sey different he iisliye investor ye kam recommended karte he

kanita
2017-06-23, 05:45 PM
i say that forex trading is world online business and we make our good earning in forex market and it is important for us we make our good investment and we make good income with forex and i say that traders and investors around the world invest in forex business and they earn in forex market

fxearner
2017-06-24, 03:20 PM
forex ka he business world me sabse jada famous hai,esme trader jetna market ko ache se samajhkar chalenga wo esme utna he acha kar sakenga,esme trader ko market me analysis karke he chalna chahiye fir uske baad he wo esme acha kar sakenga..

kanita
2017-06-24, 03:31 PM
forex business is profitable and traders and investor start forex business and they invest in forex business and they work in forex market with good trading experience and they make their trading with planing and they earn good in forex market easily

Zain Ahmed
2017-06-25, 03:10 PM
Forex trading is easy to trade, and available for all people to join, but if we want to success and gain good money, then we need to learn the technical and fundamental analysis to understand the market movements, at this time we be able gain good income from trading.

Bigshow
2017-07-05, 06:13 PM
Forex market purey world mein famous business hai aur trades isiliye isko pasand kerte hai kyunki yeh profitable business, kyunki is business mein bahut sey loog ameer bangayee jinkay pass kal tak kuch nahi tha woh aaj duniya mein mashoor trader bangayee hai